Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rozmawiać z pacjentem. Podręcznik doskonalenia

19-01-2012, 15:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.70 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1999150910
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 01:33:03
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Rozmawiać z pacjentem.. Podręcznik doskonalenia umiejętności komunikacyjnych i budowania partnerskich relacji; wskazówki dla:lekarzy, personelu medycznego, wolontariuszy, rodziny chorego

Thomas Gordon, W. Sterling Edwards

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]92818
  • liczba stron: 220
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Academica
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Liczne badania wskazują, że duża część pacjentów jest niezadowolona ze swych relacji z pracownikami służby zdrowia. Źródłem tego niezadowolenia rzadko jest niekompetencja tych ostatnich. Częściej jest to brak umiejętności nawiązywania kontaktu psychicznego z chorymi. Większości pacjentów brakuje odwagi, by pytać o wszystko, co ich niepokoi, i często nie rozumieją dokładnie tego, co do nich mówi profesjonalista. Dla opiekunów chorych - małżonków, rodzin, przyjaciół - poważna choroba kogoś bliskiego jest takim wstrząsem, jak gdyby dotykało to ich samych. Autorzy tej książki nie zamierzają krytykować czy obwiniać ani pracowników służby zdrowia, ani nieprofesjonalistów. Przyznają bowiem, że również tylko nieliczni rodzice, nauczyciele, adwokaci, szefowie, sprzedawcy i przedstawiciele innych grup społecznych potrafią skutecznie komunikować się z innymi. Określony sposób prowadzenia rozmowy może więc naprawdę mieć znaczenie terapeutyczne i pomagać ludziom w konstruktywnym uporaniu się z własnymi negatywnymi emocjami, w znajdywaniu rozwiązań swych problemów i poddaniu życia samokontroli. Te umiejętności niesienia pomocy mogą być szczególnie użyteczne dla wszystkich, którzy mają do czynienia z pacjentami.Książka uczy m.in.:- jak efektywnie słuchać, przeprowadzać wywiad, przełamywać blokady w komunikacji z pacjentem; - jak budować oparte na współpracy relacje z pacjentem;- jak rozwiązywać potencjalne konflikty;- jak przygotować pacjenta na niepomyślną diagnozę;- jak rozmawiać osobami nieuleczalnie chorymi w tym np. chorymi na AIDS;- jak pomagać cierpiącym odnaleźć sens życia.Kto powinien ją przeczytać?Korzyści z sięgnięcia po tę książkę odniosą zarówno osoby na co dzień profesjonalnie mające do czynienia z chorymi, a więc lekarze oraz szeroko rozumiany personel medyczny - pielęgniarki, psychologowie i kapelani szpitalni, opiekunowie społeczni - jak i ci wszyscy opiekujący się chorymi z potrzeby serca, a więc wolontariusze w szpitalach i hospicjach, opiekunowie zajmujący się chorymi w domu, małżonkowie, rodzina i przyjaciele. PATRON MERYTORYCZNY WYDANIA:MedicoverPATRONI MEDIALNI:"Gazeta Lekarska"Miesięcznik "Lekarz"poradnikzdrowie.plMiesięcznik "Charaktery"


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.