Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rower poziomy trójkołowy elektryczny - silnik 800W

25-09-2014, 13:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 4 000 zł     
Użytkownik grybin
numer aukcji: 4609786588
Miejscowość Otwock
Wyświetleń: 1024   
Koniec: 25-09-2014 13:28:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 45.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Do sprzedania rower poziomy trójkołowy elektryczny

Jest to konstrukcja oparta o plany roweru StreetFox firmy AtomicZombie

http://www.atomiczombie.com/StreetFox%20Suspension%20Tadpole%20Trike.aspx

 

Rama - stalowa amortyzowana, jako że jeszcze w tym roku wprowadzałem w niej drobne poprawki to jest nie pomalowana. 

Koło tylne 26 cali (hamulce V-break), koła przednie 20 cali (tarcze). 

Układ kierowniczy bezpośrednio połączony drążkiem skrętnym z kołami przednimi.

Osprzęt 

Przerzutka Shimano SIS (gripshift), wolnobieg 7 biegowy Shimano, korba Shimano z wymiennymi zębatkami, pedały SPD Shimano (można założyć zwykłe)

Piasty przednie RST (20mm)

Hamulce:

 - przód tarczowe - Tektro Novela mechaniczne, tarcze Shimano

 - tył Promax v-break

Regulawana odległość siedziska od pedałów, w tej chwili ustawienia są 183cm wzrostu.  

 

Przerzutkę przednią zdjąłem w tym roku na wiosnę, kiedy założyłem silnik elektryczny (nie jest potrzebna), ale jak ktoś chce to można ją zamontować. 

Rower ma bagażnik umożliwiający zamontowanie sakw lub toreb, także idealnie nadaje się na dluższe wycieczki lub do turystyki.

 

Silnik i kontroler

Silnik elektryczny Nine Continent 9C800R 800W bezszczotkowy, napęd bezpośredni. Praktycznie nie ma się co w nim popsuć.

Silnik może pracować z napięciem 80V i 30A, po lewej stronie ma możliwość zainstalowania standardowej tarczy hamulcowej. 

Sterownik 36V - 72V 25-30A. Sterownik posiada 12 tranzystorów IRFB4110 (po cztery na każdą fazę)

Informacje o tych tranzystorach można znaleźć na stronie producenta

http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/irfb4110pbf.pdf

 

Akumulator 36V12Ah LiFePO4 - Bateria ma 12 ogniw każde o napięciu 3.3V i pojemności 12Ah.

Akumulator ma wbudowany  układ BMS który pozwala na 30A ciągłej pracy i 60A chwilowej pracy.

- Pojemność 1 ogniwa baterii rozładowana prądem 1A: 41,75Wh

- Pojemność 1 ogniwa baterii rozładowana prądem 35A: 35,96Wh

wewnętrzna rezystancja ogniwa <9 mohm

 

Ładowarka 36V 3A - czas pełnego łądowania ok 4h

Silnik i baterie zakupiłem nowe w tym roku na wiosnę. 

 

Rower z naładowanymi bateriami (i wspomagającym rowerzystą) ropędza się do ok 40km/h. Prędkość podróżna bez większego wysiłku to 36-37km/h.

Zasięg, najdłużsżą trasę jaką pokonałem to 56km, i prędkość maksymanla spadła do 34-35km, także myślę że można było jeszcze jeździć dłużej. 

 

Przebieg roweru to 2150 km. Mniej więcej 600-800km pokonałem z silnikiem jeżdząć do pracy (ok 30km w jedną stronę).  

 

Z uwagi na masę i wymiary roweru (szer ok 90 cm, długość ponad 180cm) preferowany odbiór osobisty. 

Zapraszam na jazdy próbne do Otwocka pod Warszawą nr tel 609 [zasłonięte] 757