Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rower poziomy AZUB MAX, osprzęt Deore

05-07-2015, 18:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 3 600 zł     
Użytkownik saymon2
numer aukcji: 5473079467
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 189   
Koniec: 05-07-2015 18:28:53

Dodatkowe informacje:
Rozmiar ramy (cale)/ ramy szosowe (cm): 1.00
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 17.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

Zapraszam do kupna roweru poziomego Azub Max.
Jest to rower wyprodukowany przez znaną, przedewszystkim z jakości, czeską firmę AZUB.

Rower wyposażony jest w osprzęt Shimano Deore.
Widelec przedni - SR Suntour XCC
Amortyzator tylni - Firebomb DV-28
Tarcza przód - 21 - 38 - 48
Kaseta tył - 11 - 32
Piasta tył - FH-M510
Obręcze - Remerx Grand Hill
Opony - Schwalbe Marathon 26 x 1,50
Więcej szczegółów widocznych jest na zdjęciach.

Rower ponadto wyposażony jest w oryginalne, niemieckie dynamo w piaście firmy SON (parametrami bije na głowę Shimanowskie wynalazki). Dynamo to zasila komplet oświetlenia diodowego:
- z przodu 3 diody LED 1W, dwie z wąską optyką do oświetlania drogi przed nami (bądź do oślepiania kierowców) i jedną "szeroką" bez optyki, do oglądania dziur w asfalcie tuż przed kołami.
- z tyłu (na końcu rury bagażnika) jedna, czerwona, główna lampa LED (1 W, także do oślepiania kierowców, tyle, że tych jadących za nami)
- z tyłu (na górze siodła) lampa z migającym czerwonym światłem oraz żółty, bardzo silny błyskacz (do wnerwiania tych kierowców, którzy jeżdżą za nami w dzień).
Pod siodłem, bardzo łatwo dostępny podczas jazdy, znajduje się panel z przełącznikami. Pierwszy przełącznik załącza (wszystkie razem) przednie białe, tylnie czerwone oraz tylnie migające czerwone. W drugiej pozycji jest włączony tylni, żółty błyskacz, do jazdy dziennej. Z nim nie musimy wozić żadnych chorągiewek. Jest tak silny i umieszczony na tyle wysoko, że nawet kierowcy dużych aut widzą rowerzystę w słoneczny dzień z odległości kilkuset metrów. Można też wyłączyć wszystko i pozostać niewidocznym.
Drugi przełącznik umożliwia zmianę kąta świecenia przedniego światła. Nie musimy zatem stawać, aby wyregulować nachylenie przedniej lampki względem drogi! Cały system jest "Not Made in China"!!!

Rower ustawiony jest na zawodnika o wzroście 190-kilka cm i wadze 80 kg. Dostosowanie do innego wzrostu polega na zmianie położenia siodła (bardzo proste, ale zakres regulacji jest około +/- 10 cm). Większe zmiany wymagają wysunięcia lub schowania rury, na której siedzi korba z przednimi zębatkami (2 śrubki). Zmiany wymaga także długość łańcucha. Dołączam odcinek oryginalnego łańcucha. Zmianę masy rowerzysty przeprowadza się poprzez przestawienie punktu mocowania tylniego amortyzatora.
Gdyby nabywca był z Wrocławia, lub chciał odebrać rower osobiście, chętnie pomogę w dostosowaniu pojadzu do jego wzrostu i zapoznam z podstawowymi tajnikami jazdy na "poziomce" - początki są trudne! ;)

Maszyna jest w doskonałym stanie. Przepraszam, po kilkugodzinnej walce z kurzem, nie udało mi się go usunąć ze wszystkich miejsc, widać to na niektórych fotografiach. Rower stał niejeżdżony przez ostatnie kilka (8) lat.

 

Do ustarek sprzętu mogę zaliczyć chyba tylko brak zaślepek na łożyska w obu pedałach. Dawno temu zapragnęły wolności na dalekich szlakach... Otwory zakleiłem taśmą, taką, na której trzyma się cała Ameryka. Została zdjęta dzisiaj podczas czyszczenia.

Rower był garażowany w korytarzu mieszkania, nie wyjdą więc na nim za szybko rdzawe purchle, nie był także nigdy myty myjką ciśnieniową.

Dodaję do niego (także "Not Made in China") uchwyty, które umożliwiają powieszenie go pod stropem.

Rower został wyprodukowany równo 10 lat temu - w 2005 roku. Przejechał do tej pory tylko około 1200 km. Na zdjęciach widać, że obręcze na styku z klockami hamulcowymi nie są powycierane, a opony mają jeszcze ślady włosków powstałych w procesie produkcji. 
Rower na asfaltach jest jak pocisk, jeździ się na nim z naprawdę sporymi prędkościami. Niestety w terenie radzi sobie trochę gorzej. Właśnie dlatego szukam dla niego nowej rodziny - wolę jednak leśne ścieżki, z daleka od samochodów i ulicznego ruchu.

Jestem jego pierwszym właścicielem. Dołączam do niego dowód zakupu i inne dokumenty.

W dniu zakupu kosztował 35 111 Czeskich Koron, to jest wtedy ok. 4750 zł.

Jest możliwość obejrzenia roweru we Wrocławiu przy ul Obornickiej. Na wszelkie pytania chętnie odpowiem - proszę pisać na: [zasłonięte]@svalbardmap.com

 

Nie sprzedaję poza Allegro! proszę nie zadawać pytań "ile bym za niego chciał" - na te pytania pozwolę sobie nie odpowiadać! 


Ze względu na wymiary roweru, najlepszą opcją był by jego osobisty odbiór. Na terenie Dolnego Śląska mogę go dowieźć do nabywcy.

Zapraszam do kupna!