Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rower kolarzówka ROMET SPORT 100% oryginał

19-05-2014, 21:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 2 399 zł     
Użytkownik Krystian-1-
numer aukcji: 4257274000
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 1   
Koniec: 29-05-2014 21:38:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. 

Posiadam do sprzedania rower Romet Sport na obręczach do szytek.

Stan roweru uważam za bdb. przyciąga oko.

Rama 560, oryginalne siodełko Romet

Założone ma nowe szytki 600x24 m, model 154 made in USSR z tamtego okresu, jeszcze nie przyklejone.

Dodatkowo dodaję na zapas jedną szytkę  600x24 model 154 (taka jak założone)

 

Rower brał udział w wielu wyścigach kolarskich . 

Na rowerze naklejone są naklejki, z jakimi numerami startował. Waga roweru około 10.5 kg. 

Preferowany tylko odbiór osobisty. 

Posiadam zdjęcia, których nie zamieściłem i w razie zainteresowania mogę przesłać.

Zdjęcia są również na Olx.pl pod linkiem:

http://tablica.pl/oferta/rower-kolarzowka-romet-sport-100-oryginal-oppeln-CID767-ID3gDW1.html

Również mam do sprzedania nowe szytki z lat 80 do tego roweru produkcji NRD (DDR) firmy Pneumant o rozmiarze 600 a także nowe buty vintage Adidas Giro Bleu i używane koszulki kolarskie na wzrost 174-176

Na smsy nie odpowiadam.


Tekst Skopiowany ze strony BikeBoard Sport i Raporty.


http://sport-raporty.bikeboard.pl/artykuly,pokaz,sportowy-i-polski-historia-polskiego-roweru-sportowego:3


Romet Sport

Skrzydlaty Pegaz, symbol Bydgoskiej fabryki, miał swoje ostre wejście, ale jak kamień w wodę przepadły modele, do których tak bardzo przyzwyczaili się Polacy. Znikły Pawiki, na których nie tylko ja uczyłem się jeździć, Czajki i Karaty. Pojawiły się Wigry, a Jaguary i Huragany poddano faceliftingowi. Ograniczał się co prawda wyłącznie do zmiany nalepek, ale co tam. Romet Super to była pierwsza Liga, tylko dla wybitnych zawodników. Ramy na rurach Columbus SL, pełne Campagnolo i wyczynowe szytki sprowadzane z Włoch. Był jeszcze Romet Special na rurach Reynolds, którego części w 90% pochodziły z importu. Toczył się na „szołkowach”, ruskich szytkach, które były tanie i wytrzymałe. Dla juniorów młodszych i UKSów były Romety Sporty na krajowych podzespołach. Piasty pochodziły z wytwórni Pama p. Paździora, aluminiowe obręcze produkowano w Romecie. Korby pochodziły z wytwórni w Głownie, przerzutki rometowskie, czyli produkowane w zakładzie Joko. Potem coraz częściej stosowano zerżnięte z Campagnolo czeskie przerzutki Favorit. Obsługiwały z różnym skutkiem sześciorzędowe wielotryby. W 1994 r. Romet kupił maszyny do produkcji łańcuchów z Union Frondenberg i całą eksportową produkcję odbiorcy zwrócili, bo były nieutwardzone i „sypały się” – relacjonuje Marek Utkin z Bike Europe.


Produkcja tych rowerów nie była oszałamiająca. PZKol. zamawiał rocznie 500 Speciali i 250 Superów. Rowery te sprzedawano wg rozdzielnika PZKol. Co do Rometów Sportów, to produkowano ich ok. 2000 szt. rocznie. Wiele z nich do dziś dnia sprawia się bardzo dobrze, co obserwuję na wyścigach kolarskich, jakie organizowane są w Przasnyszu. Jest co wspominać – pracowałem w Romecie 35 lat – z łezką w oku wspomina Ryszard Drojma.