Rower elektryczny to rozwiązanie dla ludzi w każdym wieku.
Dla młodzieży lubiącej nowości techniczne
aktywnych seniorów dojeżdżających do pracy oraz ludzi aktywnych zawodowo
Laser, ZT-08 marki Z-Tech
Nowoczesny design Rewelacyjny stosunek jakości do ceny
Dane techniczne
Silnik 250W (bezszczotkowy )
Prędkość – km/h 25 km / h
Maksymalna odległość – km ≥45 km
Ładowność – kg 100kg
Hamulec przedni Hamulec V-Brake
Hamulec tylny bębnowy
Rozmiar koła i opony 26″x1,75
Przerzutki Shimano 6 biegów
Pojemność/Napięcie 3x 12Ah/12V = 36V (bardzo ważny parametr !!!)
Typ akumulatora Kwasowo-ołowiowy (nowe akumulatory od 290 zł na naszych aukcjach)
Czas ładowania akumulatora – h 4-6 h (w zestawie ładowarka oraz klucze)
Waga 39kg
Kolor do uzgodnienia telefonicznie (T-Mobile +48 [zasłonięte]-443-222)
Film instruktażowy ZT-02 https://www.youtube.com/watch?v=-Y_-yNoBX30
Rower elektryczny ZT-08 znajduje zwolenników zarówno wśród mieszkańców miast jak również mniejszych miejscowości.
Podobnie jak w innych modelach, również tu zastosowano wysoce wydajną elektryczną piastę, nowoczesny akumulator oraz urządzenie antywstrząsowe. Pojazd posiada cyfrowy kontroler napięcia oraz system hamulcowy z automatycznym odłączeniem mocy.
Wyposażenie ZT-08 obejmuje również kierunkowskazy, przednie światło oraz tylne światło stop.
Zastosowano przedni hamulec V brake oraz tylny hamulec bębnowy. Zapewniają one skuteczne hamowanie niezależnie od warunków atmosferycznych.
Rower elektryczny ma 3 funkcje jazdy: wspomaganą elektrycznie, pedałowanie oraz jazda wspomagana elektrycznie z jednoczesnym pedałowaniem.
Napęd elektryczny jest najczęściej używany w rowerach miejskich. Elektryczny silnik pomaga pokonywać bardziej strome podjazdy bez wysiłku, co jest bardzo istotne zwłaszcza dla osób starszych. Także osoby, które nie lubią, bądź też nie mogą pozwolić sobie na nadmierne zmęczenie się na rowerze (dojazd do pracy) – często decydują się na tego typu napęd.
Każdy rower elektryczny powinien posiadać akumulator, silnik elektryczny, czujnik sterujący pracą silnika oraz komputer, który montuje się na kierownicy do sterowania całym systemem.
Jednak jeżeli chodzi o system montażu, każdy producent ma swoje własne podejście do tego tematu. Napęd może być umieszczony z przodu lub z tyłu. Akumulator jest instalowany na bagażniku, pod siodełkiem lub pod ramą.
Akumulator ( kwasowo-ołowiany) najczęściej ładowany jest z normalnego gniazdka elektrycznego i trwa ok 6-8 godziny a koszt naładowania nie przekracza 8zł.
Akumulator (litowo-jonowy) tak samo jak kwasowo-ołowiany najczęściej ładowany jest z normalnego gniazdka elektrycznego i trwa ok 4-5 godziny. Koszt naładowania takiego akumulatora nie przekracza 4 zł.
Zasięg roweru elektrycznego zależy od wielu czynników, takich jak pojemność akumulatora, masa rowerzysty, prędkość jazdy itd. Zasięg w typowych rowerach waha się od 30 do 60 kilometrów.
Dość poważnym minusem elektrycznego napędu roweru jest masa całego systemu. Akumulator razem z silnikiem waży ok. 6-8 kilogramów w przypadku baterii litowo – jonowej, a w przypadku akumulatora kwasowo-ołowianego akumulator wraz z silnikiem waży ok 12-16 kilogramów co dość znacznie obciąża rower.
Z-Tech Sp. Z o.o. jest częścią grupy Z-Tech Auto, która posiada swoje przedstawicielstwa na Węgrzech i Rumuni. W trakcie 20-letniego rozwoju, firma uformowała sieć sprzedaży ma obszarze Europy Środkowej i Wschodniej. W 2004 roku Z Tech Auto uruchomiło własną fabrykę w celu dostarczania wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie.