Silniki Puma są dużej mocy i wysokim momencie obrotowym regulowanym wewnętrznie (5:1 przełożenie) przeznaczonymi do rowerów o kołach 16-28 cali. Waga silnika to 4,3 kg. Silnik jest bardzo wydajny i zapewnia wyższy moment obrotowy niż znacznie większe silniki o napędzie bezpośrednim przy tym samym napięciu. Nominalna moc 500W, jednak silniki tego typu są używane nawet przy mocy do 2000W.
Szczegółowy opis zestawu:
Marka: Puma
Wskaźnik nominalny: 500W
Szybkość: 320rpm (przy 36v)
Spadek: 100mm
Hamulce: obręcz
Rekomendowane napięcie: 24v - 48v (znam osoby, które używały tego typu silników przy napięciu 72V, ale nie polecam tego)
Rekomendowane maksymale natężenie: 25A (znam osoby, które używały tego typu silników przy 35A jednak nie polecam tego)
Przy kole 20 cali, napięciu 38 V, płaskim terenie i z jeźdźcem 85kg = 29 km/ godz
Przy kole 26 cali, napięciu 38V, na płaskim terenie i z jeźdźcem 85kg – 39 km/ godz.
Test Szybkości dostępny na http://youtu.be/p-ssyeakHIQ
Techniczny rysunek motoru
https://docs.google.com/open?id=0B80WYGMC3HLnelpnTXNZOEtUbXEzcTlQSTZHSGtSUQ
Kliknij na zdjęcie żeby zobaczyć wszystkie zdjęcia
Także dostępne extra
Baterie litowe ‘eZee Bikes’ (dodatkowa opłata)
Baterie litowe ‘eZee Bikes’ 37V (za dodatkową opłatą). Mają BMS (system zarządzania baterią) oraz znajdują się w obudowie z dwoma podłużnymi rowkami, które umożliwiają mocowanie baterii na bagażniku. Baterie mają też przełącznik ON/OFF na klucz (Blokada). W zestawie także etui na baterię (torba ochronna) z rączkami i rzepami Velcro (możliwe różne sposoby mocowania) oraz akumulator baterii (4A Smart Battery Charger).
· 37V 14Ah (518wh) Samsung - komórki, 3,8 kg - 1625zl
Również, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące rowerów elektrycznych i akcesorii, służę radą i pomocą.