Nowy rower elektryczny
Rozmiar koła 28 cali
Rozmiar ramy 48m / 19cale
W komplecie oczywiście ładowarka.
Rower elektryczny to nowoczesna alternatywa dla roweru tradycyjnego. W odróżnieniu od klasycznych jednośladów, rowery elektryczne wspomagają jazdę przy pomocy silnika elektrycznego. Poruszają się bezszelestnie i umożliwiają jazdę bez zbyt dużego wysiłku rowerzysty. Są powszechnie używane na świecie - korzystają z nich zarówno starsi, jak i młodsi użytkownicy. To idealny środek do poruszania się po zatłoczonej przestrzeni miejskiej oraz doskonały pomysł na rekreację. Silnik elektryczny uruchamia się automatycznie, kiedy zaczynasz pedałować. Sprytny kontroler dodaje Ci tyle mocy, aby płynnie wystartować i kontynuować jazdę na dowolnie wybranym przez Ciebie poziomie wspomagania. Jeśli chcesz zatrzymać rower wystarczy, że naciśniesz dźwignię hamulca lub przestaniesz pedałować co automatycznie się rozłącza napęd. Rower elektryczny to świetny środek transportu w mieście. Korzystając z niego, omijasz korki i docierasz szybko do pracy czy domu. W odróżnieniu od klasycznego roweru podróż rowerami elektrycznymi nie wymaga nadludzkiej siły i umożliwia dotarcie na miejsce bez zmęczenia.
Super Cena 7999,00 zł
Cena katalogowa 4990,00 zł
W razie pytań zapraszam
510 [zasłonięte]693 Marcin
Kilka słów o automatycznej przekładni:
Przerzutka, podobnie jak skrzynia biegów w samochodzie, ma za zadanie optymalizować obroty silnika (czyli w tym przypadku rowerzysty) tak, byśmy nie padli na serce kręcąc pedałami z szybkością Armstronga, ani nie zniszczyli sobie kolan używając ciężkiego (bardziej poprawnie: twardego) przełożenia do ruszania spod świateł lub podjazdu pod stromą górę.
Doświadczenie uczy jednak, że nie każdemu rowerzyście przerzutek chce się używać. Niektórzy, zwłaszcza w miastach i w terenie płaskim, zarówno do ruszania spod świateł, podjeżdżania pod górkę, jak i do jazdy z dużą prędkością, cały czas używają jednego biegu lub najwyżej 2-3 wybranych. Inni co prawda przerzutek używają, ale robią to nie do końca prawidłowo zmieniając biegi nie na te co potrzeba lub w niewłaściwym momencie, czasem mocno utrudniając sobie jazdę. Z myślą o takich właśnie osobach powstały przerzutki automatyczne.
Całość od początku była projektowana pod kątem wykorzystania w rowerach ze wspomaganiem elektrycznym TranzX PST. Co za tym idzie, oba systemy mogą ze sobą współpracować minimalizując tak zużycie energii elektrycznej przez silnik jak i zmęczenie rowerzysty.
Zaprezentowana przez producenta AGT (skrót od Automatic Gear Transmission) zdobyła nagrodę na targach Eurobike
Zdjęcia Przedmiotu
Specyfikacja techniczna
Informacje ogólne: Cena (sugerowana): 7999,00 PLN
Waga: 27.8Rama (materiał): Alu 6061
Widelec / Amortyzacja: Widelec: SR Suntour CR-8V skok 50mm
Napęd: Przerzutka tylna: Shimano Nexus 7
Korba: Prowheel A38 38 zębów
Środek suportu: TranzX PSTKaseta: 16
Łańcuch: KMC Z510RB
Koła: Piasta przednia: TranzX PST
Piasta tylna: Shimano Nexus 7
Obręcze: Provence
Opony: Schwalbe Energizer Reflex 47-559 / 40-622
Kontrola: Manetki: TranzX AGT
Dźwignie hamulca: komfortowe
Hamulec przedni: XLC V-Brake
Hamulec tylny: XLC V-Brake
Kierownica: HB-T214 640mm
Mostek: TranzX A-Head Alu
Stery: VP-A68 semiintegriert 1 1/8"
Siodełko: Selle Royal Hertz
Wspornik siodełka: XLC SP-05 30,0 x 350mm
Informacje dodatkowe: silnik - TranzX 250W, 36V,
akumulator - TranzX PST BL03 36V, 8Ah, , display - TranzX PST DP12, LCD