|
PRZELEW BANKOWY należy dokonać na konto: 14 1500 [zasłonięte] 1[zasłonięte]6891606 [zasłonięte] 932800 w tytule przelewu wpisz numer aukcji oraz swój nick Kwota przelewu powinnna być sumą wartości towarów, oraz kosztów transportu (jeżeli koszt transportu jest wymagany).
PŁATNOŚĆ PRZY DOSTAWIE TOWARU
Towar dostarczony zostanie za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub naszym transpotrem. Za towar można również zapłacić odbierając go osobiście w siedzibie naszej firmy. Informacje o tej formie płatności proszę przesłać e-mailem na adres: [zasłonięte]@klubfitness.pl
PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ
Płatność tego typu obsługiwana jest przez serwis Allegro jako "PŁACĘ Z ALLEGRO" i jest ona bezpłatna dla użytkowników serwisu.
PŁATNOŚĆ RATALNA Towar oferowany na aukcji Allegro może być kredytowany przez bank. Sprzedaż na raty dotyczy produktów, których suma wartości przekracza 300.00 PLN
Zapytaj naszego konsultanta o aktualną ofertę ratalną. Informacje o ofercie pod numerem tel. 022/[zasłonięte]201-26 lub 794-[zasłonięte]-800 |
NA SPRZĘT DOMOWY
Produkty objęte są gwarancją na okres od 12 do 36 miesięcy. Informacja o długości obowiązywania gwarancji na produkt podana jest w jego opisie. Sprzęt sportowy, który posiada gwarancję jako tzw. sprzet domowy (klasa użytkowania H) może być wykorzystywany tylko i wyłącznie w warunkach domowych. Użytkowanie tego typu produktów w miejscach komercyjnych, publicznych (siłownia profesjonalna, klub fitness, szkoła, świetlica itp.) będzie skutkowało utratą gwarancji. Podstawą do usunięcia usterki towaru w ramach gwarancji będzie przedstawienie dokumentu zakupu, na którym będą czytelne informacje o produkcie, cenie, oraz dacie zakupu.
NA SPRZĘT PROFESJONALNY
Produkty objęte są gwarancją na okres od 12 do 24 miesięcy. Informacja o długości obowiązywania gwarancji na produkt podana jest w jego opisie. Sprzęt sportowy profesjonalny posiada tzw. gwarancję komercyjną (klasa użytkowania S) i może być wykorzystywany zarówno w warunkach domowych jak też w miejscach publicznych (siłownia profesjonalna, klub fitness, szkoła, świetlica itp.). Podstawą do usunięcia usterki towaru w ramach gwarancji będzie przedstawienie dokumentu zakupu, na którym będą czytelne informacje o produkcie, cenie, oraz dacie zakupu.
NA SPRZĘT PROFESJONALNY (LIGHT)
Produkty objęte są gwarancją na okres od 12 do 24 miesięcy. Informacja o długości obowiązywania gwarancji na produkt podana jest w jego opisie. Sprzęt sportowy posiadający gwarancję pół-profesjonalną może być wykorzystywany jako sprzęt komercyjny, ale jego czas pracy jest ograniczony. Zazwyczaj sprzęty z gwarancją pół-komercyjną moga być używane nie dłużej niż 25 godzin tygodniowo. Przestrzeganie tygodniowego czasu pracy zapewni tego typu produktom dużą żywotność bez konieczności ich serwisowania. Produkty te świetnie sprawdzą się w domowych siłowniach, małych siłowniach profesjonalnych, klubach fitness, gabinetach rehabilitacji, świetlicach. Podstawą do usunięcia usterki towaru w ramach gwarancji będzie przedstawienie dokumentu zakupu, na którym będą czytelne informacje o produkcie, cenie, oraz dacie zakupu. |
|
|
ROWER ELEKTRO-MAGNETYCZNY INSPORTLINE
model: JUPITER ERGO SE
Regulacja obciażenia: |
tak |
Ciężar koła zamachowego (kg): |
6 [kg] |
Nośność (kg): |
120 [kg] |
Rodzaj pomiaru tętna: |
sensory dotykowe |
Regulacja siodełka: |
tak |
Regulacja kierownicy: |
tak |
Rolki transportowe: |
tak |
Pedały: |
tak |
Wyświetlacz: |
tak |
Wyświetlanie czasu (min,sek): |
tak |
Wyświetlanie dystansu (km): |
tak |
Wyświetlanie prędkości liniowej (km/h): |
tak |
Wyświetlanie prędkości obrotowej (obr/min): |
tak |
Wyświetlanie wydatku energetycznego (kcal/kJ): |
tak |
Wyświetlanie tętna (ud./min): |
tak |
Wyświetlanie mocy (W): |
tak |
Program manualny (ręczna zmiana oporu): |
tak |
Programy predefiniowane: |
5 |
Program kontroli mocy: |
nie |
Wymiary (dł/szer/wys): |
102/51/134 [cm] |
Waga (kg): |
26[kg] |
|
Gwarancja [m-cy]: |
24 (gwarancja Home) |
Klasa użytkowania: |
H - użytek domowy |
Towar objęty jest gwarancją na 24 miesiące. Dokument zakupu uprawnia do korzystania z serwisu w systemie Door-To-Door. Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne należy kierować do firmy FINNER POLSKA z formie pisemnej z uwzględnieniem wszystkich informacji osobowych o kliencie, danych katalogowych towaru i rzetelnej informacji o uszkodzeniu towaru.
|
Oferta dotyczy jednego atlasu.
Jeżeli macie Państwo dodatkowe pytania dotyczące kosztów transportu proszę o kontakt mailowy ([zasłonięte]@klubfitness.pl) lub telefoniczny (22 [zasłonięte] 32, 516-[zasłonięte]-070)
|
|
|
Zapraszam do zapoznania się z naszą pełną ofertą:
|
|