Tonmar Grodziszcze 88 57-200 Ząbkowice Śląskie NIP: 887[zasłonięte]168-17
|
 |

Jeśli mają Państwo pytania dotyczące naszej oferty zachęcamy do kontaktu z nami:
MAIL:
[zasłonięte]@gmail.com
TELEFON:
+48 [zasłonięte] 302 484, + 48 [zasłonięte] 712 233
PRACUJEMY:
pn-pt: 10 - 19
sob: 10-18

Jeżeli zalicytowałeś i wygrałeś aukcje musisz zapłacić za wybrany towar. Jeżeli nie zamierzasz płacić lub masz zamiar zwlekać z wpłatą NIE LICYTUJ!
Za zakupiony towar możesz zapłacić na 3 sposoby:
- wpłata na konto bankowe przed wysyłką przedmiotu
- za pobraniem gotówką kurierowi w momencie odbioru przesyłki
- poprzez Płacę z Allegro przed wysyłka przedmiotu
KONTO BANKOWE lub szybki przelew PAYU

IPKO 71 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]1380002 [zasłonięte] 014228
DANE ODBIORCY:
TONMAR
Grodziszcze 88
57-200 Ząbkowice Śląskie
W przypadku wyboru wysyłki za pobraniem należy poinformować nas o tym jak najszybciej poinformować mailowo !
W momencie nadania paczki wysyłamy mailowo numer przesyłki dzięki któremu można sprawdzić jej stan na stronie firmy kurierskiej lub dzwoniąc na ich infolinie.

Paczki mogą iść do 3 dni roboczych z reguły jednak 80% paczek dociera w ciągu 24 godzin od nadania. W wyjątkowych sytuacjach zastrzegamy sobie prawo doręczenia przesyłki do 7 dni roboczych.
Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
Klient ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki w obecno?ci kuriera. W przypadku zauważeni uszkodzeń obowiązkowe jest spisanie protokołu z kurierem doręczającym przesyłkę i opisanie uszkodzeń jest to podstawą reklamacji.
ODBIÓR OSOBISTY
W przypadku chęci odbioru osobistego zakupionych przedmiotów prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia terminu odbioru gdyż towar wysyłany jest z różnych magazynów.