Rower 28 WESTLAND ROMET RETRO NEXUS 3 biegi czarny
Rama: stalowa Hi-Ten 18"
Koła: 28: obręcze stalowe CHROM
Opony 700x40C z paskiem
Hamulec przód: V-Brake
Hamulec tył: na pedała
Piasta przód: shimano z dynamem
Piasta tył: Shimano Nexus 3
Ilość biegów: 3
Komfortowe siodełko
Korba: cyclone 1-rzędowa
Lampa przód: halogenowa z wyłącznikiem ( załącza również tylną lampę ) Lampa tył: z podtrzymaniem
Wyposażenie: oświetlenie, bagażnik, błotniki, dzownek, podpórka (podwójna), pełna osłona łańcucha oraz tylnego koła, odblaski, zamknięcie - blokada koła
Kolor: czarny metalic
Producent: Arkus & Romet - rower produkawany na eksport do Niemiec
UWAGA: KOSZYK na kierownicę nie jest na wyposażeniu roweru - można go dokupić za dodatkową opłatą 40zł ( cena detaliczna to 79zł )
CENA: 999,00 zł
TYLKO U NAS !!!
Możliwość zwrotu towaru do 45 dni od daty zakupu
Charakterystyka grupy rowerowej CROSS / TREKKING:
Rowery trekkingowe są przeznaczone do zaawansowanej turystyki rowerowej, polegającej na wielodniowych i dalekich eskapad jak i krótkich wypadów za miasto. Jest przystosowany głównie do drogi asfaltowej jak i utwardzonej nawierzchni. Wszyscy, którzy preferują przyjemną i relaksującą turystykę rowerową powinni wybrać jeden z modeli należących właśnie do tej grupy.
Większe i smuklejsze koła o powiększonej średnicy zewnętrznej opony łatwiej pokonują nierówności. Delikatniejszy profil bieżnika zmniejsza opór podczas jazdy. Konstrukcja umożliwiająca wyprostowaną sylwetkę i bogate wyposażenie zapewniające komfort podczas długiej wycieczki. Najczęściej seryjnie montowane są błotniki, bagażnik i oświetlenie oraz jest możliwość założenia różnego rodzaju sakw i torb.
ZALETY: -funkcjonalność -przystosowanie do ruchu ulicznego -wygodna pozycja -sprawdza się na twardych nawierzchniach -małe opory toczenia -możliwość transportu ekwipunku -duża rozpiętość cenowa
WADY: -duże gabaryty -słaba sprawność w ciężkim terenie
Rowery crossowe są uboższe w wyposażenie dodatkowe, posiadają bardziej sportową geometrię i są budowane z lżejszych materiałów. Jest stworzony głównie do jazdy po szosie, ale zastosowanie odpowiedniego ogumienia umożliwia poruszanie sie po utwardzonej powierzchni.
ZALETY: -stosunkowo niewielka masa -niskie opory toczenia -aerodynamiczna pozycja rowerzysty -geometria zapewnia efektowne pedałowanie
WADY: -pochylona sylwetka rowerzysty wiąże się z obciążeniem rąk i kręgosłupa
Zalety ram aluminiowych:
Aluminium - stopy aluminiowe to obecnie najpopularniejsze spośród materiałów konstrukcyjnych ram rowerowych.
Producenci i nabywcy przy wyborze aluminium kierują się przede wszystkim niskim ciężarem (ok. 1/3 ciężaru stali o tej samej objętości) oraz odpornością na korozje.
Co daje użytkownikowi rama aluminiowa:
- większa dynamika jazdy
- większa precyzja
- łatwość manewru i rozpędzania się
- lepsze parametry wytrzymałościowe i odporność na korozje
- większy komfort w przenoszeniu i transporcie roweru
- zróżnicowana konstrukcja – lepsze kąty
JAK DOBRAĆ ROZMIAR RAMY?
Niestety nie ma idealnego schematu na dobranie odpowiedniego rozmiaru roweru. Istnieją rożnego rodzaju wzory, którymi można się posłużyć żeby wykluczyć zdecydowanie za małe lub za duże ramy.
Najłatwiejszą metodą na dobranie odpowiedniej wielkości ramy jest zmierzenie długości nogi. Żeby dokonać właściwego pomiaru należy stanąć wyprostowanym przy ścianie i poprosić kogoś znajomego żeby zmierzył odległość od krocza do ziemi.
Uzyskany w centymetrach wynik pomnóż przez następujący współczynnik:
-dla roweru MTB przez 0.57
-dla trekkingowego lub crossowego przez 0.63
-dla szosówki przez 0.67
Należy pamiętać o tym, że rozmiary ram najczęściej podawane są w cala i dlatego to co nam wyjdzie podzielimy przez 2.54
Kiedy będziemy już przymierzać rower, powinniśmy sprawdzić czy w razie konieczności nagłego zeskoczenia z roweru posiadamy pewien zapas miejsca pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Przyjęło się, że wynosi on około 10cm.
ROWERY TREKKINGOWE to rowery, w których głównym celem jaki przyświeca konstruktorom podczas ich tworzenia jest maksymalny komfort podczas jazdy. Z tego powodu rozmiar ramy powinien być większy, dając optymalna sylwetkę rowerzyście.
Przygotowanie rowerów do wysyłki.
Dokładamy wszelkich starań, żeby zakupiony przez Państwa towar dotarł bez uszkodzeń. Rowery, które wysyłamy pakujemy w oryginalne kartony i są starannie zabezpieczone folią bąbelkową oraz plastikowymi zipami. Przed wysyłką karton jest otwierany i sprawdzany czy rower nie posiada uszkodzeń lub ubytków produkcyjnych.
Gwarancja jest podbijana i umieszczana przy bagażniku bądź kole. Paragon (faktura) jest na stałe zszyty z ostatnią kartką gwarancji.
Jeżeli rower jest wyposażony w koszyk na kierownice to zostaje on wysłany osobno Pocztą Polską, ponieważ nie mieści się w kartonie rowerowym. Koszt wysyłki koszyka ponosi nasza firma.
Do zamontowania przez kupującego jest:
-koło przednie
-kierownica
-pedały
-siodełko
-dzwonek
-odblaski na koła
Tutaj można zobaczyć instrukcje montowania części dostarczonych luzem, która jest dokładana do karty gwarancyjnej.
|