Witamy w sklepie internetowym DTbikes!
Przedmiotem aukcji jest nowy rower trekkingowy ROMET WAGANT 5.0 z kolekcji na 2015r, zapakowany w karton (wstępnie złożony). W przypadku odbioru osobistego, na życzenie klienta, składamy i przygotowujemy rower do jazdy GRATIS (po wcześniejszym umówieniu terminu). Przed zakupem prosimy o kontakt w celu sprawdzenia dostępności.
TREKKING/CROSS – to grupa rowerów przeznaczonych na wycieczki rowerowe. Wszyscy, którzy preferują przyjemną i relaksującą turystykę rowerową powinni wybrać jeden z modeli należących właśnie do tej grupy. Rowery trekkingowe posiadają wszystkie najważniejsze cechy rowerów z grupy CROSSWAY. Większe i smuklejsze koła o powiększonej średnicy zewnętrznej opony łatwiej pokonują nierówności. Delikatniejszy profil bieżnika zmniejsza opór podczas jazdy. Konstrukcja umożliwiająca wyprostowaną sylwetkę i bogate wyposażenie zapewniające komfort podczas długiej wycieczki. Dodatkowo zostały wyposażone w: błotniki, oświetlenie przednie i tylne oraz bagażnik, mają zamontowany dzwonek.
Przy zakupie roweru można uzyskać atrakcyjne rabaty na części i akcesoria. Więcej informacji pod nr tel. (22)[zasłonięte]403-18 oraz tel. kom. 692-[zasłonięte]-543.
Specyfikacja:
- Sygnatura:[zasłonięte]15281
- Model: WAGANT 5.0
- Kolekcja: 2015
- Dostępna rama: 19"
- Kolor: biały
- Dodatkowo w zestawie: dzwonek, odblaski
- Waga: 16,6kg
- Gwarancja: 24 miesiące
ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE:
- w procesie hydroformowania wykorzystuje się olej pod wysokim ciśnieniem, by uzyskać lekkie i mocne rury aluminiowe o wyjątkowych kształtach.
- Lekki stop aluminium 6061, w którym dzięki procesowi wyżarzania T6 uzyskano korzystny stosunek masy do wytrzymałości.
- Tradycyjny zacisk mocujący koło obsługiwany jest za pomocą wygodnej dźwigni.
- Bezpośrednie mocowanie zacisku hamulca, bez pośrednictwa dodatkowych adapterów, pozwalające na wygodną regulację i obniżające masę roweru.
PRZYDATNE INFORMACJE PRZY DOBORZE ROWERU:
Geometria ramy jest wynikiem dostosowania roweru do ciała użytkownika. Dopasowanie przekłada się na ergonomię i możliwość pełnego wykorzystania potencjału rowerzysty.
Wysokość ramy musi zapewniać dostateczny dystans pomiędzy górną rurą ramy a kroczem. Ma on pozwolić na bezpieczne zeskoczenie z pedałów bez przykrych konsekwencji. W rowerze rowerzysta, kiedy stoi okrakiem nad rama, musi mieć możliwość uniesienia przedniego koła co najmniej 15 cm nad ziemię. W rowerach przeznaczonych do użytkowania w łatwiejszym terenie rama może być nieco wyższa, czyli koła nie trzeba unosić tak wysoko, wystarczy 10 cm. Na wsporniku siodełka znajduje się specjalny znacznik informujący o maksymalnym wysunięciu go z ramy. Pod żadnym pozorem nie wolno go przekraczać nawet o centymetr! Grozi to wypadkiem, uszkodzeniem ramy, a w najlepszym wypadku całkowitym zniszczeniem wspornika. Rowerzysta musi mieć możliwość optymalnego wyprostu kolan. Tak naprawdę do optymalnej wysokości siodełka trzeba niestety dojść metodą prób i błędów.
Praktyczne pomiary:
Wsiądź na rower, niech pomocnik przytrzyma cię za kierownicę tak, żebyś się nie przewracał na boki. Na pedałach oprzyj pięty, przekręć pedałami do tyłu, jeżeli w momencie obracania stawy kolanowe prostują się, a jednocześnie nie przesuwasz pośladków z jednej na drugą stronę siodełka oznacza to, że jest ono ustawione na prawidłowej wysokości.
Zmierz długość nogi od podłoża do krocza. Jeżeli szukasz rozmiaru roweru górskiego wynik w centymetrach należy pomnożyć przez współczynnik 0,57. Jeżeli próbujesz dobrać wielkość ramy szosowej, to mnóż przez współczynnik 0,67. Jeżeli ma to być rower trekkingowy - 0,63. Uzyskany wynik to rozmiar w centymetrach. Ponieważ rozmiary rowerów górskich podawane są zazwyczaj w calach, należy wykonać jeszcze jedno dzielenie, tym razem przez 2,54.
Serwis na terenie całego kraju w ponad 200 punktach
Rowery są fabrycznie zapakowane przez producenta w oryginalnym opakowaniu
Przedmioty na naszych aukcjach są nowe i wolne od wad
>>>> NASZE AUKCJE NA ALLEGRO <<<<
Zapraszamy do licytacji!
|