Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rover Mini 1.3 SPI British Open

14-06-2015, 20:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34 000 zł     
Użytkownik dyslaw
numer aukcji: 5410452959
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 366   
Koniec: 14-06-2015 20:19:35

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1994
Przebieg (km): 95940
Pojemność silnika (cm3): 1300
Moc silnika (KM): 53
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Hatchback
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Rover Mini 1,3 SPI wyprodukowany w 1994r.

 

 

Wersja Brirish Open – otwierany dach

 

Kolor British Racing Green

 

Przebieg 95940 km. Około 5000km od ukończenia odbudowy

 

Samochód zakupiłem w Niemczech w 2012 roku. We wrześniu 2012r. Rozpocząłem odbudowę, która trwała około 12 miesięcy.

 

 

Samochód rozebrałem,karoseria została wypiaskowana, uszkodzone blachy wymieniłem na nowe [pas przedni, błotniki przednie, trójkąty, przednia część podłogi, progi zewnętrzne i wewnętrzne] lub naprawiłem. Lakiernik polakierował samochód. Całość zakonserwowane preparatami Wurth [podwozie], Rust Check i Tectyl [profile].

 

Wykładzina, tapicerka, podsufitka, poszycie dachu zostało wymienione [tapwid.pl]

 

Silnik i skrzynia biegów jest po remoncie [monsterek]. Silnik zalany jest olejem Millers Mini Oil 20w50

 

 

Przedni wózek został wypiaskowany i pomalowany. Tylny wózek wymieniony na nowy.

 

Zawieszenie jest wyremontowane [wypiaskowane, pomalowane], poskładane na tulejkach poliuretanowych [strongflex].

Przód posiada pełną regulację.

 

Gruszki zawieszenia zastąpiłem sprężynami, amortyzatory Kayaba Gas-A-Just

Łożyska w kołach są nowe.

Cały układ hamulcowy wymieniłem na nowy. Standardowe zaciski hamulcowe zmieniłem na aluminiowe 4 tłoczkowe [minisport.com].

Kilka dni temu zamontowałem tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove.

 

Zamontowałem kolektor wydechowy i centralny wydech [maniflow.co.uk]

Filtr powietrza K&N

 

Układ elektryczny został przejrzany, wyczyszczony, bezpieczniki rurkowe zastąpiłem płaskimi.

 

W tym roku zainstalowałem nowy alternator 70A

 

Elementy do odbudowy kupowałem w englishcars.pl, minispares.com, minisport.com [posiadam rachunki]

 

Auto służy do jazdy okazjonalnej. Garażowane, nie jeżdżone w zimie.

 

Samochód był rozkręcony do ostatniej śrubki, następnie poskładany na częściach nowych lub odnowionych.

 

Wszystkie szyby są oryginalne.

 

 

Zdjęcia:

 

https://plus.google.com/photos/111[zasłonięte]813833[zasłonięte]130206/albums/607[zasłonięte]062008[zasłonięte]2017

 

https://plus.google.com/photos/111[zasłonięte]813833[zasłonięte]130206/albums/610[zasłonięte]246591[zasłonięte]7745

 

https://plus.google.com/photos/111[zasłonięte]813833[zasłonięte]130206/albums/614[zasłonięte]843969[zasłonięte]8209

 

 

Kontakt: 507[zasłonięte]186