Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ROVER 420 Si LUX NAJBOGATSZA WERSJA, DOINWESTOWANY

28-10-2014, 21:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 990 zł     
Użytkownik Arczi_Allegr0
numer aukcji: 4723420140
Miejscowość Serock
Wyświetleń: 351   
Koniec: 28-10-2014 20:25:01

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1996
Przebieg (km): 246095
Pojemność silnika (cm3): 1994
Moc silnika (KM): 136
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Tempomat, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam.
Sprzedaję mojego Roverka 420 Si LUX sedan z 1996 roku w legendarnym kolorze BRG (British Racing Green).

420 Si LUX to najbogatsza wersja wyposażeniowa tego modelu. Dość rzadka, nie często pojawia się na Allegro, ja sam na niego polowałem prawie rok.
Wśród pozostałych modeli (414, 416, 418) wyróżnia ją m. in.:

  • silnik benzynowy o pojemności 2.0 l i mocy fabrycznej 136 KM - jest to silnik serii "T", dokładnie 20T4H i jest to konstrukcja żeliwna, w przeciwieństwie do silników obecnych w innych Roverkach (414, 416, 418), gdzie są silniki aluminiowe serii "K" - bardziej podatne np. na deformacje po przegrzaniu...
  • tempomat
  • 6 fabrycznych głośników: przednie drzwi, tylna półka i wysokotonowe w zaślepkach lusterek
  • hamulce tarczowe z tyłu

Jestem w jego posiadaniu od kwietnia 2010 r. Został sprowadzony w 2006 roku z Niemiec.

Przebieg wynosi w tej chwili 246 095 km.

Auto nie posiada i nigdy nie posiadało gazu. Było i jest garażowane.

Wyposażenie fabryczne:
- elektryczne szyby x4
- elektryczne lusterka + podgrzewane
- elektryczny szyberdach (uchylany i odsuwany)
- elektrycznie regulowane reflektory
- 6 fabrycznych głośników: przednie drzwi, tylna półka i wysokotonowe w zaślepkach lusterek (dostępne tylko w wersji 420 Si LUX)
- SRS: poduszka powietrzna kierowcy i pasażera
- skórzane fotele, kierownica i inne elementy tapicerki
- halogeny przeciwmgielne
- podłokietnik z przodu oraz z tyłu
- drewniana gałka dźwigni zmiany biegów
- 3-punktowy pas bezpieczeństwa dla środkowego pasażera z tyłu
- zagłówki z tyłu (biedniejsze wersje nie miały)
- tempomat (dostępny tylko i wyłącznie w 420 Si LUX)
- klimatyzacja
- podświetlana stacyjka, popielniczka, schowek oraz bagażnik
- dywaniki welurowe beżowe
- fotel kierowcy regulowany na wysokość
- autoalarm z centralnym zamkiem na pilota
- immobiliser
- blokada tylnych szyb
- z tyłu hamulce tarczowe (dostępne tylko w 420 Si LUX - w słabszych wersjach silnikowych są bębnowe)
- komplet oryginalnych kluczyków (2 piloty, oba sprawne)

Wyposażenie dołożone / Zmiany:
- czujniki parkowania w tylnym zderzaku (wyświetlacz na desce z informacją dźwiękową oraz wizualną)
- ogrzewanie postojowe Webasto
- oryginalne białe kierunkowskazy boczne z modelu z 1998 roku

WSZYSTKO W AUCIE DZIAŁA, piloty, zamki, alarm, elektryka itd.

Poniżej wymieniam co zostało zrobione/zakupione/wymienione od kiedy go mam:
- pasek rozrządu (Gates)
- rolka rozrządu (Luk/Ina)
- wszystkie tarcze hamulcowe i klocki + zestawy naprawcze + wszystko przeczyszczone, przesmarowane, zalane nowym płynem i odpowietrzone
- przewody hamulcowe z tyłu
- kompletne sprzęgło (Sachs - najdroższe dostępne)
- kompletny układ wydechowy z "kwasówki" oprócz kolektora
- uszczelniacze wałków rozrządu (FAI)
- uszczelniacz wału korbowego (FAI)
- uszczelka pokrywy zaworów przednia i tylna (FAI)
- pasek wielorowkowy (Dayco)
- 2 x płyn hamulcowy
- 3 x płyn chłodzący
- olej w skrzyni biegów (oryginalny MG Rover MTF-94)
- 2 x nabicie klimatyzacji + odgrzybianie
- przewody zapłonowe (NGK)
- 2 x świece zapłonowe (oryginalne MG Rover i NGK)
- 4 x filtr kabinowy
- 2 x filtr powietrza
- 2 x filtr paliwa (Bosch)
- olej co roku lub co 10 000 km (chociaż instrukcja pozwala co 20 000 km) - Valvoline MaxLife 10W40
- filtr oleju przy każdej wymianie
- wahacz przedni prawy
- przegub napędowy prawy
- piasta lewego tylnego koła
- chłodnica
- termostat
- zbiorniczek wyrównawczy
- korek zbiorniczka wyrównawczego
- czujnik temperatury cieczy chłodzącej
- alternator + nowy mocniejszy wirnik + nowe łożyska + nowy regulator napięcia
- bendix rozrusznika
- rezystory dmuchawy (cały kompletny moduł)
- oryginalne białe kierunkowskazy boczne z modelu z 1998 roku - alufelgi 15" po piaskowaniu i malowaniu
- opony w oryginalnym rozmiarze 195/55R15 Fulda Carat Progresso (nie 195/50 jak na innych aukcjach bo tańsze, a Rover wygląda na nich co najmniej dziwnie...)
- baterie pilotów
- obudowa pilota (oryginalną MG Rover/Lucas)
- akumulator w grudniu 2013 r. (Centra Futura) - jeszcze na gwarancji

Na większość posiadam faktury/rachunki (do wglądu).

Jak widać Roverek został przez te kilka lat nieźle doinwestowany, dlatego myślę, że posłuży jeszcze dłuuuuuuugo. Jedynym jego mankamentem, co widać na zdjęciach, jest powłoka lakiernicza. Przydałaby się naprawa blacharsko-lakiernicza, ale w końcu jakby nie patrzeć autko ma 18 lat, więc można się spodziewać, że znajdzie się na nim tu i tam jakaś ryska, obtarcie, wgniotka, ogniska korozji, zszedł lakier ze zderzaka tylnego po zerwaniu naklejki "PL".
Nie będę picował samochodu do sprzedaży jak na innych aukcjach, gdzie lakier w momencie sprzedaży wygląda jak nowy, a po paru tygodniach wychodzi korozja albo pęka szpachla...
Nowy właściciel może to sobie zrobić sam i będzie wiedział, że jest dobrze zrobione.
Za to wnętrze jest bardzo zadbane i raczej nie widać po nim tego wieku i przebiegu.
Wszystkie szyby ORYGINALNE.

OC do 27.05.2015 r.
przegląd do 26.08.2015 r.


Zainteresowanym mogę przesłać więcej zdjęć.

VIN:
SARRTCLCPAD096213

Można wrzucić w dekoder na stronie:
https://www.roverki.eu/sprawd-vin.html
i sprawdzić, że nie jest to żaden przerobiony Anglik (a zdarzają się takie), wyposażenie (Class 8 to maksymalna dostępna wersja), silnik itd. Wszystko w oryginale. Nie jest to żaden rozbitek, spawany z dwóch ani z trzech, przekładka, swap ani też po powodzi.

Wraz z samochodem mogę sprzedać:
- komplet opon zimowych na alufelgach 14" (Continental ContiWinterContact - nie pamiętam rozmiaru, ale 14")
- jeśli komuś się przydadzą to opony całoroczne, na których kupiłem samochód, również 14""
- nową nigdy nieużywaną pompę wody, kupioną na wszelki wypadek
- uszczelkę kolektora wydechowego :)

Więcej informacji udzielę mailowo (Pytanie do Sprzedającego) lub telefonicznie pod nr telefonu: 518-[zasłonięte]-812 (w godz. 8-16 mogę nie odbierać, nie odpisuję na SMS).

Zgadzam się na wizytę w warsztacie/stacji obsługi, zapraszam nawet z miernikiem lakieru, mam też swój jakby co.

CENA DO NEGOCJACJI

Galeria zdjęćZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcie

(kliknij, aby powiększyć)

pokazywarka.pl