Przedmiotem sprzedaży jest instrukcja obsługi
Rover 400
Opisywane wersje w tej instrukcji to
414 416 i 420 diesel
Stan - nowy
Strony - 144
Język - polski
Edycja - 1998
Okładka -kolor
środek - druk czarno biały
Możliwa wysyłka " płacę przy odbiorze "
tel. 509 [zasłonięte] 588
Książka ta bardzo przybliży praktyczną obsługę samochodu , pomoże Państwu w poruszaniu się po kokpicie , komputerze i wszelkich kontrolkach . Można tu również sprawdzić zalecenia co do wymiany oleju . Opisuje ogrzewanie , klimatyzacje , proste czynności związane z obłsugą pojazdu .
Przydatna w każdym aucie nie tylko nowo zakupionym !
Druga generacja Rovera serii 400, oznaczona nazwą kodową HHR, została zaprezentowana 29 marca 1995 roku. Model ten, podobnie jak poprzednik, został opracowany wspólnie z Hondą. Konstrukcja oparta jest na Hondzie Domani oraz Civic szóstej generacji w wersji 5-drzwiowej. Samochód został wprowadzony do produkcji pomimo odkupienia Rovera przez firmę BMW w 1994 roku.
Początkowo samochód występował tylko jako 5-drzwiowy hatchback, jednak już w marcu 1996 roku wprowadzono do oferty wersję sedanopracowaną niezależnie przez Brytyjczyków. Sedan, oprócz całkowicie innej tylnej części nadwozia, charakteryzował się nieco dłuższym nadwoziem oraz innymi zderzakami. Stylistycznie nowy model serii 400 upodabniał sie do modeli serii 200 i 600 z charakterystycznym chromowanym grillem.
Od początku samochód dostępny był z pełną gamą silników. Były to trzy silniki benzynowe znane z poprzedniej generacji, 1.4 16V o mocy 103 KM oraz wywodząca się z niego jednostka o pojemności 1.6 i mocy 111 KM, a także silnik 2.0 16V o mocy 136 KM. Dodatkowo montowano silniki diesla serii L o pojemności 2.0 w dwóch wersjach: bez intercoolera z mechanicznym wtryskiem paliwa o mocy 86 KM oraz z intercoolerem i elektronicznym wtryskiem paliwa o mocy 105 KM. Przez krótki okres auto oferowane było także z ośmiozaworową odmianą silnika 1.4 o mocy 75 KM. Pod koniec produkcji została wprowadzona ograniczona liczbę egzemplarzy z silnikiem 2.5 serii KV6 o mocy 175 KM dostępnym wyłącznie z 4-biegową skrzynią automatyczną. Wszystkie te silniki były własną konstrukcją Rovera i dostępne były wyłącznie z 5-biegową manualną skrzynią biegów. Jedynym silnikiem konstrukcji Hondy montowanym w tej generacji serii 400 był silnik 1.6 16V SOHC o mocy 114 KM łączony wyłącznie z 4-biegową automatyczną przekładnią.
Zawieszenie Rovera 400 jest dość nietypowe jak na samochód tej klasy. Z przodu zastosowano podwójne wahacze ze sprężynami śrubowymi, natomiast z tyłu zamontowano zawieszenie wielowahaczowe. Przednie hamulce tarczowe występowały zarówno w wersji wentylowanej jak i niewentylowanej, natomiast z tyłu montowano bębny hamulcowe lub tarcze niewentylowane.
Samochód był fabrycznie wyposażony w poduszkę powietrzną kierowcy, napinacze pasów bezpieczeństwa, wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie sterowane przednie szyby, centralny zamek, czy immobilizer. Na niektórych rynkach do standardowego wyposażenia należał także ABS i elektrycznie sterowane lusterka. Dodatkowo auto mogło być wyposażone między innymi w poduszkę pasażera, klimatyzację i elektrycznie sterowane szyby tylne. Pojemność bagażnika wersji hatchback wynosiła 375, natomiast wersji sedan 470 litrów.