Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rover 400 [zasłonięte] 199599 Instrukcja Obsługi PL

13-12-2014, 11:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik inboooks
numer aukcji: 4795764203
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-12-2014 10:53:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Opis przedmiotu:

W przypadku dodatkowych informacji jak i zamówień ze strony Państwa pytania prosimy kierować pod tel.

509 [zasłonięte] 588

od godz "10-20" 7 dni w tyg

Wszystkie produkty są wysyłane tego samego dnia od chwili zakupu a najpóżniej w ciągu 12 godzin .

Każda rzecz jest nowa i podlega gwarancji .

Płatności dokonywane są przez : Allegro
Wpłata na konto
Pobranie
Wszystkie wysyłki dostarczamy tylko i wyłącznie Pocztą Polską - Priorytet

Każda rzecz jest nowa i podlega gwarancji .

Nie ma problemu z ewentualnym zwrotem jak i oddaniem pieniędzy z naszej strony .

Wszystkie ewentualne kwestie sporne staramy się rozstrzygnąć na korzyść klienta.





Przedmiotem sprzedaży jest instrukcja obsługi


Rover 400



Opisywane wersje w tej instrukcji to


414 416 i 420 diesel


Stan - nowy

Strony - 144

Język - polski

Edycja - 1998

Okładka -kolor

środek - druk czarno biały


Możliwa wysyłka " płacę przy odbiorze "


tel. 509 [zasłonięte] 588


Książka ta bardzo przybliży praktyczną obsługę samochodu , pomoże Państwu w poruszaniu się po kokpicie , komputerze i wszelkich kontrolkach . Można tu również sprawdzić zalecenia co do wymiany oleju . Opisuje ogrzewanie , klimatyzacje , proste czynności związane z obłsugą pojazdu .

Przydatna w każdym aucie nie tylko nowo zakupionym !


Druga generacja (1995)[edytuj | edytuj kod]

Rover serii 400 Mk II
Rover 420
Rover 420
ProducentRover Group
Zaprezentowany1995
Okres produkcji1995–1999
Miejsce produkcji Anglia, Longbridge
PoprzednikRover serii 400 Mk I
NastępcaRover 45
Dane techniczne
SegmentC
Typy nadwozia5-drzwiowy hatchback
4-drzwiowy sedan
SilnikiBenzynowe:
1.4 SOHC 75 KM
1.4 16V DOHC 103 KM
1.6 16V DOHC 111 KM
1.6 16V SOHC 114 KM (automat)
2.0 16V DOHC 136 KM
2.5 V6 24V 175 KM
Diesla:
2.0 TD 86 i 105 KM
Skrzynia biegów5-biegowa manualna
4-biegowa automatyczna
Rodzaj napęduprzedni
Długość4316 mm – hatchback
4491 mm – sedan
Szerokość1695 mm
Wysokość1385 mm
Rozstaw osi2620 mm
Masa własnaod 1120 kg
Poj. zbiornika paliwa55
Liczba miejsc5
Dane dodatkowe
PokrewneHonda Civic VI
Honda Domani
KonkurencjaMitsubishi Carisma
Commons Multimedia w Wikimedia Commons

Druga generacja Rovera serii 400, oznaczona nazwą kodową HHR, została zaprezentowana 29 marca 1995 roku. Model ten, podobnie jak poprzednik, został opracowany wspólnie z Hondą. Konstrukcja oparta jest na Hondzie Domani oraz Civic szóstej generacji w wersji 5-drzwiowej. Samochód został wprowadzony do produkcji pomimo odkupienia Rovera przez firmę BMW w 1994 roku.

Tył wersji hatchback
Tył wersji sedan

Początkowo samochód występował tylko jako 5-drzwiowy hatchback, jednak już w marcu 1996 roku wprowadzono do oferty wersję sedanopracowaną niezależnie przez Brytyjczyków. Sedan, oprócz całkowicie innej tylnej części nadwozia, charakteryzował się nieco dłuższym nadwoziem oraz innymi zderzakami. Stylistycznie nowy model serii 400 upodabniał sie do modeli serii 200 i 600 z charakterystycznym chromowanym grillem.

Od początku samochód dostępny był z pełną gamą silników. Były to trzy silniki benzynowe znane z poprzedniej generacji, 1.4 16V o mocy 103 KM oraz wywodząca się z niego jednostka o pojemności 1.6 i mocy 111 KM, a także silnik 2.0 16V o mocy 136 KM. Dodatkowo montowano silniki diesla serii L o pojemności 2.0 w dwóch wersjach: bez intercoolera z mechanicznym wtryskiem paliwa o mocy 86 KM oraz z intercoolerem i elektronicznym wtryskiem paliwa o mocy 105 KM. Przez krótki okres auto oferowane było także z ośmiozaworową odmianą silnika 1.4 o mocy 75 KM. Pod koniec produkcji została wprowadzona ograniczona liczbę egzemplarzy z silnikiem 2.5 serii KV6 o mocy 175 KM dostępnym wyłącznie z 4-biegową skrzynią automatyczną. Wszystkie te silniki były własną konstrukcją Rovera i dostępne były wyłącznie z 5-biegową manualną skrzynią biegów. Jedynym silnikiem konstrukcji Hondy montowanym w tej generacji serii 400 był silnik 1.6 16V SOHC o mocy 114 KM łączony wyłącznie z 4-biegową automatyczną przekładnią.

Zawieszenie Rovera 400 jest dość nietypowe jak na samochód tej klasy. Z przodu zastosowano podwójne wahacze ze sprężynami śrubowymi, natomiast z tyłu zamontowano zawieszenie wielowahaczowe. Przednie hamulce tarczowe występowały zarówno w wersji wentylowanej jak i niewentylowanej, natomiast z tyłu montowano bębny hamulcowe lub tarcze niewentylowane.

Samochód był fabrycznie wyposażony w poduszkę powietrzną kierowcy, napinacze pasów bezpieczeństwa, wspomaganie układu kierowniczego, elektrycznie sterowane przednie szyby, centralny zamek, czy immobilizer. Na niektórych rynkach do standardowego wyposażenia należał także ABS i elektrycznie sterowane lusterka. Dodatkowo auto mogło być wyposażone między innymi w poduszkę pasażera, klimatyzację i elektrycznie sterowane szyby tylne. Pojemność bagażnika wersji hatchback wynosiła 375, natomiast wersji sedan 470 litrów.


Ogólne zasady na naszych aukcjach !

Wszystkie produkty są wysyłane tego samego dnia od chwili zakupu a najpóżniej w ciągu 12 godzin .

Każda rzecz jest nowa i podlega gwarancji .

Nie ma problemu z ewentualnym zwrotem jak i oddaniem pieniędzy z naszej strony .

Wszystkie ewentualne kwestie sporne staramy się rozstrzygnąć na korzyść klienta.

W przypadku dodatkowych informacji jak i zamówień ze strony Państwa pytania prosimy kierować pod

tel. 509 [zasłonięte] 588 od godz "10-20" 7 dni w tygodniu

Rover 400 <span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span> 199599 Instrukcja Obsługi PL



Zdjęcie: