Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ROUTER do UPC VECTRA WIFI 10 LAT gwarancji

19-01-2012, 9:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 119 zł     
Użytkownik www_bhm_pl
numer aukcji: 2005252826
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 27   
Koniec: 17-01-2012 10:58:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Tryb pracy: Access Point, Bridge, Router,
Dodatkowe funkcjonalności: Switch, Klonowanie MAC,
Standard pracy: 802.11n, 802.11g, 802.11b,
Pasmo: 2,5 GHz,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 



Witamy na naszych wyróżnionych aukcjach

na naszym innym koncie:   bhm_komputer  , na które też zapraszamy

                    

Mamy do zaoferowania:

SIEĆ ROUTER KOZUMI K-1500NR xDSL WIFI N150

Towar zawsze jest:

oryginalny, nowy, kompletny i gotowy do użytku. 

Opis przedmiotu

Kod Producenta K-1500NR
Przeznaczenie do : xDSL
Typy połączeń Domowe sieci kablowe, do usług typu UPS, udostępniaj połączenie dla wielu komputerów
Porty wan (ilość) 1 szt.
Porty wan (typ) RJ45
Porty lan (ilość) 4 szt.
Porty lan (typ) RJ45
Porty pozostałe (typ) Brak
Przepustowość 150 Mbps
Dmz Tak
Vpn VPN PPTP
VoIP Nie
QoS Tak
Możliwości
  • Klonowanie adresów MAC
  • Wyszukiwanie najlepszego kanału radiowego
  • Serwer DHCP z funkcją statycznego przypisywania po adresie MAC
  • Obsługa połączeń WDS
  • Regulacja mocy
  • Filtrowanie adresów IP oraz MAC, , ograniczanie dostępu czasem
  • Wbudowany skaner antywirusowy
  • Konfigurowalny zdalny dostęp
  • Obsługa VPN PTTP
  • Obsługa DDNS dla zmiennych adresów IP
  • Obsługa WOL (Wake On LAN)
  • Wbudowane narzędzie wykrywające , komputery w sieci (IP Skaner)
  • Przydzielanie pasma maksymalnego oraz gwarantowanego
  • Graficzne statystyki pracy procesora oraz statystyki obciążenia każdego adresu IP
  • Zapisywanie konfiguracji do pliku
  • Obszerne statystyki ,
Virtual Server Tak
Protokoły routingu RFC2684 (RFC1483) - Bridged/Routed, RFC2225 (RFC1577) / IPoA, RFC2364, PPPOA, RFC2516, PPPOE
Zarządzanie Kontrola/Zarządzenia przez WWW, Zdalne zarządzenia przez WWW oraz telnet, SNMP v2 (TRAP), Zdalne zarządzanie ATM PVC
Zapora ogniowa NAT
Zasilanie Zewnętrzne 5V/1A
Informacje dodatkowe
  • Tryby pracy Router /AP /Client /AP+WDS
  • Wbudowany QoS i Firewall
  • Kontrola pasma dla aplikacji P2P
  • Wbudowany system antywirusowy
  • Zarządzanie przez przeglądarki internetowe ,
  • Blokowanie dostępu do Internetu (dni / godziny)
  • Blokowanie stron WWW
  • Odkręcana antena 3dBi
      ,
      Interfejs Radiowy - Obsługa standardów IEEE 802.11b/g/n draft, Prędkość do 150Mbps, Szyfrowanie WPS/WEP/WPA/802.1X, Obsługa połączeń WDS

      Interfejs Ethernet - 4 portowy switch zgodny ze standardem IEEE 802.3x, , Automatyczne rozpoznawanie MDI/MDIX crossover dla portu 10/100Base-T, Automatyczna negocjacja i wykrywanie prędkości.

      Bezpieczeństwo - Filtrowanie adresów IP i portów, Obsługa DMZ i MAC/Bridge oraz blokowanie adresów URL, , Wbudowany Firewall

      Zarządzanie - Obsługa IP QoS, Zarządzanie i kontrolowanie przez przeglądarki internetowe, Dostęp zdalny przez HTTP i Telnet, SNMP v2 (Obsługa TRAP), Zdalne zarządzanie ATM PVC, Funkcja diagnostyki i logi systemowe ,

      Port WAN - RFC2684(RFC1483)-Bridged/Routed, RFC2225(RFC1577)/IPoA,RFC2364,PPPoA,RFC2516,PPPoE, Obsługa IEEE 802.1d Transparent Bridging, NAT z obsługą ALG, Routing statyczny oraz RIP v1 i v2, Obsługa DHCP Server/Client/Relay, , Obsługa DNS Proxy i IGMP Proxy, Port Mapping/Forwarding oraz Port Triggering, Autoryzacja PAP i CHAP PPP

      10 letnia gwarancja producenta

      Kozumi dba o wysoką jakość oraz satysfakcje klientów. Dlatego każdy produkt objęty został programem 10 letniej gwarancji. Aktywacja gwarancji jest bardzo prosta. Wystarczy zarejestrować nabyty produkt Kozumi do 15 dni od momentu zakupu. Rejestracji można dokonać na tej stronie lub wypełniając kartę dołączaną do każdego produktu. Po zarejestrowaniu produktu za świadczenia gwarancyjne przez pierwsze dwa lata odpowiedzialna jest firma w której dokonano zakupu. Po okresie dwóch lat za świadczenia gwarancyjne odpowiedzialny jest bezpośrednio producent Kozumi.

      • 10 letnią gwarancją nie są objęte wbudowane baterie oraz dyski twarde. Na te elementy są dwa lata gwarancji.
      • Uwaga: Zachowaj oryginalny dokument zakupu produktu Kozumi (lub jego kopie). Przy zgłoszeniu gwarancyjnym należy dołączyć dokument zakupu oraz formularz gwarancyjny.

      Czy są dodatkowe korzyści z rejestracji produktu?


      Oczywiście! Poza rozszerzoną gwarancją, rejestracja produktu oznacza wiele innych korzyści..

      • Każdy, kto zarejestruje produkt Kozumi będzie otrzymywał na bieżąco informacje o najnowszych sterownikach. Aktualizacje oprogramowania zwiększają możliwości urządzenia oraz jego wydajność.
      • Każdy, kto zarejestruje produkt Kozumi będzie otrzymywał ciekawe informacje o nabytym produkcie.
      • Po zarejestrowaniu urządzenia otrzymasz szybkie i w pełni zaangażowane wsparcie techniczne.


       

      http://www.kozumi-usa.com/warranty/index-po.php

    Dodatkowe

    • Wszystkie przedmioty na naszych aukcjach są nowe, posiadają gwarancje i są legalnie nabyte u dystrybutorów, każdy nabywca otrzymuje pisemną gwarancje, paragon fiskalny, lub fakture VAT.

    • Wiele towarów posiadamy w wyjątkowo niskiej niepowtarzającej cenie.

    • Możliwość dowozu do kupującego (info w sklepie), do miast Bytom, Gliwice, Tarnowskie Góry, Katowice.

    Regulamin

    1. Zakup towaru na naszych aukcjach oznacza akceptacje poniższego regulaminu.

    2.  Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon lub fakturę VAT. Standardowo wystawiamy paragon. Jeśli dowodem zakupu ma być faktura proszę zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu dostawy i na stronie transakcji strefy Sello, oraz wypełnić pole z danymi do faktury. NIE zamieniamy już wystawionego paragonu na f-vat !!

    3. Proszę ZAWSZE wszelkie uwagi do transakcji ( zmiana adresu wysyłki, dane do faktury, informacje o płatności, itp), wpisywać na stronie strefy Sello, do której otrzymacie Państwo link. 

    Ten sposób przekazania tych informacji jest najpewniejszy.

    4.  Do każdego towaru wystawiamy pisemną gwarancje,z wyjątkiem towarów które posiadają gwarancje producenta z rejestracją towaru na stronie internetowej, np. Samsung i LG, itp.

     

    5. Każdy etap transakcji (przyjęcie zamówienia, zaksięgowanie wpłaty, śledzenie wysyłki) potwierdzony jest poprzez e-mail do nas, ponadto widać to na stronie Strefy Sello.

     

    PRZEBIEG TRANSAKCJI:
    1. Nabywasz towar.
    2. Wypełniasz formularz "Płace z Allegro", gdzie określasz forme zapłaty i wysyłki.
    3. Otrzymujesz od nas email do strony Strefy Sello, do kontroli przebiegu transakcji, w którym prosimy o wpisanie danych do wysyłki, (jeśli mają być inne), faktury, oraz ew.uwag.
    4. Jeśli wybrałeś płatność zwykłym przelewem, czekamy na wpływ w banku.
    5. Jeśli wybrałeś odbiór osobisty, czekaj na kontakt od nas, który potwierdzi gotowość wydania.
    6. Wysyłamy towar dobrze zabezpieczony.
    7. Finalizujemy transakcje.
    8. Wystawiamy sobie komentarze.
  • Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz.
  • Negatywny komentarz definitywnie kończy naszą współpracę, zastanów się przed jego wystawieniem, wina niekoniecznie leży po naszej stronie, chociaż zdarzają się wpadki, jesteśmy tylko ludźmi i także nam zdarzają się pomyłki. Skontaktuj się z nami, z pewnością dojdziemy do porozumienia i rozwiążemy problem z korzyścią dla obu stron.
  • WYSYŁKI

    • Zamówiony towar zasadniczo wysyłamy jak najszybciej, przeważnie w 24h, z racji, że prowadzimy Salon komputerowy, może się zdażyć, że w danym dniu danego towaru nam braknie, wtedy towar wysyłamy przeważnie do 2 dni roboczych.
    • Orientacyjny czas wysyłki podany jest na aukcji w opcji "Dostawa i płatności"
    • Zastrzegamy sobie dłuższy czas terminu realizacji zamówień, o czym niezwłocznie poinformujemy.
    • Koszty wysyłki podane są na stronie aukcji przedmiotu, który jest wystawiony na sprzedaż.
    • Jeśli zalicytowałeś kilka sztuk na jednej aukcji lub na kilku naszych aukcjach koszt wysyłki jest stały, tylko w przypadku przesyłki kurierskiej.
    • Przesyłki Pocztą Polską wysyłamy tylko niektóre przedmioty z racji na brak ubezpieczenia przesyłki i przypadki zagubienia przesyłek. 
    • Wybierając przesyłke Pocztą Polska przenosisz na siebie ryzyko zagubionej lub zniszczonej przesyłki.
    • Zgodnie z obowiązującymi przepisami, do cen Poczty Polskiej doliczamy podatek VAT w wysokości 23%.
    • Informujemy, że reklamację na Poczcie Polskiej możemy złożyć dopiero po 14 dniach od momentu wysłania paczki, jeżeli długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy go wysłaliśmy możemy Ci przesłać potwierdzenie nadania, nie obwiniaj nas bez próby kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy.
    • Zastrzegamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie przez Pocztę Polską lub Kuriera.
    • Zastrzegamy sobie, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy Poczty Polskiej lub Kuriera. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza. Stwierdzając uszkodzenie towaru należy spisać protokół szkody w dniu odbioru paczki. W innym przypadku gwarancja nie będzie przez nas uwzględniona.
    • UWAGA! proszę ZAWSZE! sprawdzać stan zawartości paczki w obecności kuriera!! W razie stwierdzenia uszkodzeń należy NATYCHMIAST sporządzić protokół szkody. Brak spisanego protokołu podczas odbioru uniemożliwia ubieganie się o zwrot poniesionych strat!!
    • Przesyłki kurierskie wysyłamy zawsze do godziny 12,00 i są ubezpieczone do 5000,00.


    ZWROTY I REKLAMACJE

     

  • Masz prawo do zwrotu zakupionego przedmiotu w ciągu 10 dni, pod warunkiem odesłania go do nas na swój koszt. Przedmiot musi być zwrócony wraz z oryginałem paragonu lub kopią faktury, bez śladów używania, pełnym fabrycznym wyposażeniem (dotyczy też instrukcji, karty gwarancyjnej fabrycznego opakowania itd.).
  • Przed wysłaniem do nas towaru do zwrotu, prosimy o kontakt, w celu wypełnienia Oświadczenia odstąpienia od umowy sprzedaży.
  • Jeśli chcesz wysłać towar do reklamacji, prosimy ten fakt do nas zgłosic w dowolny sposób.
    Nie odbieramy paczek pobraniowych oraz paczek wysłanych na nasz koszt.

    INNE


    Staramy się aby opisy były bardzo dokładne. Zdjęcia odzwierciedlają ich rzeczywisty wygląd.

    Jeśli masz wątpliwości co do treści opisu napisz lub zadzwoń. Na wszystkie wiadomości odpisujemy możliwie jak najszybciej.


    Dokonując przedpłaty, w tytule przelewu koniecznie podaj swój LOGIN!!! Brak tej informacji znacznie opóźni realizację zamówienia.

    Ze względu na ciągły postęp w dziedzinie konstrukcji i doskonalenia artykułów produkowanych przez naszych dostawców zastrzegamy sobie możliwość niezgodności niektórych parametrów z danymi publikowanymi w opisach. 
     

    Każdą wiadomość e-mail podpisuj swoją nazwą użytkownika Allegro, nie kasuj wcześniejszej treści przy odsyłaniu odpowiedzi.

     

     

  •  

     

     

     

     

     

     

     

     

    Gwarancja

    w miesiącach

    120

    Gwarant

    producent

     

     

    Płatność

    Preferujemy płatność za pomocą:

     

    lub przelewm na konto w

         ING Bank Śląski

       43 1050 [zasłonięte] 158800

            0022 [zasłonięte] 389547

     

    lub za pobraniem dla osób z pełną aktywacją konta i przynajmniej piecioma pozytywnymi komentarzami.

     

     W Salonie akceptujemy

     płatność kartą płatniczą, lecz towary nabyte przez Allegro, płatność tylko gotówką, lub + 2%.

     

    Możliwość sprzedaży

    na raty w systemach:

    AIG

     

    Wysyłka

    Koszt wysyłki i pakowania jest zawsze podany na aukcji w: Dostawie i płatności.


    Kurier       do 20kg

     

     

     


    Kontakt

               BINA-MJ

        Salon komputerowy

        Staromiejska 4

        Zabrze 41-800

       NIP. 648[zasłonięte]140-80


    na rynku    od 07.1989 r.

    na Allegro od 10.2010 r.

     


  • tel/fax.   32 [zasłonięte] 24

  • tel.        32 [zasłonięte] 00

  • serwis   32 [zasłonięte] 03

       GSM     519-[zasłonięte]-995


              godziny pracy:

  • pon.-piąt. 10,00-18,00

  • sobota     10,00-14,00


  • GG:   Gadu-Gadu  [zasłonięte]17443

    e-mail:     [zasłonięte]@bhm.pl

    Nasza strona:      www.bhm.pl