Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Marketing. Badania marketingowe > Reklama. Promocja Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Organizacja i zarządzanie > Organizacja przedsiębiorstw Książki > Wydawnictwa informacyjne > Słowniki językowe > Słowniki wielojęzyczne > Słownik rosyjsko-polski Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Socjologia. Społeczeństwo > Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
|
|
| | |
| | Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie tylko pojawienie się nowej terminolofii, ale również wprowadzenie ogromnej ilości anglicyzmów do rosyjskiego języka biznesowego. Autor szczególną uwagę zwrócił na nowoczesne słownictwo biznesowe używane obecnie w Rosji. | | Tytuł: | Rosyjsko-polski słownik biznesu | | Oprawa: | miękka | | Liczba stron: | 460 | | Rok wydania: | 2014 | |
| | | Wydawnictwo: | DR Lex | | Nr katalogowy (ISBN): | 978[zasłonięte][zasłonięte]92210 978[zasłonięte][zasłonięte]92210 | | Data wydania: | 2[zasłonięte]014-04 |
|
| | | |
| |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |