REWELACYJNY FOTELIK
RÖMER-BRITAX SAFEFIX PLUS -SYSTEM
ISOFIX (9-18kg)
OPTYMALNA I PEŁNA OCHRONA ORAZ KOMFORT. SYSTEM ISOFIX ŁĄCZY FOTELIK Z PUNKTAMI
MOCOWANIA
ISOFIX W
POJEŹDZIE. JEDYNY W SWOIM RODZAJU SYSTEM ZABEZPIECZAJĄCY PRZED PRZECHYLENIEM W
POŁACZENIU ZE WSPORNIKIEM ZAPOBIEGA PRZECHYLANIU SIĘ I OBRACANIU ORAZ ZMNIEJSZA
W RAZIE WYPADKU RYZYKO PRZEMIESZCZENIA SIĘ GŁOWY I OBCIĄŻENIA.
FOTELIK RÖMER SAFEFIX PLUS JEST DOPUSZCZONY ZARÓWNO DO UŻYTKOWANIA Z
PUNKTAMI MOCOWANIA ISOFIX ORAZ PODPÓRKĄ, JAK RÓWNIEŻ DO ZAMONTOWANIA ZA POMOCĄ
3-PUNKTOWEGO PASA BEZPIECZEŃSTWA I PODPÓRKI.
W TESTACH ADAC ZOSTAŁ M.IN. ZA:
- NISKIE OBCIĄŻENIA W ZDERZENIU CZOŁOWYM I BOCZNYM;
- WYJĄTKOWO MOCNE MOCOWANIE W SAMOCHODZIE;
- BARDZO DOBRE, WYGODNE SZELKI
BEZPIECZEŃSTWA;
- ZNIKOMA MOŻLIWOŚĆ BŁĘDNEGO ZAINSTALOWANIA FOTELIKA W
SAMOCHODZIE;
- WYSOKIEJ JAKOŚCI TAPICERKA
ZALETY:
·
SZEROKIE I KOMFORTOWE SIEDZISKO;
·
OPTYMALNA OCHRONA PRZED BOCZNYMI UDERZENIAMI;
·
7-STOPNIOWA REGULACJA WYSOKOŚCI PASÓW RAZEM Z
ZAGŁÓWKIEM;
·
ZAGŁÓWEK Z REGULACJĄ WYSOKOŚCI, REGULOWANY OD PRZODU
(ŚRODEK ZAGŁÓWKA REGULOWANY JEST W PRZEDZIALE 34-45 CM);
·
5-PUNKTOWE PASY Z CENTRALNĄ REGULACJĄ DŁUGOŚCI;
·
4-STOPNIOWA REGULACJA OPARCIA;
·
SPECJALNE WKŁADKI NARAMIENNE: REDUKUJĄ OBCIĄŻENIE W
OKOLICY SZYI/GŁOWY;
·
Z BOKU OPARCIA UMIESZCZONE SĄ WYGODNE W UŻYCIU GUMOWE
UCHWYTY DO ODKŁADANIA NA BOKI GÓRNYCH PASÓW BEZPIECZEŃSTWA
·
KANALIKI WENTYLACYJNE W CZĘŚCI PLECÓW UMOŻLIWIAJĄCE
DOBRE PRZEWIETRZANIE;
·
TAPICERKA JEST MIŁA W DOTYKU, MOŻNA JĄ SZYBKO ZDJĄĆ I
ŁATWO WYPRAĆ W PRALCE;
·
MONTAŻ W SAMOCHODZIE PRZY UŻYCIU 3-PUNKTOWEGO PASA
BEZPIECZEŃSTWA I PODPORY;
·
MONTAŻ W SAMOCHODZIE ZA POMOCĄ ISOFIX I PODPORY;
SYSTEM ANTYPRZECHYLENIOWY
OD MOMENTU WPROWADZENIA NA RYNEK FOTELIKÓW
SAMOCHODOWYCH WYPOSAŻONYCH W MOCOWANIA ISOFIX, SYSTEM ZOSTAŁ ULEPSZONY I STAŁ
SIĘ BARDZIEJ BEZPIECZNY. SYSTEM ANTYPRZECHYLENIOWY ROMER'A JEST CZĘŚCIĄ PROGRAMU
TECHNICZNEGO, KTÓRY NAZYWAMY KONTROLOWANYM ROZKŁADEM SIŁ.
W SYSTEMIE ANTYPRZECHYLENIOWYM WYKORZYSTANO
POŁĄCZENIA ISOFIX, A PONADTO ZŁĄCZA MAJĄ KSZTAŁT LITERY L – POMAGAJĄC PRZEZ TO
JESZCZE SKUTECZNIEJ OGRANICZAĆ RUCH CIAŁA DZIECKA W FOTELIKU DO PRZODU I
ODPROWADZAJĄC SIŁY W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI W DÓŁ KANAPY TYLNEJ SAMOCHODU. OZNACZA
TO OGRANICZENIE OBCIĄŻEŃ DZIAŁAJĄCYCH NA TUŁÓW I KARK DZIECKA.
![](http://www.aris2004.neostrada.pl/rym%20(1).JPG)
![](http://www.aris2004.neostrada.pl/rym%20(9).JPG)
![](http://www.aris2004.neostrada.pl/rym%20(2).JPG)
![](http://www.aris2004.neostrada.pl/rym%20(6).JPG)
![](http://www.aris2004.neostrada.pl/rym%20(4).JPG)
![](http://www.aris2004.neostrada.pl/rym%20(7).JPG)
![](http://www.aris2004.neostrada.pl/rym%20(3).JPG)