Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rome Total War: Antologia

18-01-2012, 17:45
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik _QuickSave_
numer aukcji: 2053082810
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 8   
Koniec: 11-02-2012 13:05:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia,
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


NIP: 725[zasłonięte]181-74
REGON: 101[zasłonięte]208






Możliwy odbiór osobisty w naszym sklepie w Łodzi na ulicy Elsnera 13


81 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4610090 [zasłonięte] 777623

Rome Total War: Antologia

Rome: Total War to trzecia już część słynnej strategicznej serii tworzonej przez zespół Creative Assembly. Poprzedniczki (Shogun: Total War, Medieval: Total War) oferowały nam rozgrywkę w XVI wiecznej Japonii i średniowiecznej Europie, tym razem twórcy proponują nam podróż w daleką przeszłość, tj. czasy rozkwitu i panowania Imperium Rzymskiego. Możemy uczestniczyć w znanych z historii i ekscytujących zarazem wydarzeniach, jak: powstanie niewolników, któremu przewodził Spartakus, Wojny Punickie (wojny Rzymu z Kartaginą o panowanie nad zachodnią częścią basenu Morza Śródziemnego) w tym i słynny marsz Hannibala przez Alpy i walki na terenie samej Italii, czy też ostateczne unicestwienie Galów przez Juliusza Cezara.

Naturalnie, podobnie jak to miało miejsce w dwóch poprzednich częściach serii Total War twórcy postawili na autentyczność i wierne odtworzenie realiów tego okresu, możemy więc być pewni, że podczas gry zetkniemy się ze wszystkimi ówczesnymi jednostkami i formacjami wojskowymi wykorzystywanymi zarówno przez samych Rzymian, Egipcjan, Greków jak i inne kraje oraz plemiona antycznego świata. Będziemy również wykorzystywać autentyczne machiny wojenne typowe dla działań militarnych tego okresu. Do gry zostały też zaimplementowane wszystkie dotychczasowe innowacje serii Total War, czyli oblężenia twierdz i miast (wprowadzone w Medieval: Total War), możliwość przeprowadzania rozpoznania wrogich oddziałów przed rozpoczęciem walki, planowania wkraczania odwodowych oddziałów do walki (wprowadzone w Medieval: Total War - Viking Invasion), itp. Jeżeli chodzi o zależności ekonomiczne, gospodarcze, handlowe i polityczne to także zadbano o pełną zgodność z historią.

Gra nadal podzielona jest na dwie części: turową, gdzie rządzimy imperium, oraz bitewną, toczoną w czasie rzeczywistym; jednakże teraz za przedstawienie walki odpowiada nowy silnik graficzny, o dużo większych możliwościach niż ten wykorzystywany dotychczas. W starciach może brać udział ponad 10 tysięcy jednostek, czyli podobnie jak to miało miejsce w Medieval: Total War, jednakże jakość ich przedstawienia i poziom detali stoją na dużo wyższym poziomie. Dzięki temu bitwy stały się jeszcze bardziej spektakularnym widowiskiem. W Rome: Total War, podobnie jak w poprzedniczkach, wzięto też pod uwagę indywidualne predyspozycje i wymagania graczy, dlatego też istnieje możliwość pełnego zautomatyzowania czynności odpowiedzialnych za rządzenie państwem i zajęcie się tylko dowodzeniem wojsk w bitwach, bądź też wręcz odwrotnie, pozostawienie bitew komputerowemu A.I, a zajęcie się rozwojem gospodarki i handlu, polityką zagraniczną, itd.

Należy również nadmienić, iż zespół Creative Assembly podniósł stopień zaawansowania sztucznej inteligencji, co czyni grę z komputerem dużo bardziej wymagającą, zaimplementował też tryb rozgrywki wieloosobowej, umożliwiającej jednoczesną grę maksymalnie ośmiu osobom w sieci lokalnej i w Internecie.

 

Pierwszy dodatek do utytułowanej gry strategicznej Rome: Total War. Jak sugeruje to tytuł - Barbarian Invasion - koncentruje się on na bardzo niekorzystnym dla Imperium Rzymskiego okresie pomiędzy 363 a 476 rokiem naszej ery, czyli po śmierci ostatniego władcy zjednoczonego Rzymu. Wówczas to wielkie i potężne państwo rozpadło się na dwie części, tj. Imperium Zachodnie rządzone z Rzymu oraz Wschodnie Imperium z siedzibą władz w Konstantynopolu. Jakby nie dość tego na terenie Europy znacznie wzrosło zagrożenie ze strony plemion barbarzyńskich, a na wchodzie wyrosła wrogo nastawiona potęga w postaci Imperium Perskiego.

Rozszerzenie oferuje fanom gry nową kampanię przeznaczoną dla trybu single player. Ponadto autorzy zaimplementowali do gry dziesięć nowych w pełni grywalnych nacji. Pod naszą pieczą mogą znaleźć się teraz: Zachodnie i Wschodnie Imperium Rzymskie, Imperium Persów oraz plemiona Hunów, Gotów, Saksończyków, Franków, Wandalów, Sarmatów i Allemanów. Tradycyjnie już, programiści z Creative Assembly odtworzyli każdą stronę konfliktu zgodnie z podaniami historycznymi. Mamy więc autentyczne formacje wojskowe (np. legendarne jednostki Franków władające toporami, słynna jazda Hunów, czy perskie oddziały wykorzystujące słonie), taktyki walki, ubiory czy znane z przeszłości postacie. W Barbarian Invasion spotykamy też nowe cechy specjalne wybranych wojsk (np. defensywna „formacja jeża” stosowana przez Persów czy „ściana tarcz” stosowana przez elitarne oddziały plemion barbarzyńskich), a ponadto lekkie siły mogą przepływać rzeki wpław, co znacznie zwiększa ich taktyczne zastosowanie w bitwach.

W grze pojawiło się również nowe drzewo technologiczne oraz bardzo istotny dla rządzenia krajem czynnik „Religia”. Z ważniejszych zmian względem podstawowej wersji gry wymienić należy jeszcze niemal całkowity spadek wpływu senatu na losy Rzymu, problem ciągłych rebelii szerzących się w Imperium oraz możliwość werbowania generałów, a nawet wcielania ich w szeregi własnej rodziny.

 

Alexander to kolejny dodatek do gry Rome: Total War, podobnie jak w przypadku poprzednich edycji, stworzony przez studio Creative Assembly. Tym razem wcielimy się w rolę jednego z najwybitniejszych strategów w dziejach ludzkości - Aleksandra Wielkiego, który dzięki swoim wielkim podbojom na stałe zagościł w podręcznikach do historii.

Najważniejszym elementem rozszerzenia jest kampania, pozwalająca powtórzyć największe sukcesy króla Macedonii na polach bitwy. W trakcie zabawy gracz odblokuje kolejne misje historyczne w liczbie sześciu (m.in. bitwa pod Cheroneą – 338 p.n.e., bitwa pod Hydaspes – 326 p.n.e.). Autorzy postarali się oddać w nich jak najwierniej środowisko, liczbę użytych w walce jednostek oraz stosowane przez wroga taktyki, którym musiał sprostać wielki wódz. Pomiędzy poszczególnymi scenariuszami możemy oglądać wysokiej jakości filmy video, pozwalającymi zapoznać się z sukcesami Aleksandra Wielkiego i wzbogacający program pod kątem informacji historycznych. Na potrzeby tego materiału, Creative Assembly zatrudniło narratora, którym jest Brian Blessed (znany z takich obrazów jak Aleksander czy Gwiezdne Wojny: Mroczne Widmo). Misje historyczne można również rozgrywać w trybie multiplayer w wariantach 1 na 1, 2 na 2 i 3 na 1.

W Rome: Total War – Alexander autorzy zaimplementowali cztery nowe frakcje (Macedończycy, Persowie, Hindusi, plemiona barbarzyńców) i ponad sześćdziesiąt premierowych jednostek.