Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ROME II 2 TW PL Black Sea Colonies DLC steam auto

03-05-2015, 4:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19.90 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 19.90 zł     
Użytkownik BlackKittyLLC
numer aukcji: 5276427288
Miejscowość Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 2    Zostało sztuk: 16    Licytowało: 2    Wyświetleń: 38   
Koniec: 03-05-2015 05:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych
Wersja: cyfrowa
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacja

Oferowane gry są zawsze oryginalne, pochodzą od oficjalnych dystrybutorów.

W jaki sposób stać się posiadaczem oryginalnej gry?
  1. Klikasz - Kup teraz.
  2. Po zaksięgowaniu płatności przez PayU automatycznie otrzymasz maila.
  3. Aktywujesz grę na swoim profilu Steam i ją ściągasz z serwerów Steam.
  4. Grasz!
Wysyłka

Dystrybucja elektroniczna: 0zł

Aukcje obsługuje automat, wysyłając przedmioty natychmiast po zaksięgowaniu przez PayU wpłaty.

Szczegóły aukcji

Regulamin aukcji dostępny jest na podstronie: O mnie

Dziękujemy za zakup na naszej aukcji
i zapraszamy ponownie!

Przedmiotem aukcji jest Steam gift Total War™: ROME II – Black Sea Culture Colonies Culture Pack DLC. Grę należy aktywować i pobrać z platformy Steam.

Uwaga!! Wymaga podstawowej gry Total War™: ROME II w wersji Steam do działania!

Informacje o tym DLC

Total War: ROME II – Pakiet kultur „Czarnomorskie kolonie” 

Pakiet kultur "Czarnomorskie kolonie" wprowadza do głównej kampanii ROME II trzy nowe, grywalne frakcje: Kimmerię, Pergamon i Kolchidę. 

Ci pionierzy, będący niegdyś obywatelami państw greckich, osiedlili się z dala od domu, mieszając swe zwyczaje ze zwyczajami odległych społeczności i tworząc niepowtarzalną, własną kulturę. "Czarnomorskie kolonie" to nowy, bogaty koloryt w ROME II, uzyskany dzięki unikatowym premiom, jednostkom, budynkom i hybrydowym zestawom wojsk. 

Premie kulturowe czarnomorskich kolonii: 

Grecka wiedza: +5% do współczynnika badań 

Z dala od domu: +2 do konwersji kulturalnej 

 

Kimmeria 

Tło historyczne: Bospor od tysiącleci był obiektem najazdów z powodu obfitości bogactw naturalnych i strategicznego położenia. W VII i VI wieku p.n.e. awanturniczy Grecy z Miletu w Azji Mniejszej założyli kilka kolonii wzdłuż wybrzeża Morza Czarnego, aby wykorzystać tamtejsze surowce naturalne i handlować nimi z całą Grecją. Na początku V wieku p.n.e. ich rząd przekształcił się z klasycznej demokracji greckiej w autorytarne rządy jednej rodziny. Obecny władca, Satyrus, podbił okoliczne miasta greckie i ogłosił powstanie Królestwa Kimmerii oraz dynastii władców, która trwa po dziś dzień. Mimo sporej siły, Kimmerii zagrażają okoliczne plemiona nomadów, a także chciwy, pobliski Pont, którego potęga wojskowa może okazać się niszczycielska. 

Premie frakcji: 

Tyrani: +5% do korupcji 

Żyzne bosporańskie ziemie: +25% do przychodów z budynków rolniczych 

Wielokulturowość: -25% niezadowolenia od wszystkich obcych kultur we własnych granicach 

Nowe jednostki: 

Scytyjscy hoplici: Wyposażeni w grecką włócznię i tarczę, ci średni piechurzy są dobrymi obrońcami. 

Kimmeryjscy ciężcy łucznicy: Jednostki wielozadaniowe - ci ciężko opancerzeni łucznicy zamieniają swoje łuki na włócznie, gdy tylko wróg podejdzie bliżej. 

Kimmeryjska piechota z arystokracji: Piechurzy pochodzący z rodzin arystokratycznych są doskonale wyszkoleni w klasycznym stylu hoplitów. 

Peltaści z pikami: Dokładni i zdeterminowani, ci harcownicy wyposażeni w oszczepy dysponują potężną siłą. 

Zestaw wojsk: 

Hybryda grecko-scytyjska 

Unikatowe budynki: 

Prytanejon 

Marglowy budynek 

Sanktuarium Demeter 

 

Pergamon 

Tło historyczne: Choć do tej chwili Pergamon był niewielkim graczem na arenie międzynarodowej, w trakcie walk pomiędzy następcami Aleksandra Wielkiego zyskał na sile. Ambitny porucznik, imieniem Filetajros, przejął kontrolę nad miastem-fortecą i wprowadził Pergamon w nowy złoty wiek nauki i kultury. Wzniósł między innymi potężny akropol i świątynię patronki Pergamonu - Ateny. Choć Pergamon nie jest jeszcze prawdziwym królestwem, nadszedł jego czas, by rozszerzyć granice. Największymi zagrożeniami są Galatowie, przebiegły Pont oraz Kapadocja. Pergamon musi się wzmocnić, aby stawić czoła tym wyzwaniom i wypełnić swe przeznaczenie jako potężne państwo, nawiązujące do chwały Aleksandra. 

Premie frakcji: 

Wielcy budowniczowie: -25% wszystkich kosztów budynków 

Słabość wojskowa: +10% do kosztu werbunku jednostek nie-najemniczych 

Rozwój miasta: +4 do rozwoju we wszystkich prowincjach 

Nowe jednostki: 

Agema z włóczniami: Elita piechoty pergamońskiej - ci elitarni obrońcy utrzymają szyk w obliczu wszelkich przeciwności. 

Pergamońska kawaleria z arystokracji: Zaprawieni w bojach i dumni, wyposażeni w lance pergamońscy szlachcice potrafią przeprowadzić niszczycielską szarżę. 

Peltaści z pikami: Elitarni, wyposażeni w oszczepy harcownicy są szkoleni wedle najwyższych standardów. 

Zestaw wojsk: 

Hybryda grecko-helleńsko-galacka 

Unikatowe budynki: 

Wielki Ołtarz Pergamonu 

Biblioteka Pergamonu 

Źródło Eskulapa 

Łaźnie Eskulapa 

Sanktuarium Eskulapa 

Unikatowa technologia: 

Pergamin 

 

Kolchida 

Tło historyczne: Daleko na wschód od Morza Czarnego, na samym skraju greckiego świata, leży Kolchida. To legendarne miejsce było według mitów ostatnim przystankiem w trakcie wyprawy Jazona po złote runo. Około VI wieku p.n.e., przybyli tam greccy kupcy z Miletu i stworzyli kwitnącą gospodarkę handlową na miejscu byłej perskiej satrapii. Obecny władca może poszczycić się potężnym, greckim państwem handlowym, na które silnie oddziałują Scytowie. Miejscowa arystokracja czerpie z najlepszych wzorów obu kultur. Wojownicy walczą w stylu greckim, ale wciąż pamiętają o swym dzikim, nomadzkim pochodzeniu. W związku z powyższym, Kolchidzie udało się podbić większość okolicznych ziem, przyłączyć wiele plemion scytyjskich oraz byłych terytoriów perskich. Imperium się rozrasta. 

Premie frakcji: 

Na przecięciu szlaków handlowych: +15% do przychodów z handlu 

Złote dziedzictwo: Znaczna kara dyplomatyczna wobec frakcji greckich 

Asymilacja: +4 do zadowolenia z obecności innych kultur 

Nowe jednostki: 

Kolchidzcy arystokraci: Ciężko opancerzeni i wyszkoleni do przeprowadzania potężnych szarż, kolchidzcy arystokraci dysponują sporą siłą. 

Zestaw wojsk: 

Hybryda grecko-wschodnia 

Unikatowe budynki: 

Świątynia złotego runa 

Ośrodek handlowy


wymagania sprzętowe:

Core i5 2.6 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1024 MB (GeForce GTX 460 lub lepsza), 35 GB HDD, Windows XP/Vista/7/8