W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt, preferujemy kontakt mailowy, kontakt telefoniczny może być utrudniony lub niemożliwy, prosimy więc o cierpliwość jeśli nie odbieramy, pewnie jesteśmy chwilowo zajęci. Na maile staramy się odpowiadać maksymalnie do 24h lub natychmiast:
e-mail: [zasłonięte]@adexpert24.pl
(załączniki do 20mb)
Załączniki pow. 20mb należy wysyłać na nasz serwer FTP (dane po zakupie) lub wysyłać na serwery DropBox lub np. www.wetransfer.com
kom.: 601 [zasłonięte] 148, 609 [zasłonięte] 48 48
Pracujemy w godzinach: 8.00 - 16.00
Z chęcią odpowiemy na każde Państwa pytanie.
NOWY ADRES (odbiór osobisty):
ul. Oleska 117b
45-231 Opole
Wpłat prosimy dokonywać na konto podane poniżej:
Mbank
90 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 746318
W tytule przelewu prosimy o wpisanie nicka/loginu allegro oraz numeru aukcji.
Przesyłki realizowane są w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie
Jedyną formą wysyłki jest wysyłka kurierem.
Koszt przesyłki kurierskiej to 20zł (do 10 szt. roll-upów 1 paczce)
Przesyłki pakujemy w solidne tuby (naklejki, plakaty, fototapety) lub folię stretch, bąbelkową i karton.
Zamawiasz na różnych aukcjach - za przesyłkę płacisz tylko 1 raz (dotyczy wysyłki kurierskiej).
W razie dużej ilości zleceń lub awarii technicznej termin może ulec nieznacznemu wydłużeniu (o czym informujemy klientów).
Przedmiotem aukcji jest:
Roll-up 85x200cm
DWUSTRONNY LUX
wersja baner frontlit laminowany 300g-440g 1440dpi - 2 STRONY
w cenie promocyjnej: 299 zł/szt.
W cenie produktu:
- kaseta do systemu roll-up, wersja DWUSTRONNA LUX
- nadruk w pełnym kolorze CMYK na banerze frontlit laminowanym 300g-440g odpowiednim do stojaków typu roll-up (lekki i wytrzymały) x 2 strony
- wydruk odporny na blaknięcie
- torba transportowa (futerał)
- prosty projekt graficzny w cenie - jednolite tło + napisy
- druk na firmowych maszynach oryginalnymi atramentami eko-solwentowymi Epson
Cennik Roll-upów z wydrukiem:
Drukujemy na maszynie o szerokości druku do 150cm. Po wydruku grafika jest przycinana i zakładana na kasetę roll-up.
Klient otrzymuje gotowy stojak i torbę transportową.
W cenie jest prosty projekt banera - napisy + tło, projekty profesjonalne są dodatkowo płatne (od 50zł), przykłady poniżej.
Wykonujemy również profesjonalne projekty roll-upów, koszt od 50zł wzwyż, zależnie od stopnia skomplikowania projektu i użytych materiałów, zdjęć i grafik (jeśli klient nie posiada swoich materiałów, może być konieczne wykupienie licencjonowanych zdjęć studyjnych, koszt 10zł/szt.)
Regulamin aukcji:
Nie odpowiadamy za błędy w projektach klienta.
Licytujesz 1 sztukę stojaka.
Jeśli my wykonujemy projekt, podsyłamy zawsze podgląd do akceptacji, po akceptacji nie uwzględniamy żadnych reklamacji dot. zawartości merytorycznej, nawet jeśli w projekcie jest błąd - po to wysyłamy podgląd aby klient mógł wyeliminować ewentualne błędy.
Do gratisowego projektu przysługuje 1 poprawka oraz możliwość umieszczenia 1 zdjęcia lub grafiki dostarczonej przez klienta. Dodatkowe poprawki i inne elementy, które będą dodatkowymi będą podlegały dopłacie i zastrzegamy sobie prawo do naliczenia dodatkowych opłat. Projekty profesjonalne wykonujemy od 50zł, cena zależy od stopnia skomplikowania projektu.
Drukujemy tylko po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie!
W celu otrzymania faktury VAT po dokonaniu zakupu, prosimy o wypełnienie formularza allegro.
Wytyczne do przygotowania projektu:
- Akceptujemy plik z rozszerzeniemi: PDF, JPG, TIF, CDR (do wersji x3) w kolorystyce CMYK
- Wszystkie czcionki muszą być zamienione na krzywe a warstwy scalone
- Żadne elementy nie mogą zostać poblokowane, gdyż nie zostaną w takim przypadku wydrukowane
- Pliki powinny zostać przygotowane w rozdzielczości od 100 do 150 dpi.
- Tekst od krawędzi powinien znajdować się w odległości 2-3 cm od krawędzi, obowiązkowe spady - 5cm dół, który jest zwijany do kasety, 1cm góra na listwę, boki bez spadów
Sprawdzamy każdy projekt przed drukiem (rozdzielczość i proporcje). Nie odpowiadamy za błędy w projektach klienta.Ważne informacje:Nie bierzemy odpowiedzialności za błędy znajdujące się w nadesłanych projektach oraz za inne elementy graficzne udostępnione od klienta.Nie bierzemy odpowiedzialności za projekty które zostaną zaakceptowane z błędem.Wszystkie wykonane przez nas projekty pozostają naszą własnością, jednak istnieje możliwość ich wykupienia za dopłatą.
Aby zamówić u nas roll-up wystarczy postępować wg. poniższych wskazówek:
1. Przyślij do nas maila z nickiem allegro oraz rozmiarem roll-upa i rodzajem oraz projektem (na życzenie udostępniamy serwer FTP)
2. Dokonaj przedpłaty.
3. BARDZO WAŻNE - wypełnij formularz allegro dot. wysyłki, jeśli nie podasz adresu do wysyłki, to wysyłamy na adres z allegro
Roll-upy wysyłamy w ciągu 2-5 dni roboczych od momentu wpłaty oraz po podaniu wymiarów i przesłaniu projektu lub akceptacji prostego projektu wykonanego przez nas.
Termin wynika z procesu produkcyjnego oraz ilości zamówień. Większość zamówień realizujemy w ciągu 48 godzin.
Roll-upy są solidnie zapakowane do wysyłki.
Kupując kilka roll-upów, za wysyłkę płacisz tylko raz!
Przykładowy e-mail
Poniżej zamieszczamy wzór emaila, jaki musi zostać wysłany po licytacji i przedpłacie. Prosimy stosować się do naszych wytycznych - ułatwi to i przyśpieszy realizację zlecenia.
Login z allegro: Twój_Nick
Wymiary i rodzaj roll-upa: np. 85x200 dwustronny lux + wydruk baner
Wytyczne do projektu: np. żółte tło, litery czarne, treść w formie tekstowej
Po otrzymaniu maila i odnotowaniu wpłaty przystępujemy do realizacji zlecenia.
Czas realizacji liczymy od momentu przesłania projektu lub jego akceptacji i odnotowania wpłaty na konto.
W naszej ofercie mamy również fototapety, naklejki ścienne, foto plakaty i inne rodzaje druków dekoracyjnych oraz reklamowych i użytkowych.