Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Kultura. Cywilizacja. Etnografia Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Socjologia. Społeczeństwo Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Psychologia. Psychoterapia > Osobowość. Samorealizacja. Kariera Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Psychologia. Psychoterapia > Relacje interpersonalne Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Psychologia. Psychoterapia > Rodzina. Małżeństwo > Kobieta Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Psychologia. Psychoterapia > Rodzina. Małżeństwo > Mężczyzna Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Pedagogika. Oświata i szkolnictwo > Dydaktyka. Nauczanie. Edukacja Książki > Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe > Wydawnictwa naukowe
|
|
| | |
| | Przedmiot badań pedagogiki to nie tylko procesy edukacyjne w dosłownym technicznym rozumieniu, ale także ludzie im poddani oraz ich sprawcy. Badania nad uczniami i nauczycielami jako uczestnikami praktyk edukacyjnych związanych z płcią najczęściej nawiązują do pełnionych przez nich ról płciowych. Czy zanotowane w badaniach zachowania egalitarne jakiejś grupy uczniów można wyłącznie przypisać przeprowadzonym w szkole programom profilaktycznym dotyczącym równości płci? Nawet jeśli taką zależność potwierdzają wyniki badań empirycznych, zawsze pozostaje pytanie o udział innych zmiennych, np. mediów, grup rówieśniczych, rodziny, itp. Krytyczne studia nad edukacją rodzajową nie służą jedynie odkrywaniu nierówności, ale także odkrywaniu obszarów, w których edukacja szkolna może zawiesić jedne z opisanych wyżej funkcji, a wzmocnić inne. | | Tytuł: | Role płciowe Socjalizacja i rozwój | | Oprawa: | miękka | | Wymiary: | 11 [cm] | | Liczba stron: | 182 | | Rok wydania: | 2006 | | Miejsce: | Łódź | | Numer wydania: | 1 | |
| | | Wydawnictwo: | AHE | | Nr katalogowy (ISBN): | 83-7405-217-1 978[zasłonięte][zasłonięte]40521 |
|
| | | | Waga produktu: | 315 g. | |
| |
Książka - dokument piśmienniczy myśli ludzkiej, raczej obszerny, w postaci publikacji wielostronicowej o określonej liczbie stron, o charakterze trwałym. Słowo o bardzo wielu pokrewnych znaczeniach. Dzisiejsza postać książki wywodzi się od kodeksu, czyli kartek połączonych grzbietem, które wraz z rozwojem pergaminu zastąpiły poprzednią formę dokumentu piśmienniczego, czyli zwój. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ksi%C4%85%C5%BCka |