MENU |
|
|
Kontakt |
F.H.U. MIDI Michał Brewczyński Siedlce
ul. Piłsudskiego 41
08-110 Siedlce
tel/fax: 025 [zasłonięte] 96 kom: 694 [zasłonięte] 235 kom: 604 [zasłonięte] 794 [zasłonięte]@midi.pl
Konto: Kredyt Bank o/ Siedlce 24 1500 [zasłonięte] 1[zasłonięte]6631608 [zasłonięte] 016900
|
|
Krótko o nas: |
- Wszelkie pytania proszę kierować pod e-mail lub telefonicznie, - Jesteśmy godnym zaufania sprzedającym, - Mamy 21 lat doświadczeń w branży muzycznej, - Na życzenie faktura VAT
więcej na stronie "o mnie"
|
|
Przed decyzją o zakupie sprawdzaj wiarygodność (komentarze) sprzedającego, nie tylko cenę.
TO SIĘ OPŁACA!
|
|
ROLAND R-26
- rejestrator cyfrowy
|
NOWOŚĆ! profesjonalny rejestrator audio, nagrywa maks. 6 kanałów (lub 3 x stereo), 2 wejścia XLR wraz zasilaniem typu phantom 48V, 2 mikrofony kierunkowe i 2 dookólne, duży wyświetlacz LCD dotykowy, działa jako USB audio interface.
Odkryj Prawdziwie Wielowymiarowy Dźwięk
Poręczne rejestratory przenośne od lat cieszą się wielkim uznaniem muzyków, inżynierów dźwięku i twórców brzmień. Debiut rewolucyjnego R-26 wprowadza zamieszanie na tym dynamicznie rozwijającym się rynku. Niewielkie gabaryty tego innowacyjnego rejestratora kryją olbrzymie, profesjonalne i niespotykane wcześniej możliwości. R-26 posiada dwa typy wbudowanych mikrofonów stereo oraz parę wejść combo XLR/TRS dla podłączania zewnętrznych mikrofonów, a także wejście stereo dla mikrofonów plug-in power. Można wybrać dowolne połączenie wbudowanych mikrofonów (kierunkowych i dookólnych) z mikrofonami zewnętrznymi do używania równocześnie. Nagrywaj występy z linii i z powietrza, uchwyć ważne przemówienie lub prezentację albo weź R-26 ze sobą gdziekolwiek i ciesz się wyjątkową jakością dźwięku. Ten potężny, przenośny i niezwykle elastyczny rejestrator nie ma ograniczeń. • Dwa typy wbudowanych mikrofonów stereo (dookólne, kierunkowe), które mogą być używane w różnych kombinacjach. • Dwa wejścia XLR/TRS combo z zasilaniem phantom 48 V oraz wejście mikrofonowe stereo z zasilaniem typu plug-in power • Wsparcie dla sześciu kanałów (trzy kanały stereo) równoczesnego nagrywania • Olbrzymi, dotykowy wyświetlacz LCD do intuicyjnego nawigowania • Duże pokrętło do precyzyjnej regulacji poziomu wejściowego • Wbudowany interfejs Hi-Speed USB przeznaczony do zastosowania jako interfejs audio lub jako zewnętrzny magazyn danych • Funkcja Loop-Back pomocna przy zastosowaniach typu live video streaming w połączeniu z mikrofonami wbudowanymi lub zewnętrznymi (tylko przy funkcji interfejsu audio) • W komplecie program SONAR LE (PC)
Zalety najnowszej technologii
R-26 posiada najnowszy silnik DSP firmy Roland, który umożliwia równoczesne nagrywanie do sześciu kanałów (trzy kanały stereo). Duży dotykowy ekran LCD pozwala bezpośrednio poruszać się w menu ustawień mikrofonowych, edycji nagrań i innych. Urządzenie posiada też duże pokrętło do precyzyjnej regulacji poziomu wejściowego. Wbudowane mikrofony stereo
R-26 posiada wbudowane mikrofony stereo kierunkowe i dookólne, które mogą być używane równocześnie. To unikalne połączenie wielu mikrofonów stereo pozwala nagrać wyjątkowo szerokie pole stereo bez wibracji niskoczęstotliwościowych oraz dźwięku tła. Zewnętrzne wejścia
R-26 posiada wbudowane dwa wejścia mikrofonowe XLR/TRS combo i wejście dla mikrofonu stereo plug-in power, które mogą być użyte równocześnie z mikrofonami wbudowanymi. Dla przykładu podczas koncertu na żywo R-26 może nagrywać sygnał stereo z miksera FOH poprzez wejście XLR, a dźwięk z otoczenia równocześnie poprzez wbudowane mikrofony stereo. Równoczesne nagrywanie sześciu kanałów
R-26 pozwala nagrywać do sześciu kanałów na raz (trzy kanały stereo). To samo źródło można zarejestrować za pomocą trzech mikrofonów różnych typów, wewnętrznych jak i zewnętrznych. Takie rozwiązanie wyznacza nowy standard elastyczności, dzięki możliwości wyboru indywidualnych ścieżek lub ich miksu. Komunikacja poprzez USB
R-26 pracować jako interfejs audio przy podłączeniu do komputera lub jako zewnętrzny magazyn danych. Połączenie R-26 i znajdującego się w komplecie programu SONAR LE (PC) daje środowisko nagrywania dźwięku z szczegółową edycją.
Specyfikacja
[ Rejestrator ] ■ Ilość ścieżek 6 (3 stereo) ■ Przetwarzanie sygnałów konwersja AD/DA: 24-bit, 96.0/88.2/48.0/44.1 kHz ■ Rodzaj danych (nagrywanie) Próbkowanie: 96.0/88.2/48.0/44.1 kHz, głębia bitowa: 24/16 bit Próbkowanie: 48.0/44.1 kHz, Bit Rate: 320/160/128 kbps Próbkowanie: 48/44.1 kHz, głębia bitowa: 16 bit, Bit Rate: 128 kbps ■ Rodzaj danych (odtwarzanie) Próbkowanie: 96.0/88.2/48.0/44.1 kHz, głębia bitowa: 24/16 bit Próbkowanie: 48/44.1 (kHz), Bit Rates: 32 do 320 kbps lub VBR (Variable Bit Rate) ■ Karta Pamięci SD (kompatybilność z SDHC)
[ Wejście/Wyjście] ■ Wejścia Audio mikrofon dookólny (OMNI), mikrofon kierunkowy (XY) XLR (z zasilaniem phantom), 1/4-cala TRS (zbalansowane/niezbalansowane) ■ Słuchawkowe Wyjście Audio (Stereo mini jack) ■ Nominalny poziom wejściowy (Zmienny) +4, -2, -8, -14, -20, -26, -32, -38, -44, -50, -56, -62 dBu LOW: -7.5 dBu, MID: -21 dBu, HIGH: -26 dBu * Pokrętło poziomu wejściowego: pozycja centralna ■ Impedancja wejściowa 5 kΩ 3 kΩ (Czułość SENS = MID/HIGH), 2 kΩ (Czułość SENS = LOW) ■ Maksymalny poziom wejściowy +24 dBu (SENS = +4 dBu) +4 dBu (SENS = LOW) ■ Poziom wyjściowy 35 mW + 35 mW (w przypadku obciążenia 16 Ω) ■ Rekomendowana impedancja obciążenia 16 Ω lub więcej ■ Pasmo przenoszenia 20 Hz do 40 kHz ■ Zasilanie Phantom 48 V ± 4 V, 10 mA lub mniej na wszystkich kanałach ■ Interfejs USB złącze typu Mini-B, USB mass storage device class, USB audio (Hi-Speed USB)
[ Inne ] ■ Wyświetlacz 160 x 160 punktów graficzny (dotykowy) ■ Zasilanie Zasilacz AC, baterie Alkaliczne (AA, LR6) x 4, Akumulatory Ni-MH (AA, HR6) x 4 ■ Pobór prądu 500 mA (MAX) ■ Wymiary 82.0 (szerokość) x 180.1 (głębokość) x 41.1 (wysokość) mm ■ Waga 0.37 kg (nie wliczając baterii) ■ Akcesoria Owner's manual, karta SD, zasilacz AC, kabel sieciowy, Cakewalk SONAR LE DVD-ROM (dla Windows), kabel USB (typu mini-B), ekran przeciwwietrzny dla mikrofonów ■ Opcje (sprzedawane oddzielnie) Zestaw etui/ekran przeciwwietrzny (OP-R26CW), Mikrofony binauralne/słuchawki (CS-10EM), mikrofon Stereo Shotgun (CS-50), mikrofon Stereo (CS-15S), Słuchawki stereo (RH-300), Przejściówka do statywu mikrofonowego (OP-MSA1), Statyw mikrofonowy (ST-100MB)
Czas nagrywania (podany w godzinach)
Format danych Pojemność karty pamięci 2 GB 4 GB 8 GB 16 GB 32 GB WAV/BWF 24-bit/96 kHz STEREO 0.9 1.9 3.7 7.5 15 24-bit/96 kHz 4 kanały 0.5 0.9 1.9 3.7 7.5 24-bit/96 kHz 6 kanałów 0.3 0.6 1.2 2.5 5.0 16-bit/44.1 kHz STEREO 3.0 6.1 12.2 24.5 48.9 16-bit/44.1 kHz 4 kanały 1.5 3.1 6.1 12.2 24.5 16-bit/44.1 kHz 6 kanałów 1.0 2.0 4.1 8.2 16.3 MP3 128 kbps 33.0 67.0 134.0 269.0 539.0 320 kbps 13.0 27.0 53.0 107.0 215.0 WAV/BWF+MP3 16-bit + 128 kbps/44.1 kHz 2.8 5.6 11.2 22.4 44.9 16-bit + 128 kbps/48 kHz 2.5 5.2 10.4 20.7 41.5
* Czasy podano w przybliżeniu. Podane wartości mogą się zmieniać w zależności od specyfikacji karty pamięci. * Nagrywanie wielu plików WAV/BWF na raz skraca dostępny czas nagrywania. * 0 dBu = 0.775 Vrms * Specyfikacja może ulec zmianie bez uprzedzenia.
TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI!!!
Możliwy odbiór osobisty
wystawiamy paragon (lub f.VAT), gwarancję
Zobacz moje inne aukcje - warto!!!
zapytaj o szczegóły, służymy pomocą:
tel/fax: 025 [zasłonięte] 96 lub [zasłonięte]@midi.pl
|
Proste zasady |
Kupując u nas masz 3 drogi do wyboru:
A) Wpłata z góry B) Wpłata za pobraniem C) Odbiór osobisty
Po dokonaniu zakupu, drogą e-mailową natychmiast otrzymasz wszystkie dalsze informacje.
|
|
Koszty Przesyłki |
Kurier OPEK
ubezpieczona paczka
przy wpłacie z góry: TYLKO 0zł!
za pobraniem: 25 zł
Możliwe jest wysłanie innym kurierem lub odbiór osobisty
|
|
|
Gwarancja |
|
|
Przed decyzją o zakupie sprawdzaj wiarygodność (komentarze) sprzedającego, nie tylko cenę.
TO SIĘ OPŁACA!
|
|