Sklep Muzyczny PASJA
02-587 Warszawa, ul. Wiktorska 7/11
tel./fax +48 22[zasłonięte]880-00
Numer konta:
08 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 490392
Możliwość zakupu na raty
8 premiowanych przedwzmacniaczy mikrofonowych, kompaktowy rozmiar I/O, nieskazitelna jakość dźwięku
Z dziesięcioma wejściami i dziesięcioma wyjściami, ośmioma przedwzmacniaczami VS PREAMP i świetną jakością audio 24-bit/192 kHz, OCTA-CAPTURE wyznacza nowy standard w przenośnych interfejsach audio opartych na protokole USB 2.0. Zaprojektowany z myślą o produkcji na wysokim poziomie łączy najlepsze elementy, wysoką jakość inżynierii Roland, a także własnościową technologię budowy przedwzmacniaczy i cyfrowego transferu sygnałów. Z kompaktową budową i nieskazitelną jakością dźwięku, OCTA-CAPTURE jest nie tylko perfekcyjnym interfejsem dla wielokanałowego studia opartego na komputerze, ale także świetnym rozwiązaniem rozszerzającym ilość wejść i wyjść w V-STUDIO 700 oraz V-STUDIO 100. OCTA-CAPTURE to interfejs audio następnej generacji, w którym jakość i wydajność znacznie wybiegają ponad cenę i rozmiar.
* Osiem wbudowanych premiowanych przedwzmacniaczy mikrofonowych
(VS PREAMP)
* Funkcja AUTO-SENS inteligentnie ustawiająca optymalny poziom wejść
dla wszystkich przedwzmacniaczy
* Ekstremalnie stabilne sterowniki niskiej latencji VS STREAMING
* Cztery niezależne tory monitorowe Direct Mix sterowane programowo
do tworzenia indywidualnych miksów
* Wsparcie dla wszystkich głównych platform DAW na Mac lub PC,
w tym OSX 10.6 oraz Windows 7
poprzez sterowniki ASIO 2.0/WDM (Windows) i Core Audio (Mac)
* W komplecie zestaw do montażu w racku
* W zestawie oprogramowanie Cakewalk Production Plus Pack
Osiem Premiowanych Przedwzmacniaczy Mikrofonowych
B
OCTA-CAPTURE chlubi się swoimi ośmioma cyfrowo kontrolowanymi przedwzmacniaczami mikrofonowymi klasy premium (VS PREAMPS), zbudowanymi z tych samych komponentów wysokiej jakości jakie zostały uzyte przy produkcji V-STUDIO 700 oraz V-Mixer M-400. Przewidziano osiem wejść XLR z niezależnym zasilaniem phantom, low-cut filter na każdym kanale wraz z odwracaniem fazy, a także cyfrową kompresją.
Automatyczne dostosowanie poziomu wejściowego
Nigdy wcześniej ustawianie perfekcyjnego poziomu wejściowego nie było takie łatwe i szybkie - proste zaktywowanie funkcji AUTO-SENS przy pomocy przycisku, a także dostarczenie sygnału z instrumentu, to wszystko czego potrzebuje OCTA-CAPTURE do automatycznego ustawienia idealnego poziomu nagrywania dla wszystkich wejść. Jest to świetne rozwiązanie do szybkiego i bezbłędnego nagrywania dźwięku, gdy korzystamy z sygnałów mikrofonowych pochodzących od perkusji lub przy nagrywaniu całego zespołu.
Sterowniki o ekstremalnie niskiej latencji
OCTA-CAPTURE oferuje niespotykaną stabilność i wiodącą wydajność sterowników USB o niskiej latencji dzięki technologii VS STREAMING firmy Roland. Wspierane są wszystkie główne platformy DAW dla komputerów Mac i PC dzięki sterownikom ASIO 2.0/WDM (Windows) oraz Core Audio (Mac). Dzięki VS STREAMING możliwe jest użycie kilku urządzeń (dwie jednostki OCTA-CAPTURE albo OCTA-CAPTURE plus V-STUDIO 100 lub V-STUDIO 700) na tej samej szynie USB, bez kompromisu po stronie stabilności, wydajności lub jakości dźwięku.
Cztery elastyczne miksy monitorowe
Oprócz tradycyjnego zastosowania jako interfejs audio, OCTA-CAPTURE oferuje cztery niezależne, kontrolowane programowo miksy monitorowe. Każdy miks może być wysłany do dowolnego wyjścia analogowego posiadając przetwarzanie 40 bitowe - idealne do dystrybucji spreparowanych miksów monitorowych przeznaczonych dla słuchawek, głośników lub urządzeń studyjnych.
Specyfikacja
■ Liczba kanałów Audio Nagrywanie/Odtwarzanie
< Częstotliwość Próbkowania = 44.1 kHz, 48 kHz, 96 kHz>
Nagrywanie: 12 kanałów, Odtwarzanie: 10 kanałów
< Częstotliwość Próbkowania = 192 kHz >
Nagrywanie: 4 kanałów, Odtwarzanie: 4 kanałów
■ Przetwarzanie Sygnałów
PC interface: 24-bit, AD/DA Conversion: 24-bit, Internal: 40-bit
■ Częstotliwość Próbkowania
AD/DA Conversion: 44.1 kHz / 48 kHz / 96 kHz / 192 kHz, DIGITAL (IN/OUT): 44.1
kHz / 48 kHz / 96 kHz
■ Nominalny Poziom Wejściowy
Input Jack 1 - 6 (XLR): -56 to -6 dBu, Input Jack 7 - 8 (XLR): -50 to +0 dBu,
Input Jack 1 - 8 (1/4-cala TRS phone type): - 46 to +4 dBu
■ Nominalny Poziom Wyjściowy
OUTPUT 1 - 8: +0 dBu (zbalansowane)
■ Head Room 16 dB
■ Impedancja Wejściowa
Input Jack 1 - 6 (XLR): 5 kÙ (zbalansowane),
Input Jack 7 - 8 (XLR): 10 kÙ (zbalansowane),
Input Jack 1 - 8 (1/4-cala TRS phone type): 17 kÙ (zbalansowane)
■ Impedancja Wyjściowa
OUTPUT 1 - 8: 1.8 kÙ (zbalansowane), PHONES: 47 Ù
■ Pasmo Przenoszenia
192.0 kHz: 60 kHz do 90 kHz (+0/-8 dB),
192.0 kHz: 20 Hz do 60 kHz (+0/-2 dB),
96.0 kHz: 20 Hz do 40 kHz (+0/-2 dB),
48.0 kHz: 20 Hz do 22 kHz (+0/-2 dB),
44.1 kHz: 20 Hz do 20 kHz (+0/-2 dB)
■ Rezydualny Poziom Szumów
INPUT 1 - 2 MAIN OUT: -87 dBu typ. (GAIN: min., 600 Ù terminated, IHF-A)
* Ustawienie Wewnętrznego Miksera Direct Monitor: Stereo Link: ON, Input channel fader: Unity
■ Dynamic Range
< AD block > INPUT 1 - 8: 104 dB typ. (GAIN: min.)
< DA block > OUTPUT 1 - 8: 113 dB typ.
■ Wyświetlanie
128 x 64 punktów LCD graficzny (z podświetleniem)
■ Złącza
Input Jacks 1 - 8 (XLR / 1/4-cala TRS phone type): XLR (zbalansowane / zasilanie phantom +48 V), 1/4-cala TRS phone type (zbalansowane), Coaxial Input
Connector, Coaxial Output Connector, Słuchawkowe Jack (Stereo 1/4-cala phone type),
Output Jack 1 - 8 (1/4-cala TRS phone type (zbalansowane)),
Złącza MIDI (In, Out), Złącze USB
■ Zasilanie DC 9 V (Zasilacz AC)
■ Pobór Prądu 1.45 A
■ Wymiary 283.8 x 157.9 x 50.4 mm
■ Waga 1.32 kg
■ Akcesoria Rack Mount Angle x 2, Owner's Manual, Cakewalk Production Plus Pack DVD-ROM, Driver CD-ROM, Zasilacz AC, kabel USB
W przypadku wysyłki paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej, uprzejmie prosimy o otworzenie jej w obecności kuriera. W przypadku jej widocznego uszkodzenia należy niezwłocznie sporządzić protokół uszkodzenia i przesłać nam pocztą e-mail lub fax-em, dzięki temu będziemy mogli domagać się odszkodowania od firmy kurierskiej, a uszkodzony przedmiot bez problemu wymienimy na nowy.
|