Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Gotówka przy odbiorze osobistym
Wysyłka
Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
ul. Lubartowska 56 w Lublinie
Kontakt z nami
ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30
Rola procesów, standardów i procedur w w kształtowaniu jakości świadczeń zdrowotnych
Autor: Maciąg A., Kuszewski K.
Wydawca/Producent: 978[zasłonięte][zasłonięte]52200
Wydanie, Rok wyd.: 2007
Ilość stron: 164
Format: 14,5 x 20,5 cm
Oprawa: miękka
ISBN: Alfa-medica press
Opis:
Książka została napisana przez pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Poruszana jest w niej problematyka jakości w ochronie zdrowia, zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki. Ponieważ Autorami książki są zarówno lekarze praktycy, jak i specjaliści z zakresu organizacji i zarządzania, legitymujący się dużym dorobkiem naukowym w tej dziedzinie wiedzy, niniejsza publikacja oprócz podstawowej teorii z zakresu zarządzania jakością w opiece zdrowotnej porusza również aspekty medycyny praktycznej, co czyni ją wartą polecenia.
Publikacja jest skierowana jest nie tylko do studentów kierunków medycznych, którzy zgłębiają wiedzę na temat jakości w opiece zdrowotnej, ale również do pracowników służby zdrowia, kadry zarządzającej oraz wszystkich innych osób, dla których jakość świadczeń medycznych, bezpieczeństwo i satysfakcja pacjentów mają szczególne znaczenie. W książce skoncentrowano się przede wszystkim na zaprezentowaniu podstawowych zagadnień dotyczących doskonalenia jakości w opiece zdrowotnej przedstawionych z perspektywy klienta zewnętrznego, świadczeniodawcy, jak i płatnika.
Spis treści:
1. Pojęcie i rola jakości w funkcjonowaniu organizacji
2. Charakterystyka usług zdrowotnych
3. Rola procesów w zarządzaniu jakością usług zdrowotnych
4. Proces porozumiewania się jako podstawa uwarunkowań relacji lekarz-pacjent
5. Rola standardów w medycynie
6. Procedury medyczne
7. Wybrane aspekty prawne