Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rola procesów, standardów..

03-06-2014, 16:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 4280295455
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 03-06-2014 16:16:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30

Rola procesów, standardów i procedur w w kształtowaniu jakości świadczeń zdrowotnych

Autor: Maciąg A., Kuszewski K.


Wydawca/Producent: 978[zasłonięte][zasłonięte]52200
Wydanie, Rok wyd.: 2007
Ilość stron: 164
Format: 14,5 x 20,5 cm
Oprawa: miękka
ISBN: Alfa-medica press

Opis:

Książka została napisana przez pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Poruszana jest w niej problematyka jakości w ochronie zdrowia, zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki. Ponieważ Autorami książki są zarówno lekarze praktycy, jak i specjaliści z zakresu organizacji i zarządzania, legitymujący się dużym dorobkiem naukowym w tej dziedzinie wiedzy, niniejsza publikacja oprócz podstawowej teorii z zakresu zarządzania jakością w opiece zdrowotnej porusza również aspekty medycyny praktycznej, co czyni ją wartą polecenia.
Publikacja jest skierowana jest nie tylko do studentów kierunków medycznych, którzy zgłębiają wiedzę na temat jakości w opiece zdrowotnej, ale również do pracowników służby zdrowia, kadry zarządzającej oraz wszystkich innych osób, dla których jakość świadczeń medycznych, bezpieczeństwo i satysfakcja pacjentów mają szczególne znaczenie. W książce skoncentrowano się przede wszystkim na zaprezentowaniu podstawowych zagadnień dotyczących doskonalenia jakości w opiece zdrowotnej przedstawionych z perspektywy klienta zewnętrznego, świadczeniodawcy, jak i płatnika.

Spis treści:
1. Pojęcie i rola jakości w funkcjonowaniu organizacji
2. Charakterystyka usług zdrowotnych
3. Rola procesów w zarządzaniu jakością usług zdrowotnych
4. Proces porozumiewania się jako podstawa uwarunkowań relacji lekarz-pacjent
5. Rola standardów w medycynie
6. Procedury medyczne
7. Wybrane aspekty prawne