Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rola mózgu w uczeniu się + CD

19-01-2012, 21:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 20.90 zł      Aktualna cena: 20.90 zł     
Użytkownik poltax
numer aukcji: 1996977738
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 12   
Koniec: 13-01-2012 10:25:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Rola mózgu w uczeniu się + CD



Autor: Erich Petlák, Jana Zajacová, Du?an Valábik
Wydawca: Petrus
ISBN:[zasłonięte]978-83533-67-2
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 112
Oprawa: miękka
Format: 14,5 x 20,0

Wysyłka w ciągu 24 godzin

EAN:978[zasłonięte][zasłonięte]15336

W prezencie "Wielki Słownik wyrazów obcych i trudnych" autorstwa znanych i cenionych językoznawców: Andrzeja Markowskiego i Radosława Pawelca (CD)


Rola mózgu w uczeniu się i nauczaniu jest niekwestionowana. Wszystko zależy od umiejętności przyswajanej wiedzy w szkole, na studiach czy po prostu w życiu, bo człowiek uczy się całe życie i każdej formie uczenia się bez względu na zaangażowanie towarzyszy praca mózgu.


Ale jakie są jego możliwości? Na czym polega praca mózgu? Z czego jest zbudowany? Ile może pomieścić ten "twardy dysk", który każdy z nas posiada i z którego korzysta w większym lub mniejszym stopniu? Co zrobić, by pamiętać jak najwięcej z uczenia się w szkole i ze swojego życia? By "resetować" to, co niepotrzebne a zachowywać i korzystać z możliwości mózgu w sposób najlepszy z możliwych?


Książka jest niezwykła, bo dotyczy każdego człowieka, który chce wiedzieć więcej na temat pracy swojego mózgu, jego "reakcji" na uczenie się, czasem odporności na wiedzę a czasem zdumiewająco dobrego i szybkiego przyswajania wiadomości. Ale nic nie dzieje się bez powodu...



RECENZJE


Super książka!
Książka, która wyjaśnia, dlaczego tak często uczymy się nieefektywnie, z trudem, w dużym stresie. Według autorów zdecydowanie ZBYT CZĘSTO nauka jest czymś nieprzyjemnym, meczącym. Tłumaczą oni przyczyny wielu niepowodzeń w nauce tym, że nie wykorzystujemy w pełni możliwości naszych mózgów, a wręcz często działamy wbrew ich naturalnym predyspozycjom i umiejętnościom. Wręcz przeszkadzamy naszym mózgom w uczeniu się! Dzięki tej lekturze, zdobędziecie wiedzę o tym, jak uczyć się zgodnie z naturalnymi procesami zachodzącymi w mózgu i jego "oczekiwaniami". Jeśli zdobędziecie wiedzę o tym, jak uczy się mózg, wiedza zacznie porządkować się w waszych głowach dużo szybciej, a nowe informacje zajmować będą odpowiednie miejsca tak, byście mogli z łatwością wykorzystywać je w stosownych momentach. Dowiecie się, jak i kiedy powtarzać przyswajany materiał, jaki udział w uczeniu się mają emocje i zmysły, kiedy stres działa mobilizująco, a kiedy przeszkadza w nauce. Autorzy przedstawiają również wiedzę z zakresu różnic między działaniem lewej i prawej półkuli mózgu i tłumaczą, jak tę wiedzę każdy z nas może wykorzystać, by uczyć się efektywniej. Niewielka objętościowo, ale bogata w treści książka, która może wpłynąć na zasoby wiedzy i umiejętności ich wykorzystywania zarówno przez uczniów (jeśli książkę przeczyta ich nauczyciel, lub rodzic) jak i przez dorosłych bo przecież uczymy się przez całe życie. Polecam.


Karolina Kolczyńska


Rola mózgu w uczeniu się + CD