Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rola i zadania psychologa we współczesnej szkole

28-02-2012, 15:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030969973
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 31-01-2012 16:50:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Rola i zadania psychologa we współczesnej szkole

Rola i zadania psychologa we współczesnej szkole
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64009
  • liczba stron: 232
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Seria: opracowanie
  • Wymiary: 165 x 240 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    "Recenzowaną pozycję pojmuję jako fundamentalną dla procesu budowania profesjonalnej tożsamości psychologa szkolnego. Proces ten sytuują Autorki w rozległym kontekście teoretycznym, który wyznacza ramy dla wyzwań, przed jakimi staje psycholog szkolny oraz określa niezbędne kompetencje i umiejętności, dzięki którym może on sprostać tym wyzwaniom. Odnosi się także do płaszczyzn, możliwości i - niestety - ograniczeń współpracy z instytucjami pozaszkolnymi (...).Przewiduję, że książka znajdzie licznych odbiorców zarówno w gronie akademickim, jak i wśród psychologów szkolnych. Ma wielkie szanse stać się dla zainteresowanych źródłem inspiracji "środowiskowotwórczych", dostarczycielem heurystyk postępowania zawodowego.Gratuluję Redaktorom tomu koncepcji tej pracy oraz skompletowania kompetentnego Zespołu. Słowa uznania należą się Autorom opracowań za poziom merytoryczny oraz piękny język, w jakim napisane są wszystkie - bez wyjątku - dysertacje. Lektura pracy była dla mnie przyjemnością!"dr hab. Dorota Turska, prof. nadzw.Instytut Psychologii UMCSLublin

    Spis treści:
    Rozważania teoretyczne
    1. Grażyna Katra
    Psycholog szkolny w Polsce i w innych krajach
    2. Grażyna Katra
    Model roli psychologa szkolnego - propozycja własna
    3. Elżbieta Dryll
    Charakterystyka środowiska szkolnego
    4. Ewa Sokołowska
    Psycholog we współczesnej szkole polskiej - inspiracje teoretyczne
    Podstawowe wyzwania
    5. Małgorzata E. Babiuch-Hall
    Specyficzne problemy rozwoju dziecka w młodszym wieku szkolnym - kierunki i formy działań profilaktycznych
    6. Grażyna Katra
    Psycholog szkolny wobec wyzwań dorastania
    7. Ewa Sokołowska
    Niepowodzenia szkolne
    8. Anna Piekarska
    Przemoc i krzywdzenie "za szkolną bramą" - programy psychoprofilaktyczne
    9. Elżbieta Czwartosz
    Rola psychologa szkolnego wobec konfliktów. Działania profilaktyczne i interwencyjne
    Kompetencje i umiejętności
    10. Elżbieta Dryll
    Praca indywidualna
    11. Ewa Sokołowska, Grażyna Katra
    Praca z grupą na terenie szkoły
    12. Anna Cierpka
    Kontakt z rodziną w realiach szkolnych
    13. Karolina Małek
    Specyfika kontaktu psychologa szkolnego z nauczycielami
    14. Ewa Sokołowska
    "W obliczu audytorium"
    15. Magdalena Budziszewska
    Wspieranie rozwoju uczniów. Perspektywa całościowa
    16. Hanna Gryniewicz
    Współpraca psychologa szkolnego z instytucjami pozaszkolnymi w świetle przepisów prawnych
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa