Pomysł przykrycia centrum kolejnym ogromnym billboardem (patrz linki poniżej) wywołał wiele negatywnych opinii mieszkańców stolicy, a sam problem z niewłaściwym gospodarowaniem przestrzenią publiczną dotyczy już większości miast. W tym miejscu narodził się projekt serwisu dedykowanego wyłącznie reklamie. Idea nie jest nowa, sprawdziła się już choćby w Wielkiej Brytanii za sprawą autora The Million Dollar Homepage - Alexa Tewa. Wystarczyła odrobina chęci, aby wyjść poza negatywny szablon tradycyjnego billboardu.
http://politykawarszawska.pl/index.php/article/482 http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/galeria/biurowiec-universal-znow-bedzie-wielkim-billboardem,[zasłonięte]21769,t,id.html http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,zaslonia-universal-mnostwem-reklam-poprawia-wizerunek-biznesu,114575.html
Przestrzeń, którą można przeznaczyć na reklamę ( tj. strona główna ) została podzielona na 10000 bloków ( ) o powierzchni 10x10px. Wielkość zamawianej reklamy może być dowolnym zwielokrotnieniem jednego bloku, jednak całkowita ilość miejsca jest limitowana i nie zostanie już powiększona. Czas wyświetlania zakupionej reklamy w serwisie to 365 dni od daty jej publikacji. Każdy z bloków został wyceniony na 10zł.
Reklama w postaci grafiki i powiązanego z nią linku do strony www nie może naruszać powszechnie przyjętych norm obyczajowych i łamać prawa. Publikację reklamy poprzedza płatność.
Wszelkie pytania można kierować na adres podany niżej. W celu uzyskania FVat, należy odpowiedzieć na email potwierdzający publikację podając w treści wiadomości dane niezbędne do wystawienia faktury oraz adres korespondencyjny na jaki faktura my być wysłana.
http://www.UniversalBillboard.PL/ http://www.facebook.com/universalbillboard
|