Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ROGUE WARRIOR X360 SWIAT-GIER.COM

27-01-2012, 3:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44.90 zł     
Użytkownik SWIAT-GIER_COM
numer aukcji: 2063751351
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 6   
Koniec: 31-01-2012 18:51:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Projekt

OPIS:

Rogue Warrior jest grą z gatunku FPS, stworzoną przez Zombie Studios na zlecenie Bethesda Softworks. Wirtualny scenariusz prezentuje nam przygody dowódcy elitarnego oddziału SEAL, wchodzącego w skład Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych. Protagonista, wraz z grupą swoich podkomendnych, trafia na Daleki Wschód.

Rogue Warrior jest grą z gatunku FPS, stworzoną przez Zombie Studios na zlecenie Bethesda Softworks. Wśród docelowych platform sprzętowych znalazły się konsole (PlayStation 3 i Xbox 360), a także komputery osobiste klasy PC. Systemy te znakomicie radzą sobie bowiem z silnikiem Unreal Engine trzeciej generacji, odpowiedzialnym za renderowanie trójwymiarowej oprawy graficznej w omawianym produkcie.

Wirtualny scenariusz prezentuje nam przygody dowódcy elitarnego oddziału SEAL, wchodzącego w skład Marynarki Wojennej Stanów Zjednoczonych. Protagonista, wraz z grupą swoich podkomendnych, trafia na Daleki Wschód, aby wykonać szereg niebezpiecznych misji w głębi terytorium komunistycznej Korei Północnej. Ilość broni i wyposażenia dodatkowego jest mocno ograniczona, więc nierzadko unikanie kontaktu z wrogiem okazuje się rozwiązaniem lepszym od bezpośredniej konfrontacji. Tło wszystkiego stanowi sprawa północnokoreańskiego arsenału nuklearnego.

Warto zauważyć, że fabuła nawiązuje w pewnym sensie do książki, noszącej również tytuł Rogue Warrior i napisanej przez byłego żołnierza amerykańskich sił specjalnych nazwiskiem Richard Marcinko. Ekspert ten rzecz jasna ściśle współpracował z developerami. Głównym celem tych ostatnich było natomiast stworzenie wirtualnego pola walki, dającego graczowi ogromną swobodę.