„95-2003” to tytuł drugiego solowego albumu Piotra Roguckiego. Po fabularyzowanej historii „Lokiego” przyszedł czas na swobodne podsumowanie wcześniejszych dokonań artysty. Jak wiadomo ludziom wtajemniczonym w historię muzyczną wokalisty, zanim związał się z zespołem Coma, poszukiwał swojego miejsca na scenie występując z gitarą na licznych festiwalach piosenki autorskiej, poezji śpiewanej itp. z czasem osiągając sukcesy; Studencki Festiwal Piosenki w Krakowie, Festiwal FAMA w Świnoujściu, Przegląd Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu to tylko niektóre z wydarzeń, w których z powodzeniem uczestniczył Rogucki. Występy konkursowe Piotra - barda trwały na przestrzeni lat 1[zasłonięte]995-20 i zaowocowały powstaniem wielu kompozycji. Piosenki takie jak „Ulotność”, „Ballada o Próżności”, która w rzeczywistości jest „Legendą o Próżności”, „Wrony” czy „Piosenka Pisana Nocą” to dzieła, które do tej pory nie zostały zarejestrowane studyjnie i nie znalazły miejsca na żadnym oficjalnym wydawnictwie autora, aż do dziś. To co proponuje Rogucki jest zbiorem dawnych dzieł nagranych w nowoczesnej stylistyce rockowej i neofolkowej. Na płycie brzmiącej akustycznie i nieco eksperymentalnie, za sprawą wykorzystania dość niecodziennego instrumentarium i specyficznej konstrukcji utworów słychać wyraźnie piętnastoletnie inspiracje rockiem, równowagę w używaniu środków ekspresji, słowem daje o sobie znać bogate doświadczenie muzyczne. Fani otrzymują dzieło kompletne mimo, że posklejane z różnorodnych, pozornie nieprzystających do siebie elementów
1. ULOTNOŚĆ 2. PIOSENKA PISANA NOCĄ 3. DRZEWO 4. A MY 5. LEGENDA O PRÓŻNOŚCI 6. ANIOŁY 7. CHIMERY 8. ZOSIA 9. WRONY 10. KOT 11. REQUIEM PROWINCJONALNE |