Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku Diagno

28-02-2012, 14:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46.80 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029712782
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 09:41:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 268
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2006
Oprawa: miękka, klejona



Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku Diagnoza i typologia

Kusińska A

Badania zachowań na rynku konsumentów w różnych fazach cyklu życia rodziny są prowadzone we wszystkich krajach gospodarki rynkowej. W Polsce mamy do czynienia ze specyficzną, trudniejszą niż w krajach o wysokim PKB, sytuacją rodzin ludzi młodych, co znalazło wyraz w książce. Autorzy omawiają miejsce rodzin ludzi młodych w strukturze demograficznej Polski, ich wartości, aspiracje i styl życia, aktywność i sytuację zawodową, sytuację materialną, warunki mieszkaniowe, poziom i strukturę konsumpcji oraz zachowania na rynku towarów konsumpcyjnych.


Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1. Charakterystyka demograficzna i socjologiczna rodzin ludzi młodych
1.1. Populacja ludzi młodych w wieku 18-34 lata
1.2. Wielkość i struktura rodzin ludzi młodych
1.3. Zmiany zachodzące w funkcjonowaniu rodzin ludzi młodych

Rozdział 2. Uznawane wartości i styl życia rodzin ludzi młodych
2.1. Hierarchia uznawanych wartości przez rodziny ludzi młodych
2.2. Czas wolny rodzin ludzi młodych
2.3. Aktywność i sytuacja zawodowa rodzin ludzi młodych
2.3.1. Aktywność zawodowa i bezrobocie
2.3.2. Sposoby radzenia sobie z bezrobociem

Rozdział 3. Materialne warunki życia rodzin ludzi młodych
3.1. Poziom i zróżnicowanie dochodów nominalnych rodzin ludzi młodych
3.2. Zasoby finansowe rodzin ludzi młodych
3.3. Subiektywna ocena warunków materialnych przez rodziny ludzi młodych
3.4. Działania na rzecz poprawy sytuacji finansowej rodzin ludzi młodych

Rozdział 4. Warunki mieszkaniowe rodzin ludzi młodych
4.1. Sytuacja mieszkaniowa rodzin ludzi młodych
4.2. Subiektywna ocena sytuacji mieszkaniowej przez rodziny ludzi młodych i ich aspiracje
4.3. Poziom zagospodarowania mieszkań rodzin ludzi młodych

Rozdział 5. Poziom i struktura konsumpcji rodzin ludzi młodych
5.1. Wielkość i struktura wydatków rodzin ludzi młodych
5.2. Zróżnicowanie wydatków rodzin ludzi młodych
5.3. Poziom zaspokojenia potrzeb konsumpcyjnych rodzin ludzi młodych
5.4. Spożycie żywności w rodzinach ludzi młodych

Rozdział 6. Zachowania konsumentów z rodzin ludzi młodych na rynku towarów konsumpcyjnych
6.1. Podejmowanie decyzji rynkowych w rodzinach ludzi młodych
6.1.1. Modele decyzji rodzinnych
6.1.2. Rola członków rodziny w podejmowaniu decyzji zakupu wybranych towarów i usług
6.1.3. Źródła informacji wykorzystywane przy podejmowaniu decyzji zakupu
6.2. Postawy konsumentów z rodzin ludzi młodych wobec nowych produktów
6.3. Czynniki wpływające na decyzje zakupu wybranych produktów przez konsumentów z rodzin ludzi młodych
6.4. Lojalność konsumentów z rodzin ludzi młodych wobec marek
6.5. Opinie i postawy konsumentów z rodzin ludzi młodych wobec produktów krajowych i zagranicznych
6.6. Reakcje konsumentów z rodzin ludzi młodych na działania promocyjne
6.6.1. Reakcja na środki promocji sprzedaży
6.6.2. Zakupy dokonywane pod wpływem reklamy
6.7. Korzystanie przez konsumentów z rodzin ludzi młodych z oferty rynkowej
6.8. Preferowane przez konsumentów z rodzin ludzi młodych miejsca zakupu produktów
6.8.1. Sposoby kupowania oraz preferowane miejsca zakupu produktów
6.8.2. Korzystanie z form sprzedaży pozasklepowej

Rozdział 7. Rodziny ludzi młodych na rynku usług
7.1. Usługi związane z gospodarstwem domowym
7.2. Usługi gastronomiczne
7.3. Usługi zaspokajające potrzeby osobiste
7.4. Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

Rozdział 8. Typologia rodzin ludzi młodych jako uczestników rynku
8.1. Procedura wyodrębniania typów
8.2. Analiza profili wyodrębnionych typów konsumentów z rodzin ludzi młodych
8.2.1. Hierarchia uznawanych wartości i aspiracji przez konsumentów z rodzin ludzi młodych
8.2.2. Styl życia rodzin ludzi młodych
8.2.3. Sytuacja mieszkaniowa i wyposażenie mieszkań rodzin ludzi młodych
8.2.4. Wartości konsumenckie produktów dla konsumentów z rodzin ludzi młodych
8.2.5. Preferowane przez konsumentów z rodzin ludzi młodych miejsca zakupu produktów
8.2.6. Cechy ogólne typów konsumentów z rodzin ludzi młodych
Zakończenie
Aneks
Struktura zbiorowości próbnej w badaniach IRWiK z 2003 r.
Bibliografia