W POGONI ZA MARCHEWKĄ
Te słodkie króliczki ścigają się zawzięcie na sam czubek wzgórza, bo tam czeka na nie wielka soczysta nagroda – marchewka !
Bądź jednak ostrożny, ścieżka prowadząca do celu jest zdradliwa i pełna pułapek.
Jeśli nie będziesz ostrożny, Twojego króliczka może spotkać smutna niespodzianka – wpadnie do zamaskowanej doskonale pułapki !
Taka pułapka może się otworzyć nagle i króliczek wpadnie do dziury.
Zielony pagórek należy umieścić na środku stołu.
Każdy z graczy ma do wyboru 4 króliczki z tego samego koloru.
Może grać maksymalnie 4 graczy, jeśli w zabawie uczestniczy mniej osób, pozostałe króliczki należy schować do pudełka.
Jeden z graczy musi potasować karty i położyć je na stole rysunkami do dołu.
Grę rozpoczyna najmłodszy z graczy, króliczki poruszają się zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara.
Gracz rozpoczynający rozgrywkę bierze pierwszą z kart, następnie rozpoczyna wyścig zgodnie z tym co jest na karcie (królik skacze do przodu o jedno pole,o 2 pola,o 3 pola).
Pola, które są zajmowane przez inne króliki nie liczą się.
Karta z marchewką – oznacza, że gracz musi przekręcić znajdującą się na szczycie marchewkę zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara.
Bądź uważny – może się pojawić dziura, w którą wpadnie królik.
Jeśli na trasie Twojego królika pojawi się dziura, wlicza się jako następne pole, ale jeśli królik stanie na niej to znika w „brzuszku pagórka”.
Bądźcie niezwykle uważni, gdy będziecie wybierać który królik ma się ruszyć.Niektóre z pól na ścieżce każdego z królików są bezpieczne inne są prawdziwą pułapką.Jeśli wszystkie króliczki gracza wpadną do dziury kończy on grę.
W SKŁAD ZESTAWU:
- 1 zielone wzgórze z gigantyczną marchewką o wymiarach ok. 29 cm x 26 cm,
- 16 króliczków (w 4 kolorach: różowym, fioletowym, niebieskim i żółtym),
- 24 karty do gry.