Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rodzina W Mediach Media W Rodzinie

18-05-2014, 22:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.99 zł     
Użytkownik gigant_pl
numer aukcji: 4166545679
Miejscowość Piaseczno
Wyświetleń: 5   
Koniec: 18-05-2014, 21:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Rodzina W Mediach Media W Rodzinie 
 Książka 
 Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Logika, Socjologia, Filozofia
 Książki > Wydawnictwa naukowe i popularno-naukowe
 Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Psychologia. Psychoterapia > Rodzina. Małżeństwo
 Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Socjologia. Społeczeństwo > Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Pełny opis produktu
Rodzina polska XXI wieku przeżywa zmiany i trudności w wymiarze, jaki trudno było wcześniej przewidzieć. Problemy te są konsekwencją dynamicznego rozwoju cywilizacyjnego w XX wieku i dotyczą jej istoty, struktury, modelu funkcjonowania, zwłaszcza zadań, z których szczególne miejsce zajmują szeroko rozumiane funkcje wychowawcze. Przyczyn owych zmian i trudności należy poszukiwać w różnych obszarach życia: od przemian cywilizacyjnych, przez postęp kulturowy, gospodarczy, ekonomiczny, technologiczny po zmiany w sferze moralnej i egzystencjalnej. Nie bez znaczenia dla funkcjonowania rodziny pozostają takie zjawiska, jak proces postindustrializacyjny i urbanizacyjny oraz dynamiczny postęp naukowy, który powodując liczne zmiany w systemie wartości, kreując przy tym nowe potrzeby człowieka, wymusza nową jakość życia jednostki i funkcjonowania rodziny. Celem opracowania jest inspirowanie do refleksji nad związkami pomiędzy różnymi wymiarami funkcjonowania rodziny a oddziaływaniem mediów na jednostkę i jej styl życia. W książce została przedstawiona wieloaspektowa analiza rodziny w kategoriach twórcy i odbiorcy treści medialnych. Autorzy szukają w niej odpowiedzi na pytania: Czy media zmieniały rodzinę? Jak, w jaki sposób, dlaczego i po co?

Z recenzji prof. dr hab. Wioletty Tuszyńskiej-Boguckiej:

Analizując całą listę zagrożeń, jakie wiążą się z korzystaniem przez młodych ludzi z mediów elektronicznych, możemy ulec pokusie skierowania całego wysiłku na maksymalne ograniczenie korzystania z nich. Wydaje się jednak, że kluczową sprawą jest stworzenie takiej kultury domowej, nakierowanej na bycie z innymi, rozmowę, wzajemną pomoc i wreszcie naukę i własny rozwój, która spowoduje, że dziecko/dorastający nie będzie liczył czasu do kolejnego filmu lub kolejnej sesji z komputerem. Jest to więc stworzenie swoistej „kultury domowej”, czyli zbioru rozsądnych zasad korzystania z mediów. Niniejsza praca jest cennym przyczynkiem właśnie do takiej pracy i stanowi cenną pozycję wydawniczą.
 Tytuł: Rodzina w mediach Media w rodzinie
 Oprawa: miękka
 Liczba stron: 194
 Rok wydania: 2013
 Miejsce: Warszawa
Wydawnictwo:  Difin
Nr katalogowy (ISBN): 978[zasłonięte][zasłonięte]64177 978[zasłonięte][zasłonięte]64177
Data wydania: 2[zasłonięte]013-03