Rocky Mountain Slayer SXC 2010 M 18" (150mm)
Prawdziwy rarytas!
Handmade in Canada. Niestety brakuje podpisu tego kto spawał, gdyż się musiał wytrzeć. Dla jeszcze większego lansu(w końcu karbą w tylnym trójkącie) może tam widnieć Twój podpis czy inicjały!
Ramka świetnie pracuje, jest sztywna i fajnie sie na niej jeździ w dół i w górę.
Karbonowy wahacz jest w bardzo dobrym stanie technicznym, ma kilka nieszkodliwych przetarć czy rys.
Wahacz nie ma naruszonej powłoki karbonowej w stopniu choć trochę znaczącym.
Większość rys jest na lakierze przykrytym na karbonie. Są trzy 2mm rysy na głębokość jakieś 0,5mm- milimetra, które lekko weszły w powłokę karbonowa, ale wahacz ma grubość 4-5cm- centymetra + kolejne 5-7cm na wysokość, wiec na ma absolutnie żadnych szans żeby coś miało się z tym coś dziać.
Rama jest robiona w Kanadzie, wiec jakość jest wzorowa.
Stan ramy rzekłbym bardzo dobry, ma tylko jednego wgnita na dolnej rurze, tak poza tym jakieś małe rysy na tylnym trójkącie.
Farba odeszła w mocowaniu hamulca.
Jedno przetarcie od przewodu na górnej rurze.
Rama ta nie była katowana. Kupiłem ją od człowieka który używał jej do XC, czy tam Super XC co potwierdzał stan, bo był prawie idealny.
Kupiona w maju 2013roku i od razu wymienione zostały główne łożyska(80zł komplet). Łożyska japońskie!
Łożyska górne(4sztuki w linku) są od nowości i pracują dobrze, nic nie trzeszczy, dobrze się kręcą.
Rama miała kilka wypadów w góry, ogólnie Enduro czy tam po prostu true MTB.
Niestety podczas demontażu dampera został on lekko draśnięty na goleniu przez wahacz.
Odpryski te zostały wyrównane papierem wodnym 3000 więc są one wygładzone, nie szarpią uszczelek oraz nie wpływają na pracę dampera.
Suport 73mm
Stery 1 1/8"
Rozmiar M. Wysoki jestem na 180cm, jeździło mi się jak najbardziej okej.
Rama powinna przypasować pod wzrost 168-182cm.
W komplecie:
Przerzutka przednia
Zacisk sztycy
Stery Dartmoor Moloko z nieorygianlnym pierścień ściskającym(lekka przerwa między górną miską, a pokrywką
Damper powietrzny 200x57mm Specialized AFR(z Enduro SL) wymagający serwisu, gdyż chodzi trochę tępawo.
Damper wydaje mi się to to samo co Fox RP2 więc przy odrobienie wprawyserwis można samemu zrobić
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/IMG_20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>215_170348%7E1.jpg)
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/IMG_20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>215_170411%7E1.jpg)
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/IMG_20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>215_170427%7E1.jpg)
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/IMG_20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>215_170459%7E1.jpg)
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/IMG_20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>215_170534%7E1.jpg)
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/IMG_20<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>215_170612%7E1.jpg)
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/p4pb<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99061%7E1.jpg)
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/p4pb<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99061%7E1.jpg)
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/p4pb<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99061%7E1.jpg)
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/p4pb<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99061%7E1.jpg)
Zdjęcia trzech "największych" rys/wgłębień na wahaczu(głębokość ~0,5mm):
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/DSC_0019%7E1.jpg)
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/DSC_0021%7E1.jpg)
Nawet jakbym miał takie wgłębienia na kierownicy karbonowej, która ma te 5mm grubości to raczej nie miałbym większych obaw przed jazdą.
Tu wahacz ma po 4-7cm grubości!
Niektóre ciemne miejsca na ramie to resztki kleju po taśmie izolacyjnej w połączeniu z kurzem.
Gdyby ktoś się zastanawiał skąd na ramie taśma izolacyjna to zdjęcie wszystko wyjaśni:
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/2<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>013-08%2010.43.04%7E1.jpg)
Tak wyglądał złożony na niej rower:
![](https://dl.dropboxusercontent.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91993/slayer/IMG6348n_IMG6348p_IMG6348m_easyHDR%7E1.jpg)
Filmik pokazujący stan ramy