Solo Air to nieskomplikowany system regulacji sprężyny powietrznej. Negatywna i pozytywna komora powietrzna są jednocześnie pompowane przez jeden wentyl. Umożliwia to pojedyncza sprężyna powietrzna amortyzatora.
W Motion Control DNA zastosowano nowy, lżejszy mechanizm sprężynowy o nazwie "double helix" oferujący bardziej czułą pracę niż dotychczas. System tłumienia umożliwia szybką regulację tłumienia kompresji podczas jazdy, aż do maksymalnego zablokowania widelca. Odznacza się niską wagą oraz regulacją blokady, która pozwala na bardziej efektywne podjeżdżanie poprzez zredukowanie pompowania podczas pedałowania pod górę.
Dual Flow Rebound - system ten łączy dwa niezależne obwody tłumiące, odpowiedzialne za początkową i końcową fazę ugięcia. Obwód fazy początkowej ma pokrętło zewnętrznej regulacji, natomiast końcowa jest ustawiona fabrycznie.
![sid wc.jpg (1200×900)](http://no-limited.strefa.pl/sid%20wc.jpg)
![s3.jpg (1200×900)](http://no-limited.strefa.pl/s3.jpg)
Specyfikacja:
- przeznaczenie: Cross Country
- skok: 100 mm
- sprężyna: Solo Air
- tłumienie: Motion Control DNA, system Dual Flow
- regulacja tłumienia: regulacja odbicia, ciśnienie powietrza regulowane przez zawód Schreder, - blokada manetką X-Loc
- korona: drążona z jednoczęściowego karbonu
- rura sterowa: karbon, taperowana, średnica 1 1/8" - 1,5", 265mm
- golenie górne: średnica 32mm alumunium 7000 z podziałką
- golenie dolne: magnesium z mocowaniem PM na hamulec tarczowy
- oś standard QR 9mm
- maksymalna średnica tarczy: 203mm
- kolory: biały
- do kół 29"
- waga: 1385g
- rok produkcji 2014
![s7.jpg (900×1200)](http://no-limited.strefa.pl/s7.jpg)
![s5.jpg (1200×900)](http://no-limited.strefa.pl/s5.jpg)
![s4.jpg (1200×900)](http://no-limited.strefa.pl/s4.jpg)