Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ROCK SHOX MONARCH R WHITE

23-07-2014, 16:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 350 zł     
Użytkownik martamor77
numer aukcji: 4408629765
Miejscowość Oborniki Śląskie
Wyświetleń: 135   
Koniec: 23-07-2014 16:13:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Marka: Rock Shox
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Amortyzator nowy,

W razie pytań proszę o kontakt pod nr. +49 [zasłonięte][zasłonięte]639181 lub mail : [zasłonięte]@o2.pl

Parametry:

Medium ściskane-powietrze Solo Air

Tłumienie-hydrauliczne IFP

Regulacje:powietrzne naprężenie wstępne,tłumienie powrotu

Technologie:korpus z kutego i anadowego aluminium,tłok o średnicy 9 mm z aluminium

Skok-38 mm

Długość-165 mm

Polecam i zapraszam na pozostałe aukcje.

Przepraszam za wysokie koszty wysyłki i kilkudniowy czas oczekiwania ale przedmioty wysyłam z Niemiec .

Przed zakupem proszę zapoznać się z tekstem poniżej.

Decydując się na zakup tylnego amortyzatora (tzw. dampera) trzeba pamiętać, że nie wystarczy, aby odpowiednie wymiary się zgadzały. Producenci ram full suspension projektują je w oparciu o konkretną charakterystykę dampera lub na odwrót. Damper jest odpowiednio projektowany do konkretnej kinematyki zawieszenia. Koniecznie trzeba o tym pamiętać, żeby nie zdarzyło się tak, że nowiutki powietrzny amortyzator ma SAG (ugięcie wstępne) wynoszący 80% skoku, mimo napompowania go do granic możliwości. Dlatego przed zakupem należy sprawdzić, jakie amortyzatory można zakładać do ramy lub, do jakich ram przeznaczony jest damper. Niektórzy producenci podają takie informacje. Wymiary Długość montażowa amortyzatora (eye to eye). Jest to najistotniejsza wielkość. Mierzy się ją pomiędzy osiami „oczek” wyprostowanego dampera. Szerokość i średnice tulejek. Należy sprawdzić rozstaw blach w punktach mocowania dampera w ramie i dobrać tulejki zapewniające odpowiednią szerokość. Bardzo istotna jest także wewnętrzna średnica montażowa w tulejkach. Musi ona pasować do średnicy zewnętrznej śrub mocujących damper. Niektóre dampery są sprzedawane wraz z tulejkami, ale to nie gwarantuje, że uda się od razu zamontować amortyzator w ramie. Gabaryty amortyzatora. Może się okazać, że jakieś pokrętło regulacyjne, zbiorniczek z olejem, czy inny element amortyzatora będzie kolidował z ramą. Pół biedy, jeśli nie da się zamontować amortyzatora na żaden z czterech sposobów. Gorzej, jeśli po zamontowaniu nie sprawdzisz czy przy ugięciu zawieszenia, nie dochodzi do kolizji amortyzatora z elementami wahacza. Możesz zniszczyć amortyzator i ramę, a wtedy żadna gwarancja nie pomoże. Medium ściskane Czyli innymi słowy rodzaj sprężyny. W tylnych amortyzatorach są tylko dwie opcje: sprężyna lub powietrze. Często powietrzny amortyzator nie będzie pasował (nie będzie miał odpowiedniej charakterystyki pracy) do ramy, w której producent fabrycznie montował „sprężynowca”. Objawy takiej niekompatybilności to zapadanie się zawieszenia, mimo pompowania dampera do granic możliwości. Podobnie może się zdarzyć w ramach, w których był wcześniej inny damper powietrzny. Temat jest trudny i trzeba dokładnie przestudiować dokumentacje techniczną ramy i amortyzatora. Niektórzy producenci podają, do jakich ram pasują ich amortyzatory. W przypadku ram może się okazać, że np. jedna para otworów montażowych służy do zamocowania dampera powietrznego, a druga do sprężynowego. Tłumienie W produkowanych obecnie damperach stosuje się tłumienie hydrauliczne. Stosowane jest ono zarówno w amortyzatorach powietrznych jak i sprężynowych. W przypadku amortyzatorów tylnych przeciwdziałanie kołysaniu wywoływanemu pedałowaniem ma pierwszorzędne znaczenie. Dzieje się tak, gdyż wielu producentów ram - szczególnie jednozawiasowych - przerzuca tłumienie pompowania właśnie na dampery. Stąd, tak jak w przypadku widelców, producenci damperów stosują różne systemy przeciwdziałające pompowaniu. Ich idee działania i nazwy są takie same, jak w przypadku amortyzatorów przednich. Regulacje W tylnych amortyzatorach można ustawiać takie same parametry jak w przypadku widelców amortyzowanych.