Przedmowa.
Po wyczerpaniu dwóch wydań książki p. t. Introduction to Experimental Education autor skorzystał ze sposobności, aby przejrzeć swą pracę i wprowadzić do niej zmiany i uzupełnienia, co było niemożliwem w wydaniu stereotypowem.
Obecnie książka opiera się na drugiem i ostatniem wydaniu dzieła zmarłego Ernesta Meumanna Vorlesungen zur Einfuhrung in die experimentelle Pddagogik (Engelmann, Leip-zig, 3 tomy, 1911, 1913, I914i; na trzytomowem wydaniu T h o r n d i k e'a Educational Psychology (Teachers' College, Columbia University, 1913, 1913, 1914); oraz na drugiem wydaniu Whipple'a Manuał of Mental and Physicat Tests (Warwick & York, Bałtimore, Part. I. 1914, Part. II. 1915). Spis wydawnictw, nadających się do dalszej lektury, dodany do każdego rozdziału, ogranicza się do najodpowiedniejszych i najdostępniejszych prac, napisanych w języku angielskim lub przełożonych na ten język. (W przekładzie wskazówki do dalszej lektury zostały opuszczone. Tłum.).
Spis rozdziałów.
Slr.
I. Stanowisko pedagogiki eksperymentalnej........... 1
II. Metody pedagogiki eksperymentalnej............ 9
III. Ogólny rozwój dziecka — lizyczny i duchowy ....... 28
IV. Rozwój specjalnych zdolności psychicznych dziecka. Uwaga . 46 V. Rozwój specjalnych zdolności psychicznych dziecka. Postrzeganie zmysłowe..... ,................ 61
VI. Rozwój specjalnych zdolnclći psychicznych dziecka, Apercepcja 88 VII. Rozwój specjalnych zdolności psychicznych dziecka. Pamięć . 99 VIII. Rozwój specjalnych zdolności psychicznych dziecka. Kojarzenie
i wyobraźnia.......................123
IX. Rozwój specjalnych zdolności psychicznych dziecka. Myślenie,
rozumowanie i mowa...................151
X. Rozwój estetyczny i moralny dziecka............164
XI. Różnice indywidualne...................194
XII. Uzdolnienie........................219
XIII. Ekonomja i technika uczenia się..............246
XIV. Warunki pracy umysłowej.................287
XV. Psychologja i dydaktyka przedmiotów nauczania. Czytanie . . 312
XVI. Psychologja i dydaktyka przedmiotów nauczania. Pisanie . . . 336 XVII. Psychologja i dydaktyka przedmiotów nauczania. Ortogralja.
(W przekładzie opuszczony).
XVIII. Psychologja i dydaktyka przedmiotów nauczania. Arytmetyka . 359
XIX. Psychologja i dydaktyka innych przedmiotów nauczania. . . . 385
Zakończenie...........................390
WIELKOŚĆ 20X14,TWARDA INTROLIGATORSKA OPRAWA ,LICZY 392 STRONY.
STAN:OKŁADKA DB /OKŁADKA DODATKOWO OBŁOŻONA FOLIĄ/ ,STRONY SĄ POŻÓŁKŁE,PODKREŚLENIA W TEKŚCIE, POZA TYM STAN W ŚRODKU DB .
KOSZT WYSYŁKI WYNOSI 10 ZŁ - PŁATNE PRZELEWEM / KOSZT ZRYCZAŁTOWANY NA TERENIE POLSKI,BEZ WZGLĘDU NA WAGĘ,ROZMIAR I ILOŚĆ KSIĄŻEK - PRZESYŁKA POLECONA EKONOMICZNA + KOPERTA BĄBELKOWA.W PRZYPADKU PRZESYŁKI POLECONEJ PRIORYTETOWEJ PROSZĘ O DOPŁATĘ W WYSOKOŚCI 3ZŁ.KOSZT PRZESYŁKI ZAGRANICZNEJ ZGODNY Z CENNIKIEM POCZTY POLSKIEJ / .
WYDAWNICTWO KSIĄŻNICA ATLAS LWÓW 1926.
INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI AUKCJI,NR KONTA BANKOWEGO ITP.ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE "O MNIE" ORAZ DOŁĄCZONE SĄ DO POWIADOMIENIA O WYGRANIU AUKCJI.
PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY KUPNA PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ Z WARUNKAMI SPRZEDAŻY PRZEDSTAWIONYMI NA STRONIE "O MNIE"
NIE ODWOŁUJĘ OFERT KUPNA!!!
ZOBACZ INNE MOJE AUKCJE
ZOBACZ STRONĘ O MNIE