Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RME Ladyface: Interfejs audio USB

05-03-2012, 8:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 2 560 zł     
Użytkownik AnyShop
numer aukcji: 2117211816
Miejscowość Czosnów
Wyświetleń: 16   
Koniec: 13-03-2012 15:56:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

11[zasłonięte]076
[zasłonięte]@wp.pl
- Przyjmujemy płatności poprzez PayU, przelew bezpośrednio na nasz rachunek bankowy oraz za pobraniem
- Na wpłatę oczekujemy około 7 dni
- Jeżeli płatność może się opóźnić, prosimy nas o tym poinformować
- Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS
- Towar wysyłany jest często tego samego dnia, którego otrzymamy wpłatę (lub informację o wysyłce za pobraniem)
- W przypadku większej ilości zamówień, wysyłka może przedłużyć się o jeden dzień (poza weekendem)
- Koszty wysyłki podane są w cenniku na każdej aukcji
- Otrzymujesz towar fabrycznie nowy, pochodzący od polskiego dystrybutora
- Otrzymujesz 24-miesięczną gwarancję dystrybutora (jeżeli w jakimś przypadku jest inaczej, informujemy o tym na aukcji)
- Do zakupionego towaru dostajesz fakturę VAT
- Otrzymujesz szybką, w niektórych przypadkach darmową wysyłkę
- Od czasu do czasu możesz u nas kupić towar lekko używany (ekspozycyjny) w atrakcyjnej cenie


RME LADYFACE
Ladyface to interface audio specjalnie zaprojektowany z myślą o kobietach i rynku Hi-Fi. Jego aluminiowa obudowa błyszczy się stylową kombinacją bieli i różu. W zestawie Ladyface znajduje się również torba oraz specjalny biały kabel wyprowadzający wyjścia na pozłacane gniazda RCA.

Parametry i konstrukcja Ladyface są identyczne z Babyface.
To niepozorne urządzenie o wdzięcznie brzmiącej nazwie to przenośny, wysokiej klasy interfejs audio wyposażony w 2 przedwzmacniacze mikrofonowe z możliwością zasilania mikrofonów pojemnościowych napięciem 48V, wejście instrumentalne Hi-Z, złącza ADAT, SPDIF, MIDI oraz wyjście słuchawkowe.

Uwagę zwraca całkowicie zmieniona aplikacja TotalMix umożliwiająca sterowanie całym urządzeniem jak również procesorami efektowymi wbudowanymi w Babyface'a. Użytkownik ma do dyspozycji 3-zakresowy equalizer, reverb oraz delay. Jest to nowość w systemach RME jako, że do tej pory firma ta nie umieszczała w swoim oprogramowaniu żadnych efektów.

Urządzenie jest lekkie, mobilne i bardzo solidnie zaprojektowane. Wytrzymała metalowa obudowa zniesie każdą podróż w trudnych warunkach. Mimo wielu dostępnych funkcji jest również bardzo proste w obsłudze.


To niepozorne urządzenie o wdzięcznie brzmiącej nazwie to przenośny, solidnie wykonany, wysokiej klasy interfejs audio 24-bity / 192 kHz wyposażony w 2 przedwzmacniacze mikrofonowe [Phantom 48V], wejście instrumentalne Hi-Z, złącza ADAT, MIDI oraz wyjścia słuchawkowe. Uwagę zwraca całkowicie zmieniona aplikacja TotalMix umożliwiająca sterowanie całym urządzeniem jak również procesorami efektów wbudowanymi w Babyface'a. Użytkownik ma do dyspozycji między innymi 3-zakresowy equalizer, reverb oraz delay. Wszystkie te efekty włącznie z equalizacją oraz kontrolkami poziomów przeliczane są przez wewnętrzny procesor DSP Babyface'a.


RME Babyface zbudowany został w oparciu o technologię Hammerfall USB zastosowaną pierwszy raz w Fireface UC - pierwszym interfejsie na świecie pracującym z rekordowo niską latencją. Identyczną wydajność oferuje RME Babyface co przy kompaktowych rozmiarach sprawia, że jest najbardziej niezawodnym i mobilnym interfejsem na świecie. Jest świetnym wyborem zarówno na scenę jak i do domowego / mobilnego studia. Jego referencyjne parametry soniczne z pewnością zwrócą uwagę tych muzyków / producentów, którzy cenią sobie jakość.

USB - made by RME

Do tej pory standard USB uważany był za nieprofesjonalny, dlaczego? Ponieważ wszystkie dotychczasowe, wielokanałowe interfejsy audio miały problemy z pracą na niskich latencjach czego efektem były trzaski lub całkowita utrata synchronizacji. RME zmienia tę postać rzeczy. Nie dość, że nowe interfejsy USB [Fireface UFX, Fireface UC, Babyface] pracują na minimalnych latencjach to ich osiągi w tym zakresie zbliżają się do wydajności wewnętrznych kart dźwiękowych dedykowanych magistrali PCI lub PCI-Express. Tego jeszcze nie było i jest to kolejna bariera, którą łamie RME.


Firma RME słynie z nowatorskich rozwiązań oraz z faktu projektowania swoich własnych chipsetów [USB, FireWire] montowanych wewnątrz interfejsów audio tego niemieckiego producenta. RME BABYFACE nie jest tu wyjątkiem. Producent zastosował tu zaprojektowany przez inżynierów RME chipset USB pozwalający na stabilną komunikację z komputerem z wykorzystaniem magistrali USB. Tam gdzie inni producenci kart stosują tanie układy innych podwykonawców, RME montuje swoje rozwiązania dzięki czemu praca na minimalnych latencjach zarezerwowanych dotychczas dla wewnętrznych kart RME staje się możliwa!

Całkowita kontrola

Oprócz funkcji interfejsu audio Babyface może być używany jako klasyczny kontroler monitorów odsłuchowych w studiu. Duże eleganckie pokrętło oraz dwa przyciski funkcyjne umożliwiają kontrolę wszystkich istotnych parametrów. Za ich pomocą można sterować np. głośnością na sumie, zapisywać i przywoływać jej ustawienia referencyjne jak również kontrolować poziomy wejściowe opisywanego interfejsu audio.

Nowy TotalMix Fx

Teraz w nowej odsłonie TotalMix Fx zawiera również efekty, equaliazację i kompresję. Z jego poziomu możemy również sterować takimi parametrami jak regulacja panoramy, szerokość panoramy wraz ze zamianą kanałów lewy na prawy i odwrotnie, przełączanie fazy, załączanie zasilania Phantom 48V dla preampów mikrofonowych oraz wspomnianymi wcześniej: equalizeram, efektami reverb i delay. Wszystkie te parametry są przetwarzane przez procesor DSP interfejsu Babyface którego wskaźnik zużycia jest również widoczny z poziomu TotalMix Fx.

TotalMix Fx może pełnić rolę typowego miksera cyfrowego, krosownicy sygnałów i może być sterowany za pomocą zewnętrznego kontrolera MIDI.


CECHY CHARAKTERYSTYCZE:

  • 2 analogowe wejścia XLR,
  • 2 analogowe wyjścia XLR,
  • 2 cyfrowo sterowane preampy mikrofonowe klasy Hi-End,
  • 2 niezależne wyjścia słuchawkowe / liniowe,
  • wejście instrumentalne Hi-Z do podłączenia np. gitary,
  • w sumie 10 wejść / 12 wyjść,
  • 8 kanałowe, cyfrowe złącze ADAT dla sygnałów wejściowych i wyjściowych,
  • wejście / wyjście SPDIF,
  • wejście / wyjście MIDI,
  • wysokiej klasy przetwarzanie AD/DA, 24-bity / 192kHz,
  • dynamika: 115 dBA,
  • sensacyjnie niska 1 ms latencja - zbliżona do kart PCI, PCI-E,
  • całkowicie nowy wewnętrzny mikser oparty o DSP karty - TotalMix FX,
  • technologia "SteadyClock" dla minimalizacji zniekształceń cyfrowych,
  • współpraca z sygnałami symetrycznymi i niesymetrycznymi,
  • możliwość pobierania zasilania bezpośrednio z szyny USB,
  • TotalMix FX, Hi-Endowy mikser z efektami na pokładzie - wszystko przeliczane przez DSP Babyface'a,
  • port USB 2.0 do komunikacji z komputerem,
  • aplikacja DIGICheck do analizy materiału audio,
  • solidne wykonanie, wysoka mobilność,
  • gwarancja 2 lata.

Sekcja analogowa:

  • Wejścia : 2 x XLR [2 x Mic/Line] symetryczne, wejście instrumentalne Hi-Z,
  • Wyjścia: 2 x XLR symetryczne i niezależne słuchawkowe,
  • Zakres dynamiki AD: 108 dB RMS nieważony, 111 dBA,
  • THD AD: < -100 dB [< 0.001 %]],
  • THD+N AD: < -98 dB [< 0.0012 %],
  • Przesłuchy AD: > 110 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy dla 0 dBFS: +12 dBu,
  • Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny]: 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz,
  • Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny]: 28 kHz - 200 kHz,
  • Wyjścia: 2 x XLR, symetryczne,
  • Wyjścia słuchawkowe: 2 x 1/4" TRS [Stereo], w interfejsie i dołączonej przejściówce,
  • Zakres dynamiki DA: 112 dB RMS nieważony, 115 dBA,
  • THD DA: < -104 dB [< 0.00063%],
  • THD+N DA: < -100 dB [< 0.001%],
  • Przesłuchy DA: > 110 dB,
  • Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia liniowe: +15 dBu,
  • Maksymalny poziom wyjściowy @ 0 dBFS wyjścia słuchawkowe: +8 dBu,
  • Częstotliwość próbkowania [zegar wewnętrzny]: 32, 44.1, 48, 64, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4, 192 kHz,
  • Częstotliwość próbkowania [zegar zewnętrzny]: 28 kHz - 200 kHz,
  • Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB: 5 Hz - 22 kHz [ 44.1 kHz ],
  • Pasmo przenoszenia AD/DA, -0.5 dB: 5 Hz - 34 kHz [ 96 kHz ],
  • Pasmo przenoszenia AD/DA, -1 dB: 5 Hz - 50 kHz [ 192 kHz ].

Sekcja cyfrowa:

  • Złącza cyfrowe: ADAT I/O, SPDIF I/O [optyczny],
  • MIDI: 1 x MIDI I/O [2 x 5-pin DIN], 16 kanałów,
  • Jitter: < 1 ns, ADAT in,
  • Jitter tłumienie: >30 dB [2.4 kHz].

Sterowniki:

  • Windows 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bitowe],
  • Apple Mac OS X 10.5 lub nowszy [Core Audio].