Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości,
pytania lub po prostu
nie
wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy.
[zasłonięte]@rockonpro.pl
Tel. 696-[zasłonięte]-356
Do wszystkich sprzedanych produktów
dołączamy fakturę VAT
Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej
firmie.
Zapraszamy
codziennie od poniedziałku do piątku w
godzinach 9:00 - 17:00
25-382
Kielce
ul. Skalista 52c
|
|
Niemiecka firma RME już od dawna wyznacza standardy w świecie
profesjonalnych interfejsów audio. Transparentne przetwarzanie sygnału
audio, stabilne sterowniki, praca na ultra-niskich latencjach, tryb
"stand alone" [bez włączania komputera] i wiele innych czynników
zadecydowały, że produkty RME zdobyły serca wielu realizatorów /
muzyków na całym świecie. Urządzenia te pracują w profesjonalnych
studiach nagraniowych, na wielkich scenach muzycznych, w filharmoniach,
teatrach, stacjach badawczych oraz wszędzie tam gdzie liczy się
stabilność, jakość i niezawodność. RME ma w swojej ofercie rozwiązania
audio na PCI, PCI-Expres, FireWire, USB i obsługują takie standardy
cyfrowe jak MADI, AES/EBU, ADAT, SPDIF.
Fireface UFX to nowy, flagowy produkt firmy RME. 60 kanałów audio
[analog, ADAT, SPDIF] , cyfrowo kontrolowane hi-endowe preampy [klasa
Micstasy], referencyjnej klasy układy konwertujące sygnał [technologia
z RME ADI-8QS] z dokładnością 24-bity / 192 kHz, wielofunkcyjny
wyświetlacz LCD, podwójne wyjście słuchawkowe z niezależną regulacją
wzmocnienia, rewolucyjny TotalMIX FX oraz możliwość rejestracji na
nośnikach pamięci flash / HDD sprawiają, że jest to najbardziej
uniwersalny i zarazem nowatorski interfejs audio na świecie.
Cechy charakterystyczne:
12 kanałów analogowych I/O,
referencyjne przetwarzanie audio
24-bity/192kHz, dynamika 118dBA,
4 referencyjne preampy mikrofonowe z
podwójnym przetwarzaniem AD,
złącze AES/EBU I/O,
2x ADAT I/O, SPDIF I/O [optyczny],
2x MIDI I/O,
port USB / Firewire do komunikacji z
komputerem,
3 wielofunkcyjne pokrętła, w tym
regulacja głośności na sumie,
możliwość rejestracji audio na pamięci
flash / HDD,
zaawansowana konsola TotalMix FX z
sekcją procesorów audio,
2 procesory DSP,
praca na ekstremalnie niskich latencjach
– 12 sampli!,
oprogramowanie do analizy audio -
DigiCheck,
made in Germany.
Dane Techniczne:
Sekcja Analogowa
Wejścia analogowe AD, 1-8:
Typ złącza: 6.3 mm TRS jack, symetryczne,
Stosunek sygnału do szumu [SNR]: 110 dB RMS nieważony, 113 dBA,
Pasmo przenoszenia @ 44.1 kHz, -0.1 dB: -0.1 dB: 5 Hz - 21.5 kHz,
Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 45.5 kHz,
Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 66.5 kHz,
THD: < -110 dB, < 0.00032 %,
THD+N: < -104 dB, < 0.00063 %,
Separacja kanałów: > 110 dB,
Ustawienia czułosci wejściowej: Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV,
Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ Lo Gain: +19 dBu,
Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu,
Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBV.
Wejścia mikrofonowe AD, 9-12:
Typ złącza: Combo - XLR, symetryczne,
Stosunek sygnału do szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważony, 115 dBA,
Zakres wzmocnienia: 65 dB,
Maksymalny poziom wejściowy, [Gain 0 dB]: +12 dBu,
Reszta specyfikacji taka sama jak wejściowych złączy TRS.
Wejścia instrumentalne AD, 9-12:
Typ złącza: Combo - TRS,: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne,
Stosunek sygnału do szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważony, 115 dBA,
Zakres wzmocnienia [Gain]: 55 dB.
Wyjścia analogowe DA, 1-2 Stereo Monitor:
Typ złącza: XLR, symetryczne,
Ustawienia poziomu wyjściowego: 24 dBu, Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV,
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ 24 dBu: +24 dBu,
Reszta specyfikacji taka sama jak złączy wyjściowych TRS [poniżej].
Wyjścia analogowe DA, 3-8
Typ złącza: 6.3 mm TRS jack, symetryczne,
Zakres dynamiki: 115 dB RMS nieważony, 118 dBA,
Pasmo przenoszenia @ 44.1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 22 kHz,
Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 34 kHz,
Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 50 kHz,
THD: -104 dB, < 0.00063 %,
THD+N: -100 dB, < 0.001 %,
Separacja kanałów: > 110 dB,
Impedancja wyjściowa: 75 Ohm,
Ustawienia poziomu wyjściowego: Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV,
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ Hi Gain: +19 dBuB,
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu,
Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBV.
Analogowe wyjścia słuchawkowe DA, 9-12 [z przodu]:
Typ złącza: 6.3 mm TRS jack stereofoniczny, niesymetryczne,
Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, ustawienie "High": +13 dBu,
Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, ustawienie "Low": +2 dBV,
Impedancja wyjściowa: 30 Ohm.
Sekcja Cyfrowa
AES/EBU
Typ złącza: XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie.
ADAT:
Typ złącza: ADAT, Toslink,
Ilość złączy: 2 wejściowe, 2 wyjściowe,
Tryb "Standard": 2 x 8 kanałów, 24-bity, maksymalnie do 48 kHz,
Tryb "Double Speed" [S/MUX]: 2 x 4 kanały, 24-bity, 88,2 kHz, 96 kHz,
Tryb "Quad Speed" [S/MUX4]: 2 x 2 kanały, 24-bity, maksymalnie do 192
kHz.
Word Clock:
Typ złącza: BNC, przełącznik terminacji wewnętrznej 75 Ohm.
Sterowniki:
Windows 7 / Vista / XP SP2 [ 32 & 64 bit ],
Apple Mac OS X 10.5 lub nowszy [ Core Audio ].
|