Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RME FIREFACE UFX interfejs USB/Firewire

10-03-2015, 21:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 990 zł     
Użytkownik alexut
numer aukcji: 5073060201
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 47   
Koniec: 10-03-2015 20:56:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablonA_4


Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, pytania lub po prostu nie wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy.

[zasłonięte]@rockonpro.pl

Tel. 696-[zasłonięte]-356


Do wszystkich sprzedanych produktów dołączamy fakturę VAT


Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej firmie.

Zapraszamy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
25-382 Kielce ul. Skalista 52c






Niemiecka firma RME już od dawna wyznacza standardy w świecie profesjonalnych interfejsów audio. Transparentne przetwarzanie sygnału audio, stabilne sterowniki, praca na ultra-niskich latencjach, tryb "stand alone" [bez włączania komputera] i wiele innych czynników zadecydowały, że produkty RME zdobyły serca wielu realizatorów / muzyków na całym świecie. Urządzenia te pracują w profesjonalnych studiach nagraniowych, na wielkich scenach muzycznych, w filharmoniach, teatrach, stacjach badawczych oraz wszędzie tam gdzie liczy się stabilność, jakość i niezawodność. RME ma w swojej ofercie rozwiązania audio na PCI, PCI-Expres, FireWire, USB i obsługują takie standardy cyfrowe jak MADI, AES/EBU, ADAT, SPDIF.

Fireface UFX to nowy, flagowy produkt firmy RME. 60 kanałów audio [analog, ADAT, SPDIF] , cyfrowo kontrolowane hi-endowe preampy [klasa Micstasy], referencyjnej klasy układy konwertujące sygnał [technologia z RME ADI-8QS] z dokładnością 24-bity / 192 kHz, wielofunkcyjny wyświetlacz LCD, podwójne wyjście słuchawkowe z niezależną regulacją wzmocnienia, rewolucyjny TotalMIX FX oraz możliwość rejestracji na nośnikach pamięci flash / HDD sprawiają, że jest to najbardziej uniwersalny i zarazem nowatorski interfejs audio na świecie.

Cechy charakterystyczne:

12 kanałów analogowych I/O,

referencyjne przetwarzanie audio 24-bity/192kHz, dynamika 118dBA,

4 referencyjne preampy mikrofonowe z podwójnym przetwarzaniem AD,

złącze AES/EBU I/O,

2x ADAT I/O, SPDIF I/O [optyczny],

2x MIDI I/O,

port USB / Firewire do komunikacji z komputerem,

3 wielofunkcyjne pokrętła, w tym regulacja głośności na sumie,

możliwość rejestracji audio na pamięci flash / HDD,

zaawansowana konsola TotalMix FX z sekcją procesorów audio,

2 procesory DSP,

praca na ekstremalnie niskich latencjach – 12 sampli!,

oprogramowanie do analizy audio - DigiCheck,

made in Germany.


Dane Techniczne:

Sekcja Analogowa

Wejścia analogowe AD, 1-8:

Typ złącza: 6.3 mm TRS jack, symetryczne,

Stosunek sygnału do szumu [SNR]: 110 dB RMS nieważony, 113 dBA,

Pasmo przenoszenia @ 44.1 kHz, -0.1 dB: -0.1 dB: 5 Hz - 21.5 kHz,

Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 45.5 kHz,

Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 66.5 kHz,

THD: < -110 dB, < 0.00032 %,

THD+N: < -104 dB, < 0.00063 %,

Separacja kanałów: > 110 dB,

Ustawienia czułosci wejściowej: Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV,

Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ Lo Gain: +19 dBu,

Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu,

Poziom wejściowy dla 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBV.

Wejścia mikrofonowe AD, 9-12:

Typ złącza: Combo - XLR, symetryczne,

Stosunek sygnału do szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważony, 115 dBA,

Zakres wzmocnienia: 65 dB,

Maksymalny poziom wejściowy, [Gain 0 dB]: +12 dBu,

Reszta specyfikacji taka sama jak wejściowych złączy TRS.

Wejścia instrumentalne AD, 9-12:

Typ złącza: Combo - TRS,: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne,

Stosunek sygnału do szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważony, 115 dBA,

Zakres wzmocnienia [Gain]: 55 dB.

Wyjścia analogowe DA, 1-2 Stereo Monitor:

Typ złącza: XLR, symetryczne,

Ustawienia poziomu wyjściowego: 24 dBu, Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV,

Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ 24 dBu: +24 dBu,

Reszta specyfikacji taka sama jak złączy wyjściowych TRS [poniżej].

Wyjścia analogowe DA, 3-8

Typ złącza: 6.3 mm TRS jack, symetryczne,

Zakres dynamiki: 115 dB RMS nieważony, 118 dBA,

Pasmo przenoszenia @ 44.1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 22 kHz,

Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz - 34 kHz,

Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 5 Hz - 50 kHz,

THD: -104 dB, < 0.00063 %,

THD+N: -100 dB, < 0.001 %,

Separacja kanałów: > 110 dB,

Impedancja wyjściowa: 75 Ohm,

Ustawienia poziomu wyjściowego: Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV,

Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ Hi Gain: +19 dBuB,

Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ +4 dBu: +13 dBu,

Poziom wyjściowy dla 0 dBFS @ -10 dBV: +2 dBV.

Analogowe wyjścia słuchawkowe DA, 9-12 [z przodu]:

Typ złącza: 6.3 mm TRS jack stereofoniczny, niesymetryczne,

Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, ustawienie "High": +13 dBu,

Maksymalny poziom wyjściowy przy 0 dBFS, ustawienie "Low": +2 dBV,

Impedancja wyjściowa: 30 Ohm.

Sekcja Cyfrowa

AES/EBU

Typ złącza: XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie.

ADAT:

Typ złącza: ADAT, Toslink,

Ilość złączy: 2 wejściowe, 2 wyjściowe,

Tryb "Standard": 2 x 8 kanałów, 24-bity, maksymalnie do 48 kHz,

Tryb "Double Speed" [S/MUX]: 2 x 4 kanały, 24-bity, 88,2 kHz, 96 kHz,

Tryb "Quad Speed" [S/MUX4]: 2 x 2 kanały, 24-bity, maksymalnie do 192 kHz.

Word Clock:

Typ złącza: BNC, przełącznik terminacji wewnętrznej 75 Ohm.

Sterowniki:

Windows 7 / Vista / XP SP2 [ 32 & 64 bit ],

Apple Mac OS X 10.5 lub nowszy [ Core Audio ].





DPD
emeil to us