Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RME Fireface 400 - 3 lata gwarancji - Wawa

29-01-2012, 15:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3 999 zł     
Użytkownik audiokompro
numer aukcji: 2076002175
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 18   
Koniec: 29-01-2012 15:31:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Audiokom - Home Recording & Pro-Audio Solutions


Zajmujemy się sprzedażą sprzętu oraz elektronicznych instrumentów muzycznych dla domowych i profesjonalnych studiów nagrań. Dodatkowo produkujemy wysokiej klasy okablowanie, a także prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.


Oferujemy


- Przedłużoną gwarancję o rok na wszystkie produkty
- Dostarczamy osobiście sprzęt do domu lub studio w Warszawie
- Wszystkie paczki wysyłane od nas na terenie Polski - są bezpłatne
- W razie awarii sami dbamy o przewiezienie sprzętu do serwisu


Interface RME Fireface 400


Fireface 400 jest jedynym interfejsem w swojej klasie wyposażonym w funkcję aktywnej redukcji jittera, możliwość pracy w charakterze samodzielnego, nie połączonego z komputerem urządzenia, dającego dostęp do wszystkich funkcji kontrolnych bezpośrednio z poziomu panelu czołowego, dysponującym niezwykle elastycznym zestawem wejść i wyjść profesjonalnej jakości oraz niedoścignioną, 648-kanałową matrycą/routerem pracującym z częstotliwościami próbkowania równymi maks. 192 kHz.


Jak zawsze, urządzenie firmy RME dysponuje zaskakującą liczbą funkcji i możliwości, wśród których znajdziemy:

- 2 sterowane cyfrowo przedwzmacniacze mikrofonowe klasy high-end
- 2 symetryczne wejścia uniwersalne dla sygnałów liniowych i instrumentalnych
- technologię SteadyClock umożliwiającą maksymalną redukcję jittera i odświeżanie zegara
- możliwość pracy bez połączenia z komputerem i sterowania z pomocą obrotowego enkodera i wyświetlacza
- 54-poziomowy, sprzętowy miernik poziomów Peak/RMS
- pełną mobilność dzięki zasilaniu pobieranemu z szyny komputera
- oprogramowanie DIGICheck zawierające unikalny miernik RME i narzędzie analizy sygnałów
- TotalMix: 648-kanałowy mikser pracujący z 42-bitową rozdzielczością wewnętrzną


Bazujący na procesorze DSP mikser TotalMix pozwala na w pełni niezależne komutowanie i miksowanie sygnałów pochodzących z wszystkich 18 kanałów wejściowych i wyjściowych do wszystkich 18 wyjść fizycznych. Można ponadto stworzyć do 9 całkowicie niezależnych sub-miksów stereo, które dają bezkonkurencyjne możliwości monitoringu. Unikalne cechy miksera to: możliwość kopiowania i wklejania ustawień, grupowanie i przeprowadzanie operacji na suwakach podgrup na grupach oraz niespotykane okno Matrix. Parametry miksera można kontrolować z pomocą komunikatów MIDI nawet podczas pracy w charakterze samodzielnego urządzenia. Ponadto, wewnętrzny układ DSP oblicza poziomy RMS i Peak dla wszystkich 54 kanałów audio bez zbędnego zatrudniania procesora głównego komputera.


Listę możliwości urządzenia uzupełniają wejście i wyjście WordClock [BNC] oraz 2 wejścia i wyjścia MIDI mieszczące się na dodatkowym kablu [DIN, 5-pin], dzięki którym Fireface 400 staje się kompletnym systemem audio bardzo wysokiej jakości.


Fireface 400 świetnie sprawdzi się jako przenośne urządzenie typu „wszystko w jednym” dzięki szerokim możliwościom współpracy z najróżniejszymi typami zasilania. Dołączony zasilacz akceptuje napięcia zasilające z przedziału 100 - 240 V, przez co interfejs może pracować w dowolnym miejscu na świecie. Ponadto, dzięki przełącznikowi ulokowanemu na płycie tylnej, można zmusić interfejs do pracy z zasilaniem pobieranym bezpośrednio z portu FireWire. W celu uniknięcia potencjalnych problemów, zarówno układy zasilania, jak i układy zabezpieczające współpracujące z portem FireWire zostały specjalnie zaprojektowane i przeszły długotrwałe testy.


Wejścia i wyjścia analogowe


8 wejść i wyjść [symetrycznych, wyjście 7/8 niesymetryczne] z programowo sterowanymi przełącznikami poziomów referencyjnych [-10 dBV, +4 dBu, Lo/HiGain], które w domenie analogowej zostały zrealizowane na elementach dyskretnych gwarantują najwyższą dynamikę i bezkompromisową jakość. Na płycie czołowej Fireface 400 ulokowano 2 symetryczne wejścia mikrofonowe z poziomem wejściowym sterowanym cyfrowo i indywidualnie załączanym zasilaniem Phantom +48V, wykonane na złączach Combo [XLR/TRS] firmy Neutrik. Wejścia te mogą być również wykorzystywane jako dodatkowe wejścia liniowe. Wbudowane przedwzmacniacze dysponują maksymalnym wzmocnieniem równym 65 dB regulowanym w zakresie 55 dB ze skokiem równym 1 dB. Wybitne parametry szumowe uzyskiwane przy małych wartościach wzmocnienia oraz ekstremalnie mały poziom zniekształceń harmonicznych pozwala przedwzmacniaczom z powodzeniem konkurować z profesjonalnymi przedwzmacniaczami studyjnymi, których cena wielokrotnie przekracza cenę całego interfejsu Fireface 400. Co ważne, ustawienia wszystkich poziomów są w 100% powtarzalne i mogą być w niezwykle wygodny sposób sterowane programowo.


Wejścia 3 i 4 to niezwykle elastyczne, symetryczne wejścia uniwersalne. Po pierwsze, funkcjonują one w identyczny sposób jak wejścia 5 - 8 znajdujące się na płycie tylnej i mogą być skonfigurowane do współpracy z sygnałami o standardowych poziomach studyjnych [+4 dBu, LoGain]. Ponadto impedancja wejściowa może być przełączana pomiędzy 10 kOhm [dla sygnałów o poziomie liniowym] a 470 kOhm [sygnały instrumentalne]. Dodatkowo istnieje możliwość wzmocnienia sygnałów trafiających do tych wejść o maks. 18 dB w krokach równych 0,5 dB. Nie ma zatem sygnału, dla którego nie dałoby się perfekcyjnie skonfigurować tych wejść.


Wejścia 5 - 8 ulokowane na płycie tylnej pracują z poziomami -10 dBV, +4 dBu i LoGain, które można wybrać w oknie ustawień. Pełne wysterowanie w dziedzinie cyfrowej uzyskuje się odpowiednio dla sygnałów o poziomach: +2 dBV, +13 dBu i +19 dBu. Identycznie sytuacja wygląda w przypadku symetrycznych wyjść analogowych 1 - 6 znajdujących się na płycie tylnej. Wyjście słuchawkowe, przypisane do kanałów 7/8 oferuje wysoki poziom głośności podczas współpracy ze słuchawkami niskoimpedancyjnymi. Ponadto wszystkie wyjścia mogą pracować jako wyjścia monitorowe z wykorzystaniem funkcji ASIO Direct Monitoring.


Wejścia i wyjścia cyfrowe


Optyczne wejścia i wyjścia ADAT pozwalają na podłączenie dodatkowych procesorów efektów, mikserów lub zewnętrznych przetworników. Wszystkie kanały ADAT są dostępne jednocześnie razem z kanałami analogowymi, dzięki czemu - wykorzystując dodatkowy konwerter ADI-8 DS lub przedwzmacniacz OctaMic D - zyskujemy dostęp do 16 analogowych kanałów wejściowych i wyjściowych [12 przy częstotliwości próbkowania 96 kHz]. Koaksjalne złącze S/PDIF, które jest w pełni kompatybilne również z formatem AES/EBU [podobnie, jak w innych urządzeniach RME] może pracować z częstotliwościami próbkowania do 192 kHz. Oznacza to, że przy tej częstotliwości próbkowania użytkownik ma bezpośredni dostęp do 8 analogowych i dwóch cyfrowych wejść i wyjść audio. Sygnał w formacie S/PDIF jest również dostępny na wejściu i wyjściu optycznym i - co jest ewenementem w skali światowej - można tu również pracować z częstotliwością próbkowania równą 192 kHz.


Cechy


Dzięki wewnętrznej pamięci Flash wszystkie ustawienia, w tym ustawienia miksera TotalMix są wczytywane w momencie uruchamiania interfejsu. Fireface 400 może zatem być konfigurowany i używany jako samodzielne urządzenie nie podłączone do komputera. W tym wypadku może m.in. pracować jako: submikser, przetwornik A/D i D/A, mikser słuchawkowy, konwerter formatów, przedwzmacniacz instrumentalny lub mikrofonowy, mikser monitorowy i wiele innych.


Interfejs Fireface 400 został wyposażony w unikalną technologię SteadyClock przeznaczoną do sprawowania kontroli nad zegarem i synchronizacją. Dzięki niej urządzenie może służyć jako źródło referencyjnego sygnału zegarowego dla całego studia. Technologia SteadyClock odświeża sygnały zegarowe, usuwa jitter oraz dba o optymalną jakość konwersji gwarantując wyśmienitą jakość dźwięku całkowicie niezależną od jakości zegara referencyjnego.


SteadyClock pozwala ponadto na swobodną kontrolę częstotliwości próbkowania. W ustawieniach zawarto możliwość bezpośredniego wyboru najczęściej wykorzystywanych częstotliwości próbkowania w świecie audio i wideo. Dodatkowo, z pomocą dwóch suwaków można płynnie zmieniać częstotliwość próbkowania w czasie rzeczywistym w zakresie +/-4% i +/-0,4%.


Fireface 400 korzysta z własnej technologii FireWire firmy RME, która została zoptymalizowana pod kątem zastosowań audio [RME jest firmą, która nie korzysta z obcych rozwiązań w zakresie transmisji sygnałów audio przez złącze FireWire]. Pożądane minimum zapasu mocy, specjalne adaptacje sprzętowe wykonane pod kątem sygnałów audio oraz nowa koncepcja bufora niskiej latencji pozwalają uzyskać niezwykłą wydajność i kompatybilność niespotykaną dotąd w urządzeniach FireWire. Do najważniejszych cech należy zaliczyć zmianę opóźnień w mniej wymagających operacjach, możliwość zmniejszenia opóźnień aż do 1 ms oraz natychmiastową reakcję na zmiany częstotliwości próbkowania. Co ważne, interfejs nie jest urządzeniem zamkniętym, dzięki czemu poprzez update pamięci Flash możliwe jest dodawanie kolejnych modyfikacji, optymalizacji i nowych funkcji.


Fireface 400 dysponuje również drugim portem FireWire pozwalającym na pracę w charakterze huba. Dzięki temu do jednego portu FireWire można podłączyć kilka urządzeń pracujących równolegle.


Dodatkowe informacje


- bezpłatna dostawa do domu lub studio w Warszawie
- bezpłatna wysyłka kurierem na terenie Polski
- 3 lata gwarancji
- serwis door-to-door

- sprzęt jest fabrycznie zapakowany

Zapytaj także o inny sprzęt, kable lub serwis


- tel.: 503.963.579
- [zasłonięte]@audiokom.pl
- www.audiokom.pl
- www.facebook.com/Audiokom