Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, pytania lub po prostu
nie
wiesz jaki sprzęt wybrać, skontaktuj się z nami, a na pewno pomożemy.
[zasłonięte]@rockonpro.pl
Do wszystkich sprzedanych produktów
dołączamy fakturę VAT
Zakupiony sprzęt można odebrać osobiście w naszej
firmie.
Zapraszamy
codziennie od poniedziałku do piątku w
godzinach 9:00 - 17:00
Kielce
ul. Skalista 52c
|
![](http://www.rockonpro.pl/allegro/images/mid_bg_01.jpg) |
Niemiecka
firma już od dawna wyznaczała standardy w świecie profesjonalnych
interfejsów audio. Najpierw był Multiface jako pierwszy
profesjonalny, naprawdę się liczący interfejs przenośny audio. Potem
przyszła kolej na interfejsy wykorzystujące protokół
FireWire: Fireface 800 oraz Fireface 400. Zdobyły one uznanie całego
muzycznego świata do tego stopnia, że do dziś są najlepiej
sprzedającymi się na tle konkurencji systemami audio. Są wykorzystywane
w studiach na całym świecie. Również na scenie muzycy
chętnie używają tego sprzętu ze względu na wzorcową stabilność
sterowników oraz możliwość używania interfejsu bez komputera
[stand-alone].
Swoją niebywałą popularność zawdzięczają również
perfekcyjnemu wykonaniu, wysokiej klasy konwerterom oraz niesłychanie
stabilnym sterownikom. Nie ma znaczenia czy jest to FireWire, PCI,
PCI-Express czy Express Card, tam gdzie inne producenci nie dają rady
firma RME udowadnia, że można stworzyć interfejs "idealny". Tym razem
przyszedł czas na interfejs typu "desktop" w wersji USB - BABYFACE.
To niepozorne urządzenie o wdzięcznie brzmiącej nazwie to przenośny,
solidnie wykonany, wysokiej klasy interfejs audio 24-bity / 192 kHz
wyposażony w 2 przedwzmacniacze mikrofonowe [Phantom 48V], wejście
instrumentalne Hi-Z, złącza ADAT, MIDI oraz wyjścia słuchawkowe. Uwagę
zwraca całkowicie zmieniona aplikacja TotalMix umożliwiająca sterowanie
całym urządzeniem jak również procesorami efektów
wbudowanymi w Babyface'a. Użytkownik ma do dyspozycji między innymi
3-zakresowy equalizer, reverb oraz delay. Wszystkie te efekty włącznie
z equalizacją oraz kontrolkami poziomów przeliczane są przez
wewnętrzny procesor DSP Babyface'a.
RME Babyface zbudowany został w oparciu o technologię Hammerfall USB
zastosowaną pierwszy raz w Fireface UC - pierwszym interfejsie na
świecie pracującym z rekordowo niską latencją. Identyczną wydajność
oferuje RME Babyface co przy kompaktowych rozmiarach sprawia, że jest
najbardziej niezawodnym i mobilnym interfejsem na świecie. Jest
świetnym wyborem zarówno na scenę jak i do domowego /
mobilnego studia. Jego referencyjne parametry soniczne z pewnością
zwrócą uwagę tych muzyków /
producentów, którzy cenią sobie jakość.
Do tej pory standard USB uważany był za nieprofesjonalny, ponieważ
wszystkie dotychczasowe, wielokanałowe interfejsy audio miały problemy
z pracą na niskich latencjach czego efektem były trzaski lub całkowita
utrata synchronizacji. RME zmienia tę postać rzeczy. Nie dość, że nowe
interfejsy USB [Fireface UFX, Fireface UC, Babyface] pracują na
minimalnych latencjach to ich osiągi w tym zakresie zbliżają się do
wydajności wewnętrznych kart dźwiękowych dedykowanych magistrali PCI
lub PCI-Express. Tego jeszcze nie było i jest to kolejna bariera,
którą łamie RME.
Firma RME słynie z nowatorskich rozwiązań oraz z faktu projektowania
swoich własnych chipsetów [USB, FireWire] montowanych
wewnątrz interfejsów audio tego niemieckiego producenta. RME
BABYFACE nie jest tu wyjątkiem. Producent zastosował tu zaprojektowany
przez inżynierów RME chipset USB pozwalający na stabilną
komunikację z komputerem z wykorzystaniem magistrali USB. Tam gdzie
inni producenci kart stosują tanie układy innych
podwykonawców, RME montuje swoje rozwiązania dzięki czemu
praca na minimalnych latencjach zarezerwowanych dotychczas dla
wewnętrznych kart RME staje się możliwa!
Oprócz funkcji interfejsu audio Babyface może być używany
jako klasyczny kontroler monitorów odsłuchowych w studiu.
Duże eleganckie pokrętło oraz dwa przyciski funkcyjne umożliwiają
kontrolę wszystkich istotnych parametrów. Za ich pomocą
można sterować np. głośnością na sumie, zapisywać i przywoływać jej
ustawienia referencyjne jak również kontrolować poziomy
wejściowe opisywanego interfejsu audio.
2 analogowe wejścia XLR,
2 analogowe wyjścia XLR,
2 cyfrowo sterowane preampy mikrofonowe klasy Hi-End,
2 niezależne wyjścia słuchawkowe / liniowe,
wejście instrumentalne Hi-Z do podłączenia np. gitary,
w sumie 10 wejść / 12 wyjść,
8 kanałowe, cyfrowe złącze ADAT dla sygnałów
wejściowych i wyjściowych,
wejście / wyjście SPDIF,
wejście / wyjście MIDI,
wysokiej klasy przetwarzanie AD/DA, 24-bity / 192kHz,
dynamika: 115 dBA,
sensacyjnie niska 1 ms latencja - zbliżona do kart PCI,
PCI-E,
całkowicie nowy wewnętrzny mikser oparty o DSP karty -
TotalMix FX,
technologia "SteadyClock" dla minimalizacji zniekształceń
cyfrowych,
współpraca z sygnałami symetrycznymi i
niesymetrycznymi,
możliwość pobierania zasilania bezpośrednio z szyny USB,
TotalMix FX, Hi-Endowy mikser z efektami na pokładzie -
wszystko przeliczane przez DSP Babyface'a,
port USB 2.0 do komunikacji z komputerem,
aplikacja DIGICheck do analizy materiału audio,
solidne wykonanie, wysoka mobilność,
|