ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]08193 |
Wymiar: |
14.5x20.5cm |
Nr wydania: |
1 |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
182 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,26 kg |
Indeks: |
525[zasłonięte]01449KS |
Rok wydania: |
2010 |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Wydawca: |
PWE |
Autor: |
Rivkin Steve |
Opis książki
Podtytuł: Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Repositioning. The new battle for your mind
Autorzy – Jack Trout i Steve Rivkin – wybitni eksperci w dziedzinie marketingu – podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.
Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.