Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RISING TIDE Davis Dyer, Frederick Dalzell

26-10-2014, 0:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 183.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643354171
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 00:19:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68275, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22753, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46767, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13914, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47600, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>68275, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22753, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46767, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13914, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>47600

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Rising Tide: Lessons from 165 Years of Brand Building at Procter & Gamble: Lessons from 165 Years of Brand Building at Procter and Gamble

RISING TIDE Davis Dyer, Frederick Dalzell

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Davis Dyer, Frederick Dalzell, Rowena Olegario
Language: English
Publisher: Harvard Business School Press
Publication Date: 1 Jun 2004
Dimensions: 16.8 x 3.3 x 24.3 cm
Format: Hardcover
Pages: 400
Condition: NEW
Product_ID: 1591C91474

 

 

This work features the history of brand innovation at Procter & Gamble, one of the most successful consumer goods companies in the world. A fascinating history of household brands from Ivory to Crest, and Pringles to Cascade, this book unlocks the secrets of longtime success of dozens of superstar brands that we've grown accustomed to choosing for decades. It offers practical advice. Case study sections offer lessons in: business reinvention, building new markets and capabilities, leadership transformation, brand excellence, and general management.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BRAND PORTFOLIO STRATEGY David Aaker

 COMPETITIVE ADVANTAGE Michael Porter

 THE 4-HOUR BODY Timothy Ferriss

 WHAT CHINESE WANT Tom Doctoroff

 THE REAL THING Constance Hays