Proszę o kontakt wyłącznie pod me.how.s( )gmail.com lub pod numerem 510 [zasłonięte] 255.
Rama: Ridley Tiger 2003 Easton ELITE 20 cali
Widelec: Marzocchi Bomber MX Comp 2004 sprężyna+powietrze, reg. twardości przez ciśnienie, tłum. odbicia wewnętrznie
Stery: FSA zintegrowane, były z ramą
Korby: Truvativ Stylo 175mm 22-32-44
Wkład suportu: Truvativ Giga Pipe Team SL ISIS Drive
Przerzutka przód: Shimano Alivio
Przerzutka tył: Shimano XT RD-M739
Kaseta: Shimano XT CS-M737 z aluminiowym pająkiem 11-28 8 biegów
Łańcuch: Shimano XTR/XT CN-IG90
Manetki: Shimano XT SL-M748 8 biegów
Hamulec przód: Hayes Nine , tarcza Shimano XT 180mm
Hamulec tył: Avid mechaniczny z tarczą od Hayesa 160mm, tarcza Avid też jest
Klamka: Shimano XT BL-M[zasłonięte] 770 20 Servo Wave
Mostek: Profile Stiffy
Kierownica: Amoeba cieniowana
Rogi: Amoeba lekko przycięte
Chwyty: Ritchey
Wspornik siodła: Ritchey PRO
Siodło: Selle Italia skórzane, raczej nie za miękkie
Pedały: Shimano PD-M520
Piasty: Shimano XT 32 otw. tarcze na 6 śrub
Obręcze: Sun Rims SUB IV masa poniżej 400gr.
Szprychy: Mach1 nierdzewne, niecieniowane
Opony: Ritchey ExcaVader WCS 1.9 zwijane
Koszyk: Elite
Waga: 11,8kg
Rower jest sztywny, niezawodny niezależnie od warunków, lekko toczący się, pewny na zjazdach i możliwie lekki.
Bardzo mało używany. Napęd niezużyty, łańcuch nienaciągnięty, w większości komponenty są jak nowe.
Rama pochodzi z Belgii, Ridley produkuje jedne z najbardziej wyrafinowanych na świecie rowerów. Zbudowana na rurach EASTON ELITE, bardzo lekka i sztywna, ręcznie malowana, pokryta oryginalnie specjalnym bezbarwnym lakierem zabezpieczającym przed uszkodzeniami i utratą koloru, który na żywo jest dużo atrakcyjniejszy niż na zdjęciach.
Przerzutka z tyłu wraz z kasetą i łańcuchem to jest legenda, pochodzi z 1998 roku, kiedy części z wyczynowych grup shimano oferowały niespotykaną odporność na ostre traktowanie i długowieczność. Udało mi się znaleźć nową na allegro w 2004 roku. Napęd jest ośmiobiegowy, bardziej odporny na błoto niż systemy z cieńszymi łańcuchami.
Najdłuższą historię mają: siodło, kierownica i rogi, przełożyłem te części z poprzedniego roweru.
Opony to najwyższy model Ritchey, World Championship Series, gęsty oplot, małe opory toczenia, mała waga i doskonała przyczepność. Jeżeli zamierzasz trenować również na szosie, albo szukasz roweru do miasta, mam również opony typu slick Specialized FatBoy 1,25.
Więcej zdjęć dla zainteresowanych na maila.
Propozycje cenowe jak i pytania można przesyłać pod adres me.how.s( )gmail.com
Jestem także pod numerem 510 [zasłonięte] 255