Przedmiotem aukcji jest:
RICOH Aficio SP C240SF, 16ppm, sieć, GDI, drukarka, kopiarka, dupleks, fax, skan
Przedmiot jest 100% nowy.
Specyfikacja techniczna:
Pobierz ulotkę w pdf» |
|
Podstawowe funkcje urządzenia | - drukarka
- Kopiarka
- Skaner
- Faks
|
Technologia druku | Laserowa |
Maks. rozmiar nośnika | A4 |
Maksymalna szybkość druku (mono) | 16 str./min. |
Druk w kolorze | Tak |
Maksymalna szybkość druku (kolor) | 16 str./min. |
Zainstalowana pamięć | 256 MB |
Obsługiwane języki drukarek | GDI |
Rozdzielczość w poziomie (mono) | 2400 dpi |
Rozdzielczość w pionie (mono) | 600 dpi |
Rozdzielczość w poziomie (kolor) | 2400 dpi |
Rozdzielczość w pionie (kolor) | 600 dpi |
Gramatura papieru | 60-160 g/m2 |
Pojemność podajnika papieru | 251 szt. |
Pojemność podajnika dokumentów | 35 szt. |
Pojemność tacy odbiorczej | 150 szt. |
Obsługiwane nośniki | |
Obsługiwane systemy operacyjne | - Microsoft Windows XP
- Microsoft Windows Vista
- Microsoft Windows 7
- Microsoft Windows 2003 Server
- Microsoft Windows 2008 Server
- MAC OS Xv10.3 lub nowsza
|
Typ skanera | Płaska |
Optyczna rozdzielczość skanowania | 1200 x 1200 dpi |
Skalowanie | 25-400 % |
Złącze zewnętrzne | - 1 x USB 2.0
- 1x RJ-45 (FastEthernet 10/100)
- 1 x PictBridge
|
Zainstalowane opcje | - Podajnik na 250 arkuszy
- Podajnik ręczny na 1 arkusz
- ADF (automatyczny podajnik dokumentów) pojemność: 35 arkuszy
- Tacka odbiorcza na 150 arkuszy (wydrukiem do dołu)
|
Typ modemu | ITU-T G3 |
Szybkość wysyłania danych (Upstream) | 33,6 kB/s |
Tryby korekcji błędów | |
Zawartość zestawu | Tonery startowe (czarny/cyan/magenta/yellow) na ok. 1000 str. |
Szerokość | 420 mm |
Głębokość | 493 mm |
Wysokość | 476 mm |
Masa netto | 30 kg |
Więcej informacji | www.ricoh.pl |
Gwarancja producenta 12 msc
PN SYSTEMOWY: ON[zasłonięte]66605
PN PRODUKTU: 406875Producent: Ricoh
Pamiętaj, że kupujesz przedmiot opisany powyżej. Nie gwarantujemy, iż zdjęcia przedstawiają w 100% dany produkt, gdyż otrzymujemy je bezpośrednio od producenta. W przypadku konieczności przesunięcia między magazynowego zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu dostawy do 4 dni.
PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY, GDYŻ ZŁOŻONYCH OFERT NIE ODWOŁUJEMY
Wszystkie oferowane produkty są objęte gwarancją producenta. Szczegóły znajdą Państwo w opisie aukcji. Osobom fizycznym wystawiamy paragon fiskalny, natomiast firmom fakturę VAT.
Dane niezbędne do wystawienia faktury prosimy dostarczyć drogą mailową lub za pośrednictwem formularza dostawy (FOD)
WYGODA ZAKUPÓW
Zamawiasz przez internet
Zakupy otrzymujesz do domu lub
Oszczędzając pieniądze odbierasz osobiście
W jednym z naszych punktów odbiorów osobistych
Zapytania dotyczące produktu oraz terminu możliwości odbioru prosimy kierować do centrali.
Wybierając tą opcję wybierz w formularzu FOD, odbiór osobisty,
a w Wiadomości dla Sprzedawcy proszę wskazać miejsce - miasto gdzie chcesz odebrać swoje zakupy.
| | Grupa Onyks - Centrala ul. Piłsudskiego 37 10-577 Olsztyn @: [zasłonięte]@grupaonyks.pl tel. 89[zasłonięte]543-09, 790-[zasłonięte]-701 | | | Grupa Onyks - Gniezno Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Roosevelta 39B 62-200 Gniezno tel. 601-[zasłonięte]-291 | | | Grupa Onyks - Jawor Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Grunwaldzka 17 59-400 Jawor tel. 768-[zasłonięte]-367 , 510-[zasłonięte]-041 |
| | Grupa Onyks - Strzegom Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Rynek 28/29 58-150 Strzegom tel. 508-[zasłonięte]-222 | | | Grupa Onyks - Myszyniec Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Plac Wolności 38 07-430 Myszyniec tel. 22[zasłonięte]772-13 , 505-[zasłonięte]-381 | | | Grupa Onyks - Kraśnik Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Lubelska 18 23-200 Kraśnik tel. 81[zasłonięte]825-16 |
| | Grupa Onyks - Węgorzewo Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Kraszewskiego 2D 11-600 Węgorzewo tel. 87[zasłonięte]427-37, 602-[zasłonięte]-591 | | | Grupa Onyks - Wyszków Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. S. Okrzei 63F 07-200 Wyszków tel. 600-[zasłonięte]-022 | | | Grupa Onyks - Świdnica Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. M. Kopernika 34 58-100 Świdnica tel. 605-[zasłonięte]-706 |
| | Grupa Onyks - Bartoszyce Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Kętrzyńska 21 11-200 Bartoszyce tel. 609-[zasłonięte]-141, 89[zasłonięte]762-16 | | | Grupa Onyks - Świebodzin Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Łużycka 25 66-200 Świebodzin tel. 684-[zasłonięte]-255 | | | Grupa Onyks - Łomża Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Stary Rynek 10 18-400 Łomża tel. 501-[zasłonięte]-693 |
| | Grupa Onyks - Szubin Partner OCSN OnyksHelp.pl ul. Nakielska 8 89-200 Szubin tel. 523-[zasłonięte]-087, 525-[zasłonięte]-722 | | |
| | |
|
REGULAMIN NASZYCH AUKCJI
1.Do każdego zakupu otrzymujesz paragon, a na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
2.Komentarz do transakcji wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego.
3.Na wpłatę czekamy 10 dni, po upływie tego terminu zwracam się do Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy stosowny komentarz.
4.Zakupione przedmioty wysyłamy w terminie podanym w aukcji. Warunkiem wysyłki jest zaksięgowanie wpłaty na koncie.
5.Po zalicytowaniu przedmiotu Poprosimy o e-mail z adresem do wysyłki jeśli adres jest inny niż podany w Allegro.
6.Wszystkie informacje dotyczące przedmiotu zawarte są w opisie aukcji, dlatego też proszę o przemyślane decyzje.
7. Reklamacje i zwroty
Jeśli towar będzie uszkodzony przysługują Państwu wszelkie prawa do wymiany towaru na nowy, wolny od wad lub zwrotu pieniędzy.
- W celu złożenia reklamacji, nabywca powinien skontaktować się mailowo lub telefonicznie ze sprzedawcą.
- Reklamowany towar, kupujący dostarcza do sprzedawcy na swój koszt.
Jeżeli reklamacja będzie zasadna, koszt dostawy zostanie zwrócony.
- Do paczki bardzo proszę o dołączenie oryginału dokumentu zakupu, w przypadku klientów indywidualnych PARAGON FISKALNY lub kopia faktury w przypadku firm.
Klient – Konsument Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia składając stosowne oświadczenie na piśmie. Korzystając z w/w uprawnienia Kupujący będący Konsumentem w rozumieniu Ustawy, zobowiązany jest powiadomić Sprzedającego w formie pisemnej z zachowaniem terminu 10 dni od daty otrzymania produktu. Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku naruszenia jego jakości oraz uszkodzenia. Zwracany towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym. Wraz z towarem proszę przesłać oryginał dowodu zakupu (paragon lub fakturę VAT). Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Zwrot należy uzgodnić e-mailem [zasłonięte]@onyks.org lub telefonicznie 89[zasłonięte]543-09. W razie skutecznego odstąpienia od umowy zwrot uiszczonych przez Kupującego pieniędzy tytułem ceny nastąpi niezwłocznie, z tym, że nie później niż w terminie 14 dni.
Polityka prywatności
Niniejsza Polityka prywatności dotyczy wszystkich Produktów oferowanych przez serwis allegro na koncie www_onyks24_pl i jest skierowana do Klientów Grupy Onyks robiących zakupy przez serwis aukcyjny allegro.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszej Polityki prywatności prosimy kontaktować się ze obsługą Klienta pod adresem Grupa Onyks ul. Piłsudskiego 37, 10-577 Olsztyn lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: [zasłonięte]@onyks.org
Dane zbierane podczas rejestracji
1. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje swoje dane dobrowolnie.
2. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer identyfikacji podatkowej (NIP), adres e-mail, telefon kontaktowy
Wykorzystywanie danych przez sprzedawcę Grupa Onyks
1. Dane zbierane podczas transakcji zakupu są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienie tj. podczas wypisywania dokumentów sprzedaży, wysyłki i płatności za złożone zamówienie.
2. Dane Klienta udostępniane są innym podmiotom, takim jak firmy kurierskie, operatorom płatności, ubezpieczyciele, w celu realizacji zamówienia.
3. Dane Klienta są udostępniane Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych oraz organom ścigania i organom wymiaru sprawiedliwości na mocy przepisów prawa.
Zmiana danych
1. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, zaniechania przetwarzania, usunięcia danych osobowych, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Pozostałe prawa i obowiązki Klienta w zakresie danych osobowych określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami).
2. Zmianie nie podlegają dane użyte do transakcji zakupu, gdyż są one częścią dokumentu księgowego, oraz dane zbierane automatycznie.