Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rhino 5.0 (ML, WIN, BOX) + V-Ray 2.0 dla Rhino

10-05-2015, 14:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 119 zł     
Użytkownik viasoft-pl
numer aukcji: 5255765211
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 48   
Koniec: 10-05-2015 14:17:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX, Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

   42[zasłonięte]203-12

  607-[zasłonięte]-759

 - [zasłonięte]@viasoft.pl

 - 301474

Konto mBank:

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376
NA TERENIE POLSKI:


Kurier DPD - 0zł

Email ( licencje) - 0zł
-  Po wylicytowaniu przedmiotu prześlij dokładne dane do wysyłki i faktury

-  W przypadku licencji elektronicznych prześlij dokładne dane do rejestracji klucza.

Aukcja obejmuje

-
program Rhino 5.0 Win BOX
- V-Ray 2.0 dla Rhino + dongle USB

Rhinoceros®, w skrócie nazywany "Rhino", jest w pełni profesjonalnym programem do modelowania 3d, który opiera się na geometrii NURBS*.

Rhino jest łatwy w obsłudze, bardzo precyzyjny i potrafi stworzyć dowolne kształty. Dlatego korzystają z niego dziesiątki tysięcy projektantów, architektów, inżynierów, jubilerów i artystów. Rhino znajduje zastosowanie w niemal wszystkich branżach przemysłu. To program do modelowania 3d o najwyższej jakości za niezwykle niską cenę.

Wystarczy zacząć od rysunku, fotografii, modelu fizycznego lub tylko pomysłu - Rhino dostarczy narzędzi dla precyzyjnego wykonania projektu, by był gotowy do renderingu, animacji, skeczu artystycznego, analizy inżynieryjnej lub produkcji.

Rhino potrafi tworzyć, edytować, analizować, renderować, animować i przetwarzać krzywe, powierzchnie i bryły NURBS, nieograniczone w złożoności, stopniu i rozmiarze. Rhino obsługuje także siatki mesh i chmury punktów.

Rhino ponadto oferuje:
Pełną swobodę modelowania 3d oraz narzędzia dostępne tylko w programach kosztujących 20 do 50 razy więcej. Wykonasz precyzyjnie dowolny model, jaki sobie wyobrazisz.
Rewelacyjne narzędzia do łącznia krzywych lub powierzchni z kontrolą ciągłości na nowo powstałym obiekcie.
Najwyższą precyzję. Stworzysz dokładnie obiekt o dowolnej wielkości - od owada do samolotu.
Dwuwymiarowe (2d) rysunki, wymiarowania, komentarze i ilustracje. Przekształcanie obiektów 3d w szkice 2d.
Wygodne zarządzanie projektem. Możesz pracować nad dużym modelem w wieloosobowym zespole.
Kompatybilność - obsługę formatów innych programów do projektowania, CAM, renderingu, graficznych itp.
Łatwą naprawę plików IGES i meshes.
Bezpośrednią obsługę ramion pomiarowych, tabletów, skanerów 3d i drukarek 3d.
Software bardzo łatwy w nauce.
Prędkość. Nie potrzeba szczególnego sprzętu - możesz pracować nawet na zwykłym notebooku.
Niską cenę.

Rhino obsługuje następujące typy plików: 3DM (własny format Rhino), DWG/DXF (AutoCAD 200x, 14, 13 i 12), SAT (ACIS, tylko eksport), DGN, FBX, X_T (Parasolid, tylko eksport), 3DS, LWO, STL, SLC, OBJ, AI, RIB, POV, UDO, VRML, BMP, TGA, CSV (eksport właściwości i hydrostatyki), nieskompresowany TIFF, STEP, VDA, GHS, GTS, KML, PLY, SketchUP, SolidWorks, IGES (Alias, Ashlar Vellum, AutoFORM, AutoShip, Breault, CADCEUS, CAMSoft, CATIA, Cosmos, Delcam, EdgeCAM, FastSurf, FastSHIP, Integrity Ware, IronCAD, LUSAS, Maya, MAX 3.0, MasterCAM, ME30, Mechanical Desktop, Microstation, NuGraf, OptiCAD, Pro/E, SDRC I-DEAS, Softimage, Solid Edge, SolidWorks, SUM3D, SURFCAM, TeKSoft, Unigraphics), NASA GridTool, Yamaha ESPRi, Tebis.

Wykaz funkcji: www.rhino3d.com/features.htm
Wykaz nowych funkcji w Rhino v. 5:
www.rhino3d.com/5/newfeatures.htm

_______________________________________________________________________________

V-Ray dla Rhino oferuje profesjonalistom z zakresu wizualizacji najnowocześniejsze rozwiązanie, które pozwala na tworzenie wysokiej jakości obrazów z niesamowitym realizmem. Wtyczka działa z Robert McNeel& Associates’ Rhinoceros, który jest dziś jednym z najpopularniejszych opartych na Windows narzędzi do modelowania NURBS. Użytkownicy Rhino z wielu dziedzin, począwszy od inżynierii aż do projektowania produktów i animacji traktują V-Ray jako szybki, prosty i ekonomiczny sposób na renderowanie najbardziej nowatorskich obrazów.

V-Ray dla Rhino zawiera wiele nowych funkcji i ulepszeń, w tym rednerowanie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem V-Ray RT, zoptymalizowane oświetlenie w oparciu o obiekt z nową funkcją oświetlenia wewnętrznego oraz efektywne zarządzanie pamięcią z wykorzystaniem obiektów Proxy.

SILNIK RENDERUJĄCY
Efektywny wielowątkowy silnik – V-Ray został specjalnie zoptymalizowany do śledzenia promieni, pozwalając użytkownikom na kompleksowe cieniowanie, tworzenie cieni obszaru oraz efektów kamery i globalnego oświetlenia z niespotykaną szybkością i dokładnością.

Integracja z Rhino – V-Ray dla Rhino obsługuje 32-bitową wersję Rhino 4.0 oraz  32- i 64-bitową wersję Rhino 5.0.

Interaktywny rendering – V-Ray RT jest rewolucyjnym silnikiem renderującym, zapewniającym natychmiastową informację zwrotną oraz usprawnioną konfigurację sceny. Ponieważ V-Ray RT oparty jest na tym samym solidnym rdzeniu co V-Ray, następuje płynne przejście pomiędzy V-Ray RT a produktami renderowania. Losowy Sampler udoskonala antyaliasing prawie poziomych lub pionowych linii.

GEOMETRIA
VRayProxy – VrayProxy jest niezastąpionym narzędziem, służącym do zarządzania pamięcią sceny i efektywnością renderowania dużych ilości geometrii. Obiekty V-Ray Proxy są dynamicznie ładowane i wyładowywane w czasie renderowania, oszczędzając tym samym ważne zasoby pamięci RAM.

Przemieszczenie (Displacement) – umożliwia kontrolowanie przemieszczenia poszczególnych materiałów i generowanie szczegółowej geometrii w czasie renderowania z maksymalną wydajnością pamięci.

MATERIAŁY I CIENIOWANIE
Materiały oparte na fizyce – pozwala na tworzenie materiałów opartych na właściwościach fizycznych z wykorzystaniem wszechstronnych shaderów V-Ray.

Podgląd materiału – pozwala na dokładny i skuteczny podgląd materiału. Generowany podgląd jest buforowany w celu późniejszego wykorzystania.

VRayDirt – umożliwia symulowanie cieniowania wokół narożników i szczelin obiektów w oparciu o odległość radialną. VRayDirt może być wykorzystany do tworzenia różnych efektów, w tym renderowania metodą Ambient Occlusion.

Interpolacja (odbicie i załamanie światła) – pozwala na przyspieszenie procesu renderowania poprzez zbliżanie oraz buforowanie błyszczącego odbicia i załamania.

Rozproszenie światła – pozwala na śledzenie i załamywanie światła na podstawie długości jego fali.

Przezroczystość Alpha – pozwala na tworzenie materiałów z przezroczystością alpha.

Procedural Textures – wykorzystaj proceduralnie generowane mapy tekstur:

Falloff Granite (spadający granit)
Dirt (zabrudzenie)
Marble (marmur)
Rock (skała)
Smoke Invert (dym)
Leather (skóra)
Snow (śnieg)
SpeckleSplat (cętki)
Stucco (tynk)
Water (woda)
Wood (drewno)

Przestrzeń barw – umożliwia zarządzanie wartością gamma  dla tekstur, wykorzystując opcje Linear, Gamma Corrected lub sRGB.

ŚWIATŁA I OŚWIETLENIE
Oświetlenie wewnętrzne – pozwala na tworzenie prostego, wolnego od artefaktów oświetlenia wewnętrznego.

Oświetlenie IES – wykorzystuje dane fotometryczne w celu dokładnego określenia światła.

Oświetlenie sferyczne –pozwala na tworzenie sferycznego oświetlenia terenu.

SŁOŃCE I NIEBO
RDK Sun – system V-RaySun/Sky jest kompatybilny z RDK Sun

Opcje nieba – kontrolują właściwości nieba niezależnie od słońca

Modele nieba – pozwalają użytkownikowi na określenie wyglądu nieba z wykorzystaniem Preetham et al, CIE Clear lub CIE Overcast models.

OŚWIETLENIE GLOBALNE (GLOBAL ILLUMINATION)
Zoptymalizowane rozwiązania GI – V-Ray zapewnia kilka  zoptymalizowanych rozwiązań do tworzenia oświetlenia globalnego (Global Illumination), dając artystom całkowita kontrolę i elastyczność, której potrzebują.

Ambient Occlusion – pozwala użytkownikom na generowanie cieniowania w oparciu bliskość obiektu oraz uwydatnienie szczegółów GI bez znaczącego zwiększania czasu renderowania.

Retrace Threshold – pozwala na redukowanie artefaktów świetlnych oraz poprawę wyglądu błyszczącego odbicia i załamania światła, redukując czas renderingu.

KAMERY I OPTYKA
Kamera rzeczywista – umożliwia renderowanie każdej standardowej kamery z wykorzystaniem właściwości kamery rzeczywistej, w tym głębię ostrości i efekty poruszenia.

Efekty obiektywu Glare/Bloom – pozwalają na symulowanie  naturalnych efektów obiektywu.

RENDERING OUTPUT
V-Ray Frame Buffer (VFB) – Region Render precyzuje część sceny przeznaczonej do renderowania. Historia zmian jest zapisywana w VFB cache, upraszczając jego porównanie. Komparator ładuje dwa rendery bezpośrednio do VFB z jednoczesną kontrolą ich różnic. Material ID obsługuje kanały Material ID dla przetwarzania końcowego.

Obsługa Rhino RDK – V-Ray dla Rhino obsługuje Rhino Document Sun, Edge Softening, Shutlining, oraz Displacement.

Nowości w V-Ray 2.0 dla Rhino
V-Ray RT  - rewolucyjny silnik renderujący pozwalający na interakcje w czasie rzeczywistym i optymalizacje ustawień sceny, pozwalający na śledzenie promieni z wykorzystaniem GPU do 30 razy szybciej.
V-Ray Wrapper Material – pozwala na sprecyzowanie dodatkowych ustawień dla materiału. Możliwe jest teraz tworzenie matowych materiałów.
V-Ray Express* - użytkownicy mają teraz dostęp do ponad 200 materiałów i ustawień światła, aby możliwe było tworzenie realistycznych scen studyjnych i obliczanie oświetlenia modeli szybciej niż kiedykolwiek.
Wsparcie programu HDR Light Studio** - integracja z programem HDR Light Studio, pozwalająca na dostęp do funkcji Light Paint w programie V-Ray, co umożliwia oświetlanie projektów w bardziej intuicyjny i kreatywny sposób.
Materiał V-Ray – nowy kompaktowy materiał zoptymalizowany pod kątem programu V-Ray, który pozwala na dostosowanie parametrów rozproszenia, odbicia i załamania światła.
* V-Ray Express to oddzielny komponent, który można pobrać ze strony producenta lub tez z naszego działu Download.

** Integracja programów V-Ray i HDR Light Studio jest wspierane tylko dla Rhino 5 w wersji 64-bitowej i wymaga posiadania przez użytkownika licencji HDR Light Studio w wersji 4.3 lub wyższej.

Najważniejsze nowe funkcje w V-Ray 2.0:
Dome Light – pozwala tworzyć proste, wolne od artefaktów światło typu Dome Light. Wykorzystanie metody próbkowania importance sampling pozwala na analizę obrazów HDR i dostosowanie precyzji śledzenia światła i globalnego oświetlenia.
V-Ray Proxy – narzędzie niezbędne do zarządzania pamięcią sceny i wydajnego renderowania dużych ilości geometrii. Obiekty V-Ray Proxy są w dynamiczny sposób ładowane w czasie renderowania, co pozwala ograniczać zużycie pamięci RAM.
Efekty obiektywu (Lens Effects Glare/Bloom) – pozwalają symulować efekty obiektywu, które pojawiają się przy fotografowaniu odblasków.
Rozszczepienie światła (Dispersion) – śledzenie światła i symulowanie efektu załamania, w zależności od długości fali.
Ambient Occlusion – cieniowanie oparte na bliskości obiektów, co pozwala na poprawienie szczegółowości globalnego oświetlenia bez znacznego wydłużania czasu renderowania.
Wymagania sprzętowo-systemowe:
Procesor Pentium, Celeron lub nowszy
200MB miejsca na dysku twardym
minium 512MB pamięci RAM, rekomendowane 2-3 lub więcej
Windows: 2000, XP Pro, XP Home, Vista, 7, 8
V-Ray dla Rhino nie jest kompatybilny z: Windows NT, 95, 98 / Mac OS X lub starsze / Linux

Szukasz oprogramowanie ? Napisz do nas !