Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Rewolucja Social Media - Michał Sadowski

10-10-2014, 22:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik oicmoh
numer aukcji: 4667328569
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 10-10-2014 21:43:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.34 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Od wydawcy:

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.


stron 214

wyd.
Wydawnictwo One
2013 r.
ISBN 978-83-[zasłonięte]-4395-0

miękka okładka

stan:
dobry +/bardzo dobry -

uwaga:
lzagiecie górnego narożnika przedniej okładki