Autorzy: Michał Sadowski
Rok wydania: 2012
Stron: 216
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-4395-0
Format: 140x208
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.
- Monitoring marki
- Social Media ROI
- Obsługa klienta online
- Wsparcie sprzedaży. Social Business
- Ochrona reputacji
Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszą nową spółkę technologiczną centralnej Europy.
helion_promocja1 onepress_e-biznes praca, kampania reklamowa, handel, promocja, społeczność, program partnerski, portal, programowanie, strona www, płatność, facebook, media, marka, media społecznościowe, sklepy internetowe, komunikacja, wyszukiwarki, skuteczność, pr, web, e-biznes, kurs, książka, podręcznik, tutorialmedia społecznościowe, skuteczność, strategia, internet, programowanie, roi, google, reklama, serwisy społecznościowe, pr, promocja, ajax, marka, serwer, amazon, bezpieczeństwo, api, blog, marketing, media społeczne, kurs, książka, podręcznik, tutorialefektywność, rozwój, sukces, fotografia cyfrowa, dieta, firma, emocje, uzbekistan, planowanie, przewaga konkurencyjna, bieganie, konsument, motywacja, umysł, oświetlenie, związek, triki, kariera, zdrowie, potencjał, menedżer, kurs, książka, podręcznik, tutorial