Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REVENUE MANAGEMENT FOR HOSPITALITY AND TOURISM

11-02-2015, 2:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 237.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985313042
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-02-2015 03:00:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28919, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21091, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77340, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38153, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89994, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28919, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21091, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>77340, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38153, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89994

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Revenue Management for Hospitality and Tourism

REVENUE MANAGEMENT FOR HOSPITALITY AND TOURISM

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Alan Fyall, Patrick Legoherel, Elizabeth Poutier
Language: English
Publisher: Goodfellow Publishers Limited
Publication Date: 14 May 2013
Dimensions: 24.6 x 18.8 x 2 cm
Format: Paperback
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: 19AD999497

 

 

Written by leading academic and industry experts actively engaged in revenue management, research and teaching this is a new and original treatment of the whole field for students and professionals. The first part of the book provides academically rigorous challenging and contemporary material to get to the core of the subject and to make the theory and practice lively, relevant and engaging. Throughout this, and the second section, numerous references to past and present good practice are used- giving insight into best practice in cutting-edge companies leading the revenue management agenda in markets all over the world. The second part of the book is authored by a range of academics and practitioners all currently engaged in revenue management practice, balancing the theory with the best overview possible of best real world practice. Drawn from the widest possible range of sectors including hospitality, car rental, airlines, tour operators, restaurants and advertising it gives an unrivalled industry perspective. The book is designed for students at many levels in universities, business schools, schools of tourism and hospitality studying marketing, pricing, distribution, selling and commercial issues in the service industry. It will also be ideal for practitioners (consulting experts, revenue managers, pricing managers) studying part-time or on CPD programmes requiring a strong theoretical and practical orientation. It will be essential for those working in revenue management, reservations, operations and logistics and generic marketing.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 170 HOTEL MANAGEMENT TRAINING TUTORIALS Tanji

 ACCOUNTING ESSENTIALS FOR HOSPITALITY MANAGERS

 FIVE STAR SERVICE Michael Heppell