Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RETURN ON INFLUENCE Mark Schaefer

22-05-2014, 18:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 145.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4176806619
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014 17:54:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64441, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67876, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41418, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84911, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17910, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64441, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67876, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>41418, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84911, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17910

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Return On Influence: The Revolutionary Power of Klout, Social Scoring, and Influence Marketing

RETURN ON INFLUENCE Mark Schaefer

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Mark Schaefer
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Professional
Publication Date: 1 April 2012
Dimensions: 16 x 2.2 x 23.3 cm
Format: Hardcover
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: AA71[zasłonięte]094

 

 

Given breakthrough new online tools like Klout and PeerIndex, organizations and individuals can measure their customers' online social influence (based on recommendations, content creation, sharing, etc.) with an accuracy like never before. These influence scores are like FICO scores for reputation and influenceand theyre highly valuable for marketing professionals who know how to use them.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE SOCIAL MEDIA MBA Christer Holloman

 INFLUENCE MARKETING Danny Brown, Sam Fiorella

 JAB, JAB, JAB, RIGHT HOOK Gary Vaynerchuk

 LIKEABLE SOCIAL MEDIA Dave Kerpen

 BORN TO BLOG Mark Schaefer, Stanford Smith

 THE TAO OF TWITTER Mark Schaefer