Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

RETHINKING THE MEDIA AUDIENCE: THE NEW AGENDA

26-10-2014, 4:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 250.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643481358
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 04:13:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19507, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75544, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42148, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90248, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84087, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>19507, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75544, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42148, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90248, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84087

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Rethinking the Media Audience: The New Agenda

RETHINKING THE MEDIA AUDIENCE: THE NEW AGENDA

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Pertti Alasuutari
Language: English
Publisher: Sage Publications Ltd
Publication Date: 31 Aug 1999
Dimensions: 15.6 x 1.2 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: A76195A710

 

 

Pertti Alasuutari provides a state-of-the-art summary of the field of audience research. With contributions from Ann Gray, Joke Hermes, John Tulloch and David Morley, a case is presented for a new agenda to account for the role of the media in everyday life. Only this new agenda, they suggest, can adequately account for our ubiquitous, highly reflexive, participation in modern media culture. Offering a thorough survey of audience research this volume also gives a provocative pointer to future directions and trends in reception research and qualitative analysis.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESPERATELY SEEKING THE AUDIENCE Ien Ang

 MEDIA AUDIENCES: V. 2 Marie Gillespie

 INTERPRETING AUDIENCES Shaun Moores